کدام بانک ایالات متحده از رمز ارزها پشتیبانی می کند؟

  • 06:02 1403-02-10
  • زمان مطالعه: 3 دقیقه

یکی از بانک ها در ایالات متحده آمریکا به مشتریان خود این اجازه را می دهد تا از ارزهای دیجیتال خود نگهداری کرده و آنها را معامله کنند! آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ این خبر چه تاثیری روی بازار کریپتو می گذارد؟ کدام بانک ایالات متحده از ارزهای دیجیتال پشتیبانی می کند؟
اگر آموزش ارز دیجیتال را فرا گرفته باشید، احتمالا می دانید که بازار کریپتو یکی از بهترین و محبوب ترین بازارهای مالی در دنیا است که شما می توانید در این بازار با خرید و فروش رمز ارزها سود زیادی به دست آورید. اخیرا رمز ارزها مورد استقبال بانک ها و موسسه های مالی زیادی قرار گرفتند که یکی از بانک های ایالات متحده نیز به مشتریان خود این اجازه را می دهد تا رمز ارزهای خودشان را در بانک نگه دارند. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد استقبال بانک ها ارزهای دیجیتال برای شما ارائه کنیم و به بررسی پشتیبانی Vast Bank از ارزهای دیجیتال بپردازیم.

استقبال بانک ها از ارزهای دیجیتال

شاید این سوال برای شما نیز پیش آمده باشد که چرا بانک ها از ارزهای دیجیتال استقبال می کنند؟ ما می توانیم در پاسخ به این سوال بگوییم که با ظهور و پیدایش رمز ارزها، بانک ها احساس می کنند که قدرتشان به تدریج کاهش پیدا می کند و می خواهند کنترل خودشان را دوباره به دست بگیرند. در سال 2014، زمانی که نهادهای تنظیمی در نیویورک در حال بررسی روش هایی برای کنترل و مدیریت بیت کوین بودند، مدیران بزرگ ترین بانک های وال استریت نگران بودند که تنظیم گری ارزهای دیجیتال به آنها مشروعیت می بخشد و این امر می تواند حوزه مالی جهانی را تهدید کند. کیف پول ارز دیجیتال یکی از ابزارها مهم در بازار کریپتو برای ذخیره و نگهداری رمز ارزها است.
جالب است بدانید بانک مرکزی چین می خواهد در زمینه انتشار رمز ارزها پیشگام باشد. از این رو، اعلام کرده است که می خواهد واحد پولی این کشور را بین المللی کند. همچنین رابطه بانک ها با ارزهای دیجیتال در بانک مرکزی اروپا نیز در حال بررسی و راه اندازی یورو دیجیتال در پنج سال آینده خواهد بود. علاوه بر این، بانک مرکزی بریتانیا نیز بررسی های لازم برای انتشار بیت کوین را شروع کرده است. قابل ذکر است که فدرال رزرو، بانک مرکزی آمریکا نیز تصمیم دارد ارزهای دیجیتال را بعد از بررسی های دقیق تایید کند.

پشتیبانی Vast Bank از ارزهای دیجیتال

طبق خبرهای منتشر شده، Vast Bank اولین بانک ایالات متحده است که به مشتریان اجازه می دهد تا ارزهای دیجیتال را در بررسی خروجی های رمزنگاری شده حساب خود نگه دارند. بانک بزرگ تصمیم استراتژیک برای بستن برنامه رمزنگاری موبایل خود و خروج از صحنه بعد از دریافت دستور رضایت OCC در اکتبر 2023 گرفت. وست بانک نهادی که ادعا می کند اولین موسسه بانکی ایالات متحده است که به مشتریان خود امکان خرید، فروش و نگهداری ارزهای دیجیتال را در کنار یک حساب جاری سنتی می دهد، اپلیکیشن بانکداری ارز دیجیتال موبایل خودش را بسته و قصد خودش را برای خروج از صنعت ارزهای دیجیتال اعلام کرده است.
Vast Bank اعلام کرد که از طریق انحلال ارز دیجیتال باقی مانده دارندگان را بازپرداخت خواهد کرد. وست بانک در سال 2019 وارد حوزه ارزهای دیجیتال شد و قبلا با کوین بیس و SAP در برنامه بانکداری موبایلی این شرکت در سال 2021 شریک شده بود. با این حال، به گفته American Banker این بانک یک دستور رضایت از دفتر مدیریت صادر کرد. طبق گزارشات، دستور OCC ادعا می کند که وست بانک گفته می شود در روش های ناامن یا نامناسب، پیرامون مدیریت و کنترل ریسک، با تمرکز ظاهری بر دخالت موسسه در ارزهای دیجیتال مشارکت داشته است. یکی از مسائلی که در ارزهای دیجیتال وجود دارد این است که هولدر ارز دیجیتال کیست؟

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد استقبال بانک ها ارزهای دیجیتال برای شما ارائه کنیم و به بررسی پشتیبانی Vast Bank از ارزهای دیجیتال بپردازیم. همانطور که گفته شد، یکی از بانک های ایالات متحده آمریکا، پشتیبانی خود از ارزهای دیجیتال را به طور رسمی اعلام کرده است. وست بانک اکنون به مشتریان خود امکان نگهداری، خرید و فروش ارزهای دیجیتال را می دهد.
 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد کدام بانک ایالات متحده از رمز ارزها پشتیبانی می کند؟

در مورد کدام بانک ایالات متحده از رمز ارزها پشتیبانی می کند؟ نظر دهید
سوال امنیتی :3+73 = ?