چرا محاکمه دوم برای سام بنکمن فرید در کار نخواهد بود؟

  • 02:02 1403-02-23
  • زمان مطالعه: 3 دقیقه

دادستان های آمریکا اعلام کردند که محاکمه دوم برای سام بنکمن فرید یا همان مدیر عامل سابق صرافی FTX در کار نخواهد بود! آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ به نظر شما چرا سام بنکمن فرید مجرم شناخته شد؟ آیا سم بنکمن فرید دوباره محاکمه می شود؟ چرا دادستان های ایالات متحده آمریکا اعتقاد دارند که سام بنکمن فرید تنها یک بار محاکمه می شود؟
اگر آموزش ارز دیجیتال را فرا گرفته باشید، بدون شک می دانید که بازار ارزهای دیجیتال یکی بهترین بازارهای مالی در دنیا است که صرافی های مختلفی در بازار ایجاد شده اند. برخی از این صرافی ها نتوانستند به فعالیت خود ادامه دهند و ورشکست شده اند. یکی از این صرافی ها FTX است که مدیر عامل سابق آن در دادگاه کشور آمریکا محکوم شده و به عنوان مجرم شناخته شده است. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی درباره مجرم شناخته شدن مدیر عامل سابق صرافی FTX برای شما ارائه کنیم و به بررسی محاکمه دوم برای سام بنکمن فرید بپردازیم.

مجرم شناخته شدن مدیر عامل سابق FTX

شاید این سوال برای شما پیش آمده باشد که چرا سام بنکمن فرید به عنوان مجرم شناخته شده است؟ ما می توانیم در پاسخ به این سوال بگوییم که سام بنکمن فرید مدیر عامل سابق صرافی FTX به دلیل مرتکب شدن 7 اشتباه مجرم شناخته شده است و حکمی برای این شخص صدور شده است. طبق حکم منتشر شده، سام بنکمن فرید باید مجازات اشتباهات خودش را بکشد و جریمه نقدی را پرداخت کند. حکم مدیر عامل سابق صرافی ارز دیجیتال FTX در دادگاه کشور ایالات متحده آمریکا صادر شده است و یک هیئت 12 نفره به صدور این حکم رای دادند.
جالب است بدانید، سام بنکمن فرید درباره محاکمه کیفری خود موضع گیری کرده بود و ارتکاب هرگونه تخلفی را رد کرده است. همچنین این شخص در اعترافات خود گفته است که خرید سولانا را از قیمت 20 سنت شروع کرده و بخش بزرگی از سرمایه خودش را از این طریق به دست آورده است. به طور کلی، سام بنکمن فرید بعد از تقریبا 4 ساعت بررسی و مشورت از سوی هیئت منصفه در هر هفت اتهام وارد شده، مجرم شناخته شد. حداکثر مجازات مشخص شده برای جرم های بام بنکمن فرید از 5 تا 20 سال حبس متغیر است.

محاکمه دوم برای سام بنکمن فرید در کار نخواهد بود!

توجه داشته باشید، دادستان های ایالات متحده در گزارشات اخیر خود اعلام کردند که هیچ مدرک اضافی برای ارائه در دادگاه دوم علیه مدیر عامل سابق صرافی ارز دیجیتال اف تی ایکس(FTX) وجود ندارد و محاکمه دوم برای سام بنکمن فرید در کار نخواهد بود. همچنین بسیاری از ذینفعان انتظار دارند که محاکمه سام بنکمن فرید در سریع ترین زمان ممکن حل و فصل شود و نتایج دادگاه منتشر شود.
با اشاره به پرونده دادگاه، دادستان های کشور آمریکا اظهار داشتند که منافع عمومی در اینجا اهمیت زیادی دارد، چون کاربران آسیب دیده در صرافی FTX مشتاقانه منتظر جزئیات غرامت برای حساب های صرافی ارز دیجیتال اف تی ایکس خود بعد از فروپاشی آن در نوامبر 2022 هستند. همچنین دادستان ها اعلام کردند که شواهد کافی برای ارائه در دادگاه دوم سام بنکمن فرید وجود ندارد و این دادگاه نمی تواند بدون هیچ مدارک و شواهدی برگزار شود. در همین حال، درخواست سام بنکمن فرید برای یک تعویق چهار تا شش هفته ای در جلسه صدور حکم رد شد. شناخت بهترین صرافی های فیوچرز برای افراد علاقه مند به این نوع معاملات ضروری است.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی درباره مجرم شناخته شدن مدیر عامل سابق صرافی FTX برای شما ارائه کنیم و به بررسی محاکمه دوم برای سام بنکمن فرید بپردازیم. همانطور که گفته شد، دادستان های آمریکا اعلام کردند که مدیر عامل سابق صرافی اف تی ایکس دوباره محاکمه نمی شود، چون مدارک و شواهد کافی برای ارائه در دادگاه دوم سام بنکمن فرید وجود ندارد.
 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد چرا محاکمه دوم برای سام بنکمن فرید در کار نخواهد بود؟

در مورد چرا محاکمه دوم برای سام بنکمن فرید در کار نخواهد بود؟ نظر دهید
سوال امنیتی :9+99 = ?