قیمت بیت کوین در سال 2024 چه حرکتی می تواند انجام دهد؟

  • 22:02 1403-02-16
  • زمان مطالعه: 3 دقیقه

قیمت بیت کوین(BTC) سال 2024 را با رنج شروع کرد! آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ به نظر شما قیمت بیت کوین تا چه سطحی می تواند رشد کند؟ آیا بیت کوین می تواند در سال 2024 سقف قیمتی جدیدی را ثبت کند؟ چه پیش بینی هایی در مورد قیمت بیت کوین منتشر شده است؟ کدام سطح از افزایش قیمت بیت کوین جلوگیری می کند؟ آیا قیمت بیت کوین همچنان حمایت می شود؟
اگر در بازار ارزهای دیجیتال فعالیت داشته باشید، قطعا می دانید که بیت کوین یکی از رمز ارزهای محبوب در بازار است که نوسانات زیادی دارد. این نوسانات فرصت های کسب سود زیادی را به معامله گران و تریدرها فراهم می کنند. شما نیز می توانید با تجزیه و تحلیل قیمت بیت کوین و زیر نظر گرفتن عوامل موثر بر قیمت BTC، معاملات پرسودی انجام دهید. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، ارز دیجیتال بیت کوین را تجزیه و تحلیل کنیم و به بررسی رنج زدن قیمت بیت کوین در شروع 2024 بپردازیم. 

تجزیه و تحلیل ارز دیجیتال بیت کوین(BTC)

امروزه بسیاری از تریدرها و معامله گران در بازار کریپتو، سعی می کنند تا با خرید و فروش بیت کوین(BTC)، از نوسانات قیمت این رمز ارز سود به دست بیاورند. قیمت بیت کوین تحت تاثیر عوامل مختلفی قرار می گیرد و شما باید با زیر نظر گرفتن این عوامل، بهترین موقعیت های خرید و فروش ارز بیت کوین را تشخیص داده و معاملات پرسودی انجام دهید. بیت کوین در زمان نوشتن این مطلب با قیمت 42400 دلار معامله می شود و بالای خط روند صعودی قرار گرفته است. بنابراین، می توان انتظار داشت که بیت کوین همچنان به روند مثبت قیمت خود ادامه دهد.
اگر به چارت قیمت بیت کوین(BTC) نگاه کنید، قطعا متوجه می شوید که بیت کوین با مقاومت ها و حمایت های مهمی روبرو است. نزدیک ترین سطح حمایت بیت کوین، ناحیه 42250 دلار است که اگر نتواند بالای این ناحیه باقی بماند، دوباره ریزش می کند و به سطوح پایین تری می رسد. همچنین اگر بیت کوین بتواند مقاومت خودش را به سمت بالا بشکند، می تواند تا قیمت های بالاتری صعود کند. رویداد هاوینگ و احتمال تایید ETF، روند صعودی بیت کوین را تقویت می کنند و باعث می شوند تا تحلیلگران نسبت به آینده بیت کوین خوش بین باشند.

رنج زدن قیمت بیت کوین در شروع 2024

توجه داشته باشید که قیمت ارز دیجیتال بیت کوین اولین روز 2024 را با رنج شروع کرد. بسیاری از کارشناسان و تحلیلگران برتر بازار پیش بینی کرده اند که بیت کوین می تواند در سال 2024 سقف قیمت جدید خودش را ثبت کند و به سطوح بالاتری برسد. انتظار می رود در این سال ETF بیت کوین تایید شود. بیت کوین می تواند تحت تاثیر این خبر قرار بگیرد و رشد چشمگیری را تجربه کند. همچنین رویداد هاوینگ نیز می تواند روند صعودی بیت کوین را تقویت کند و قیمت بیت کوین را به سطوح بالاتری برساند.
قیمت بیت کوین سودهای بالای منطقه 41500 دلار را حفظ کند. همچنین بیت کوین در حال افزایش است و ممکن است شتاب صعودی بالاتر از منطقه مقاومت 43200 دلاری را کسب کند. در صورت نزدیک شدن به سطح مقاومتی 43200 دلاری، این رمز ارز می تواند به رشد قیمتی خود ادامه دهد. قیمت بیت کوین همچنان حمایت می شود و از ریزش بیشتر قیمت آن جلوگیری می شود. با این حال، قیمت بیت کوین دوباره کاهش یافت و منطقه حمایت 4220 دلاری شکسته شد. ولی خیلی سریع توانست تا دوباره به بالای این سطح حمایتی برگردد. سوالی که در این زمان در مورد بیت کوین مطرح است این است که آیا بیت کوین می تواند به سطح 50 هزار دلار برسد؟

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، ارز دیجیتال بیت کوین را تجزیه و تحلیل کنیم و به بررسی رنج زدن قیمت بیت کوین در شروع 2024 بپردازیم. همانطور که گفته شد، بیت کوین یکی از رمز ارزهای برتر در بازار کریپتوکارنسی است که قیمت آن اولین روز سال 2024 را با رنج شروع کرد. تحلیلگران و کارشناسان بازار پیش بینی کردند که بیت کوین می تواند در سال 2024 یک رالی صعودی جدیدی را شروع کند و به سطوح بالاتری برسد.
 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد قیمت بیت کوین در سال 2024 چه حرکتی می تواند انجام دهد؟

در مورد قیمت بیت کوین در سال 2024 چه حرکتی می تواند انجام دهد؟ نظر دهید
سوال امنیتی :6+45 = ?