ارزهای قابل برنامه ریزی چیست؟

  • 15:02 1403-02-09
  • زمان مطالعه: 3 دقیقه

آشنایی با ارزهای قابل برنامه ریزی؛ اصطلاحی رایج در بازار کریپتو! آیا می خواهید با این رمز ارزها آشنا شوید؟ منظور از قابلیت برنامه ریزی در کریپتوکارنسی ها چیست؟ بهترین ارزهای قابل برنامه ریزی کدامند؟ این رمز ارزها چه کاربردی دارند؟ چگونه می توان ارزهای قابل برنامه ریزی را خرید؟ اسمارت دراپ چیست؟
هر شخصی که وارد بازار رمز ارزها می شود، خیلی سریع می فهمد که تعداد زیادی ارز دیجیتال در این بازار وجود دارد. این مسئله باعث می شود تا سرمایه گذاری روی ارزهای دیجیتال به یکی از چالش برانگیزترین کارها در بازار کریپتو تبدیل شود. شما باید رمز ارزهای کاربردی و مستعد رشد پیدا کرده و روی آنها سرمایه گذاری کنید. ارزهای قابل برنامه ریزی جزو ارزهای پر کاربرد در بازار هستند. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد ارزهای قابل برنامه ریزی برای شما ارائه کنیم و به معرفی بهترین ارزهای قابل برنامه ریزی بپردازیم.

ارز قابل برنامه ریزی چیست؟

ارزهای قابل برنامه ریزی چیست؟

شاید این سوال برای شما نیز پیش آمده باشد که ارز قابل برنامه ریزی چیست؟ ما می توانیم در پاسخ به این سوال بگوییم که ارزهای قابل برنامه نویسی دسته خاصی از ارزهای رمزنگاری هستند که می توانند در زمینه های مختلفی مورد استفاده کاربران فعال بازار قرار بگیرند. اتریوم به عنوان اولین بلاک چین قابل برنامه نویسی راه اندازی و عرضه بازار شده است که از برنامه نویسی تورینگ استفاده می کند. هر کدام از ارزهای قابل برنامه نویسی از یک زبان منحصر به فرد و مجزایی استفاده می کنند. 
زمانی که شبکه بیت کوین در سال 2009 به وجود آمد، درباره نوآوری آن بحث ها و گفتگوهای زیادی وجود داشت که این مسئله فرصت های زیادی را برای توسعه دهندگان و کاربران فعال کریپتو فراهم کرد. آنها می توانستند با استفاده از بلاک چین، اپلیکیشن ها و خدمات زیادی را بسازند. این توسعه دهندگان در حقیقت به دنبال تقویت نقاط قوت و برطرف کردن ایرادات و مشکلات بیت کوین بودند و از این روز ارزهای قابل برنامه ریزی راه اندازی شدند. امروزه برخی از ارزهای دیجیتال قابلیت برنامه ریزی دارند و کاربران و توسعه دهندگان می توانند برنامه های مورد نظر خودشان را در بلاک چین این ارزها پیاده سازی و اجرا کنند. اگر از خودتان می پرسید که ارزهای دیجیتال آینده دار کدامند؟ می توان گفت که اتریوم و لایت کوین جزو ارزهای آینده دار هستند.

معرفی بهترین ارزهای قابل برنامه ریزی

ارزهای قابل برنامه ریزی چیست؟

همانطور که گفته شد، ارزهای قابل برنامه ریزی دسته منحصر به فردی از دارایی های دیجیتال در بازار کریپتو هستند که شما می توانید از این دارایی ها استفاده کرده و برنامه های مورد نظر خودتان را پیاده سازی کنید. در ادامه سعی می کنیم تا به معرفی بهترین ارزهای قابل برنامه ریزی بپردازیم:

•    ارز اتریوم(ETH)

اتریوم یکی از بهترین ارزهای قابل برنامه ریزی در بازار است که مبتنی بر شبکه بلاک چین هوشمند ایجاد شده است و امکان اجرای اسمارت کانترکت و ایجاد اپلیکیشن های غیرمتمرکز را فراهم می کند. اتریوم اولین بلاک چین قابل برنامه ریزی است و از برنامه نویسی تورینگ کامل بر اجرای قراردادهای هوشمند استفاده می کند. یعنی توسعه دهندگان می توانند هر نوع برنامه ای را بر روی شبکه اتریوم ایجاد کنند و از امکانات آن بهره ببرند.

•    لایت کوین(LTC)

یکی دیگر از ارزهای قابل برنامه ریزی، لایت کوین(LTC) است. لایت کوین ارز غیرمتمرکزی است که با هدف رفع مشکلات شبکه بیت کوین ایجاد شده است. از آنجایی که شبکه لایت کوین قابلیت برنامه ریزی دارد، توسعه دهندگان و سازندگان برنامه های غیرمتمرکز می توانند برنامه های خودشان را در شبکه لایت کوین اجرا کنند. این شبکه از محبوبیت زیادی برخوردار است.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد ارزهای قابل برنامه ریزی برای شما ارائه کنیم و به معرفی بهترین ارزهای قابل برنامه ریزی بپردازیم. همانطور که گفته شد، ارزهای قابل برنامه نویسی دسته خاصی از ارزهای رمزنگاری هستند که می توانند در زمینه های مختلفی مورد استفاده کاربران فعال بازار قرار بگیرند. از جمله از بهترین ارزهای قابل برنامه ریزی می توان به ارز اتریوم و لایت کوین اشاره کرد.
 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد ارزهای قابل برنامه ریزی چیست؟

در مورد ارزهای قابل برنامه ریزی چیست؟ نظر دهید
سوال امنیتی :8+32 = ?