آیا اتریوم(ETH) می تواند به رشد قیمت خود ادامه دهد؟

  • 20:02 1403-02-19
  • زمان مطالعه: 3 دقیقه

یکی از تحلیلگران مشهور در بازار ارز دیجیتال پیش بینی کرده است که اتریوم خودش را برای افزایش قیمت جدیدی آماده می کند! آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه به دست آورید؟ به نظر شما اتریوم می تواند به روند صعودی خود ادامه دهد و به سطوح بالاتری برسد؟ اگر اتریوم حمایت فعلی خودش را بشکند، تا چه سطحی ریزش می کند؟ کدام مقاومت از افزایش قیمت اتریوم جلوگیری می کند؟
اتریوم یکی از رمز ارزهای محبوب در بازار است که نوسانات قیمتی زیادی دارد و شما برای کسب سود از این نوسانات باید قیمت این ارز را تجزیه و تحلیل کرده و یا از سیگنال ارز دیجیتال کمک بگیرید. اتریوم اکنون در روند صعودی قرار دارد و تریدرها می توانند سود زیادی از این روند صعودی به دست آورند. یکی از تحلیلگران مشهور بازار پیش بینی کرده است که اتریوم خودش را برای سودهای بیشتر آماده می کند. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد آینده ارز اتریوم(ETH) برای شما ارائه کنیم و به بررسی آماده شدن ارز اتریوم برای سودهای بیشتر بپردازیم.

ارز دیجیتال اتریوم(ETH) چه آینده ای دارد؟

اتریوم در کنار سایر ارزهای دیجیتال محبوب مانند بیت کوین، کاردانو، دوج کوین و...... به خوبی شناخته شده است و تریدرها و معامله گران زیادی مشغول خرید و فروش این رمز ارز هستند و این موضوع هم دلیل خوبی دارد که این است که اتریوم یکی از بهترین و مفیدترین بلاک چین های موجود در بازار کریپتو است. علاوه بر اینکه اتریوم یکی از برترین بلاک چین های موجود در دنیا است، یکی از رمز ارزهای برتر برای سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال نیز محسوب می شود. برخلاف آلت کوین های کوچک، شانس کمتری برای ریزش و سوختن دارد.
بعد از تجزیه و تحلیل قیمت اتریوم(ETH) در سال های گذشته، پیش بینی می شود که در سال 2024 حداقل قیمت اتریوم حدود 2938.83 دلار باشد. همچنین حداکثر قیمت اتریوم نیز ممکن است حدود 3648 دلار باشد. به طور میانگین، قیمت معاملات ممکن است 3026 دلار در سال 2024 باشد. ولی در حال حاضر با توجه به شرایط موجود در بازار به نظر می رسد یک اصلاح قیمتی ممکن است در قیمت اتریوم رخ دهد.

آماده شدن ارز اتریوم برای سودهای بیشتر

توجه داشته باشید، یکی از تحلیلگران مشهور در بازار کریپتو با تجزیه و تحلیلی که انجام داده است، پیش بینی کرده که ارز دیجیتال اتریوم(ETH) خودش را برای سودهای بیشتر آماده می کند و قیمت اتریوم می تواند در سال 2024 افزایش قابل توجهی را تجربه کند و به سطوح بالاتری برسد. در واقع بر اساس داده های موجود، احتمال دارد سطح اتریوم بالا رود و معامله گران و تریدرها به سود زیادی دست پیدا کنند.
بر اساس تحلیل هایی که تحلیلگران و معامله گران مشهور بازار انجام داده اند، ارز دیجیتال اتریوم(ETH) با مقاومت ها و حمایت های مهمی روبرو است که قیمت اتریوم نسبت به این سطوح واکنش نشان می دهد. زمانی که اتریوم با سطح مقاومتی برخورد می کند، احتمال دارد به سمت پایین حرکت کند. ولی داده های آنچین نشان می دهند که قدرت خریداران اتریوم در حال افزایش است و اتریوم سطوح مقاومتی خودش را رد کند.
در حال حاضر بسیاری از دارندگان ارز اتریوم در سود هستند. اگر تعداد زیادی از دارندگان ارز دیجیتال اتریوم(ETH) در ضرر باشند، موقعیت های فروشی را در سطوح بالاتری ثبت می کنند تا از ضرر خارج شوند. این مسئله باعث می شود تا سطوح مقاومتی مهمی در نمودار قیمت اتریوم ایجاد شود. با این حال، تحلیلگران پیش بینی می کنند که قیمت اتریوم می تواند بدون هیچ مانعی در سر راه خود به سطح 2700 دلار برسد. یکی از سوالات افراد تازه وارد در بازار ارزهای دیجیتال این است که حداقل سرمایه لازم برای ارزهای دیجیتال چقدر است؟

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد آینده ارز اتریوم(ETH) برای شما ارائه کنیم و به بررسی آماده شدن ارز اتریوم برای سودهای بیشتر بپردازیم. همانطور که گفته شد، اتریوم یکی از رمز ارزهای محبوب در بازار است که تحلیلگران مشهور پیش بینی کردند که این ارز خودش را برای افزایش قیمتی آماده می کند. طبق تحلیل های انجام شده، اتریوم می تواند بدون هیچ مانعی تا سطح 2700 دلار رشد کند.
 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد آیا اتریوم(ETH) می تواند به رشد قیمت خود ادامه دهد؟

در مورد آیا اتریوم(ETH) می تواند به رشد قیمت خود ادامه دهد؟ نظر دهید
سوال امنیتی :8+44 = ?