طبق پیش بینی گروه ETF آیا قیمت بیت کوین به 100 هزار دلار می رسد؟

  • 23:02 1403-02-14
  • زمان مطالعه: 3 دقیقه

گروه ETF پیش بینی کرده است که قیمت بیت کوین می تواند تا پایان سال 2024 از 100 هزار دلار عبور کند! آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ به نظر شما بیت کوین می تواند به رشد قیمتی خود ادامه دهد؟ آیا بیت کوین پتانسیل افزایش قیمت دارد؟ بیت کوین با چه مقاومت هایی روبرو است؟ چه مواردی باعث رشد قیمت بیت کوین در سال 2024 می شوند؟
بیت کوین به عنوان یکی از دارایی های نوظهور در بازار شناخته می شود که در سال 2009 در بازار عرضه شده است. بیت کوین نوسانات زیادی دارد و شما می توانید از این نوسانات سود زیادی کسب کنید. برای این کار یا باید وضعیت این رمز ارز را تجزیه و تحلیل کرده و یا از سیگنال ارز دیجیتال کمک بگیرید. اخیرا یکی از گروه های فعال در بازار پیش بینی کرده است که بیت کوین می تواند به رشد قیمتی خود ادامه دهد. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، مواردی که می توانند به رشد قیمت بیت کوین در سال 2024 کمک کنند را مورد بررسی قرار دهیم و به بررسی پیش بینی گروه ETF درباره قیمت بیت کوین بپردازیم.

کدام موارد می توانند به رشد قیمت بیت کوین در سال 2024 کمک کنند؟

بیت کوین از اوایل سال 2023 وارد یک روند صعودی شده است و این روند صعودی قیمت بیت کوین را از 25 هزار دلار به 45 هزار دلار رساند. بیت کوین اکنون در زمان نوشتن این مطلب با قیمت 43300 دلار معامله می شود و انتظار می رود بتواند همچنان به رشد قیمتی خود ادامه دهد. طبق تحلیل های انجام شده، اگر بیت کوین بتواند سطوح مهم پیش روی خودش را رد کند، می تواند به قیمت های بالاتری برسد.
بیت کوین پتانسیل افزایش قیمت را دارد. موارد مختلفی وجود دارند که به افزایش قیمت بیت کوین کمک می کنند. در ادامه برخی از مواردی که به رشد قیمت بیت کوین در سال 2024 کمک می کنند، می پردازیم:

•    هاوینگ بیت کوین

هاوینگ بیت کوین یکی از مواردی است که می تواند قیمت بیت کوین(BTC) را تحت تاثیر قرار دهد و قیمت این رمز ارز را بالا ببرد. در رویداد هاوینگ پاداش استخراج بیت کوین نصف می شود و این مسئله باعث افزایش قیمت بیت کوین می شود. اگر به تاریخچه قیمت بیت کوین در قبل و بعد از هاوینگ نگاه کنید، متوجه می بینید که قیمت بیت کوین بعد از هاوینگ یک رشد قابل توجهی را تجربه کرده است.

•    تایید ETF بیت کوین

این روزها خبرهای مثبتی پیرامون ETF بیت کوین منتشر می شوند که این اخبار قیمت بیت کوین را تحت تاثیر قرار می دهند. کارشناسان و تحلیلگران بازار پیش بینی کردند که ETF بیت کوین احتمال دارد در ژانویه سال 2024 تایید شود که این خبر می تواند قیمت بیت کوین را به سطوح بالاتری برساند. اگر قصد سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال را دارید، خبرهای ETF بیت کوین را زیر نظر بگیرید.

پیش بینی گروه ETF درباره قیمت بیت کوین

توجه داشته باشید، گروه ETC یکی از گروه های فعال در بازار ارز دیجیتال است که قیمت بیت کوین را برای سال 2024 پیش بینی کرده است. در این پیش بینی آمده است که بیت کوین می تواند تا پایان سال 2024 به سطح 100 هزار دلار برسد و دارندگان این رمز ارز سود زیادی کسب کنند. همچنین پیش بینی های قیمت مختلفی در بازار منتشر شدند و بسیاری از این پیش بینی ها گفته اند که بیت کوین می تواند یک رالی صعودی قوی را در سال 2024 شروع کند و قیمت آن همچنان به رشد خود ادامه دهد.
داده های آن چین، چشم انداز صعودی را برای بیت کوین در سال 2024 نشان می دهند. چندین معیار روی آن چین نشان می دهند که عرضه بیت کوین در این چرخه نسبت به چرخه قبلی کمیاب تر است. طبق این گزارش، شاخص های کلیدی مانند درصد عرضه ارز بیت کوین در پایین ترین سطح 5 ساله و درصد بالای عرضه در 1 سال گذشته حاکی از یک بازار صعودی بالقوه با افزایش توزیع سکه های انباشته به سرمایه گذاران جدید است. یکی از مسائل مهم در مورد ارزهای دیجیتال توجه به زمستان کریپتویی است.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، مواردی که می توانند به رشد قیمت بیت کوین در سال 2024 کمک کنند را مورد بررسی قرار دهیم و به بررسی پیش بینی گروه ETF درباره قیمت بیت کوین بپردازیم. همانطور که گفته شد، گروه ETC پیش بینی کرده است که قیمت بیت کوین می تواند تا پایان سال 2024 به 100 هزار دلار برسد. تحلیلگران پیش بینی کردند که بیت کوین همچنان می تواند به رشد قیمتی خود ادامه دهد.
 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد طبق پیش بینی گروه ETF آیا قیمت بیت کوین به 100 هزار دلار می رسد؟

در مورد طبق پیش بینی گروه ETF آیا قیمت بیت کوین به 100 هزار دلار می رسد؟ نظر دهید
سوال امنیتی :2+77 = ?