چرا تعداد کیف پول نهنگ های بیت کوین افزایش یافته است؟

  • 14:02 1403-02-16
  • زمان مطالعه: 3 دقیقه

طبق بررسی های انجام شده، تعداد کیف پول های نهنگ بیت کوین افزایش یافته و به بالاترین حد 15 ماهه خود رسیده است! آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ چرا نهنگ ها همچنان مشغول خرید بیت کوین هستند؟ آیا این امر قیمت بیت کوین را تحت تاثیر قرار می دهد؟ نهنگ ها چگونه قیمت بیت کوین را بالا می برند؟
اگر آموزش ارز دیجیتال را فرا گرفته باشید، قطعا می دانید که رمز ارزها نوسانات قیمت زیادی دارند که شما می توانید با انجام معامله در این بازار از این نوسانات سود زیادی به دست آورید. البته به شرطی که وضعیت ارزهای دیجیتال را تجزیه و تحلیل کنید و تحرکات نهنگ های بازار را زیر نظر بگیرید. اخیرا تعداد کیف پول های نهنگ بیت کوین افزایش یافته است. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد تاثیر نهنگ ها بر قیمت بیت کوین برای شما ارائه کنیم و به بررسی افزایش تعداد کیف پول نهنگ های بیت کوین به بالاترین سطح 15 ماهه بپردازیم.

نهنگ ها چگونه می توانند قیمت بیت کوین را بالا ببرند؟

نهنگ ها می توانند قیمت بیت کوین و سایر رمز ارزها را بالا و پایین کنند. نهنگ های بیت کوین به افراد و موسسه هایی گفته می شود که بیت کوین(BTC) کافی برای تحت تاثیر قرار دادن یا حتی دستکاری قیمت بیت کوین را در اختیار دارند. هرچقدر نوسانات و تغییرات قیمت ارزهای دیجیتال ناشی از رفتارهای یک نهنگ در بازار بیشتر باشد، نشان دهنده این است که نهنگ ها پرقدرت تر و با نفوذتر هستند. نهنگ ها ی توانند با خرید و فروش گسترده بیت کوین، قیمت این ارز را تحت تاثیر قرار دهند.
جالب است بدانید، نهنگ ها می توانند با همکاری یکدیگر، قیمت بیت کوین را پامپ کنند. برای این کار با یکدیگر هماهنگ می شوند و مقدار زیادی BTC می خرند. همچنین برعکس این موضوع نیز می تواند رخ دهد. اگر در بازار رمز ارزها فعالیت داشته باشید، می دانید که اگر نهنگی مقداری بیت کوین از کیف پول ارز دیجیتال خود به صرافی منتقل کند، قیمت بیت کوین یک اصلاح جزئی را تجربه می کند و ممکن است قیمت آن کاهش یابد.

افزایش کیف پول های نهنگ بیت کوین به بالاترین حد 15 ماهه خود 

توجه داشته باشید که تعداد کیف پول های نهنگ بیت کوین افزایش یافته و به بالاترین حد 15 ماهه خود رسیده است. این خبر می تواند نشانه خوبی باشد و قیمت بیت کوین(BTC) را تحت تاثیر قرار دهد. در حال حاضر از نگاه بسیاری از تریدرها و تحلیلگران، روند صعودی قیمت بیت کوین با توجه به عوامل فعلی بازار در حال توقف است. این ارز در هفته گذشته بعد از بهبودی کوتاه مدت به زیر 40 هزار دلار در 23 ژانویه، بیشر بین 41000 تا 45500 دلار معامله شد.
نکته قابل توجه این است که روند قیمت بیت کوین در این هفته ضعیف بود، ولی داده های زنجیره ای نشان می دهند که تعداد آدرس های نهنگ بیت کوین افزایش یافته است. همچنین نهنگ های کوچک تر نیز برای پیوستن به ردیف بعدی نهنگ ها به دارایی های خود اضافی می کنند. به نظر می رسد، هولدرهای بیت کوین در حال انجام حرکت های بزرگی برای بالا بردن ارز دیجیتال هستند، همانطور که با افزایش تعداد کیف پول های نهنگ نشان داده شده است. با توجه به داده های پلتفرم Santiment، تعداد آدرس های بیت کوین شاهد افزایش 47 کیف پول دیگر بوده است که نشان دهنده رشد 2.5 درصدی در شش روز است. نکات مهم ساخت کیف پول ارز دیجیتال که در ساخت کیف پول باید در نظر گرفته شود. 

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد تاثیر نهنگ ها بر قیمت بیت کوین برای شما ارائه کنیم و به بررسی افزایش کیف پول های نهنگ بیت کوین بپردازیم. همانطور که گفته شد، روند قیمتی بیت کوین در حال ضعیف شدن است، با این حال تعداد آدرس های نهنگ بیت کوین افزایش یافته و به بالاترین سطح 15 ماهه خود رسیده است. افزایش تعداد نهنگ ها نشانه خوبی است و می تواند آینده بیت کوین را به خوبی پیش بینی کرد.
 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد چرا تعداد کیف پول نهنگ های بیت کوین افزایش یافته است؟

در مورد چرا تعداد کیف پول نهنگ های بیت کوین افزایش یافته است؟ نظر دهید
سوال امنیتی :7+33 = ?