چرا یک ماینر روسی به دلیل باج 15 میلیون روبلی ربوده شده است؟

  • 02:02 1403-02-23
  • زمان مطالعه: 3 دقیقه

روبوده شدن یک ماینر روسی به دلیل باج 15 میلیون روبلی! آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ چرا ماینر روسی دزدیده شده است؟ به نظر شما روبوده شدن ماینر روسی چه معنی می تواند داشته باشد؟ کارشناسان بازار ارز دیجیتال چه نظری درباره روبوده شدن ماینر روسی دارند؟
اگر آموزش ارز دیجیتال را فرا گرفته باشید، می دانید که بازار ارزهای دیجیتال یکی از بهترین بازارهای مالی در دنیا است که شما می توانید در این بازار با خرید و فروش ارز دیجیتال سود زیادی کسب کنید و معاملات پرسودی انجام دهید. ماینرهای زیادی در بازار کریپتو فعالیت می کنند که اخیرا یک ماینر روسی نیز به دلیل باج 15 میلیون روبلی ربوده شده است و این مسئله باعث نگرانی کاربران بازار شده است. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد استخراج ارز دیجیتال برای شما ارائه کنیم و به بررسی ربوده شدن یک ماینر روسی به دلیل باج 15 میلیون روبلی بپردازیم.

آشنایی با صنعت استخراج ارز دیجیتال

بازار کریپتو یکی از بهترین بازارهای مالی در دنیا است که شما می توانید با فعالیت در این بازار درآمد زیادی کسب کنید. شما روش های مختلف برای کسب درآمد از بازار رمز ارزها وجود دارد که از جمله بهترین روش ها برای کسب درآمد از ارزهای دیجیتال می توان به استخراج ارز دیجیتال اشاره کرد. شما می توانید با شرکت در فرایند ماینینگ، رمز ارزهایی را استخراج کنید و از این طریق درآمد داشته باشید. برای شرکت در فرایند ماینینگ باید تجهیزات مورد نیاز برای استخراج ارز دیجیتال مانند ماینر را تهیه کنید.
شما می توانید با تهیه یک دستگاه سخت افزاری به اسم ماینر، کار استخراج ارز دیجیتال را شروع کنید و بتوانید معاملات پرسودی انجام دهید. در حال حاضر به دلیل سودده بودن فرایند استخراج رمز ارز، افراد و شرکت های زیادی در صنعت ماینینگ فعالیت می کنند و سود زیادی به دست می آورند. هرچقدر میزان استخراج ارز دیجیتال در بازار بیشتر شود، سختی شبکه بیت کوین نیز بالا می رود و امنیت بیت کوین تامین می شود. بنابراین، ماینرها باید از توان محاسباتی بالایی برای استخراج بیت کوین برخوردار باشند.

ربوده شدن یک ماینر روسی به دلیل باج 15 میلیون روبلی

توجه داشته باشید، با بزرگ تر شدن بازار رمز ارزها، شرکت کنندگان در آن به طور قابل توجهی هدف تلاش های هکف قالی کشی و حتی تهدیدات آشکار برای زندگیشان می شوند. از جمله در مورد تکان دهنده دزدیده شدن یک ماینر ارز دیجیتال در شهر ایژفسک روسیه. طبق گزارش های منتشر شده، به طور خاص یک باند تبهکار اخیرا یک ماینر 23 ساله ارز دیجیتال را هدف قرار داده و او را به زور از حیاط روبروی خانه اش برده و با وسیله نقلیه ای که برای یک بازنشسته پرم ثبت شده در 25 دسامبر رانده شده است.
بهتر است بدانید که این اولین بار نیست که مجرمان افراد فعال در حوزه ارزهای دیجیتال را هدف قرار می دهند. به عنوان مثال، در دسامبر سال گذشته، آیدن پلترسکی خودخوانده پادشاه ارزهای دیجیتال انتاریو، قربانی آدم ربایی حبس اجباری و حمله گروهی پنج نفره شد. همچنین به تازگی، چانگ پنگ ژائو مدیر عامل صرافی بایننس گفت که مجرمان مدیرانی را از مشتری صرافی ارز دیجیتال ربوده و آنها را مبجور به خالی کردن کیف پول های ارز دیجیتال خود کرده اند و حدود 12.5 میلیون دلار خسارت به آنها وارد شده است. این مسئله باعث ترس و نگرانی معامله گران و افراد فعال در بازار ارزهای دیجیتال شده است. یکی از نگرانی ها و دغدغه های فعالان حوزه کریپتو آینده ارزهای دیجیتال است.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد استخراج ارز دیجیتال برای شما ارائه کنیم و به بررسی ربوده شدن یک ماینر روسی به دلیل باج 15 میلیون روبلی بپردازیم. همانطور که گفته شد، اخیرا یک ماینر 23 ساله ارز دیجیتال در خانه خود ربوده شده است. این اولین مورد آدم ربایی در حوزه کریپتو نیست. به نظر می رسد آدم ربایان این ماینر را مجبور به خالی کردن کیف پول ارز دیجیتال خود می کنند.

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد چرا یک ماینر روسی به دلیل باج 15 میلیون روبلی ربوده شده است؟

در مورد چرا یک ماینر روسی به دلیل باج 15 میلیون روبلی ربوده شده است؟ نظر دهید
سوال امنیتی :6+61 = ?