کدام ارزهای دیجیتال در شرف افزایش سرسام آور قیمت هستند؟

  • 05:05 1403-05-06
  • زمان مطالعه: 3 دقیقه

طبق بررسی های انجام شده، دو ارز دیجیتال در شرف افزایش سرسام آور قیمت هستند! آیا می خواهید با این رمز ارزها آشنا شوید؟ به نظر شما کدام ارزها می توانند رشد قابل توجهی را تجربه کنند؟ چگونه می توان با خرید و فروش ارزهای دیجیتال سود به دست آورد؟ چرا باید رمز ارزهای مستعد رشد را شناسایی کنیم؟
بازار کریپتو یکی از جذاب ترین بازارهای مالی در دنیا است که ارزهای دیجیتال زیادی در این بازار وجود دارند که عوامل مختلفی روی قیمت آنها موثر هستند. شما باید رمز ارزهای مستعد رشد را شناسایی کنید تا از خرید و فروش این ارزها سود زیادی به دست آورید. اخیرا دو ارز دیجیتال در شرف افزایش سرسام آور قیمت هستند که شما می توانید با کمک سیگنال ارز دیجیتال این ارزها را شناسایی کنید. به همین دلیل، ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد وضعیت کلی بازار رمز ارزها برای شما ارائه کنیم و به معرفی دو ارز دیجیتال در شرف افزایش قیمت بپردازیم.

وضعیت کلی بازار رمز ارزها

بازار ارز دیجیتال یکی از بازارهای نوظهوری است که هنوز تکامل نیافته است و با برخی از چالش ها و مشکلاتی روبرو است. با این حال مورد استقبال سرمایه گذاران و تریدرهای زیادی قرار گرفته است و شما نیز می توانید در این بازار با خرید و فروش رمز ارزها سود زیادی به دست آورید. اگر قصد ترید ارزهای دیجیتال را دارید، باید بتوانید رمز ارزهای مستعد رشد را شناسایی کنید. وضعیت کلی ارزهای دیجیتال به قیمت بیت کوین(BTC) بستگی دارد. اگر قیمت بیت کوین بالا رود، قیمت سایر رمز ارزها نیز افزایش پیدا می کند.
ارز بیت کوین(BTC) در زمان نوشتن این مطلب با قیمت 42900 دلار خرید و فروش می شود که نسبت به یک روز گذشته 0.44 درصد افزایش یافته است. سطح 43500 یک ناحیه خیلی مهم برای بیت کوین است که اگر بیت کوین بتواند از این ناحیه عبور کند، می تواند وارد رالی قیمت جدیدی شود و به سطوح قیمتی بالاتری برسد. در غیر این صورت دوباره یک اصلاح قیمتی را تجربه می کند و به سطوح پایینی سقوط می کند. عوامل مختلفی روی قیمت بیت کوین تاثیر می گذارند که یکی از این عوامل عرضه و تقاضا است. هرچقدر میزان تقاضا برای خرید بیت کوین بالا باشد، قیمت این ارز می تواند افزایش قابل توجهی را تجربه کند.

معرفی دو ارز دیجیتال در شرف افزایش قیمت

بازار رمز ارزها همچنان در محدوده یکپارچگی قرار دارد و سعی می کند تا تصمیم بگیرد کدام جهت را دنبال کند. در این زمینه برخی از رمز ارزها علاقه زیادی به موقعیت های فروش کوتاه مدت دارند و فرصت هایی را برای فوریه به وجود می آورند. یک فشار کوتاه زمانی اتفاق می افتد که فروشندگان کوتاه مدت نقد شوند و با افزایش ناگهانی قیمت روبرو شوند. این انحلال ها تریدرها را مجبور به خرید مجدد ارز دیجیتال می کند، قیمت را به سطوح بالاتری می برد، باعث انحلال های بیشتر می شود و به طور بالقوه باعث افزایش سرسام آور آن می شود. در ادامه به معرفی دو ارز دیجیتال در شرف افزایش سرسام آور قیمت می پردازیم:

•    آربیتروم(ARB)

یکی از ارزهای در شرف افزایش سرسام آور قیمت، ارز دیجیتال آربیتروم یا ARB است. آربیتروم دارای انباشت نقدینگی سنگین در سطح قیمت 2.4 دلار است. به طور خاصی 33150 دلار در نقدینگی کوتاه 2.414 دلار وجود دارد که آن را به یک هدف جاب برای بازارسازان تبدیل می کند. در همین حالف آربیتروم با 4.75 درصد افزایش در 24 ساعت گذشته با قیمت 1.838 دلار معامله می شود.

•    ارز دیجیتال Curve

یکی دیگر از رمز ارزهای در شرف افزایش سرسام آور قیمت، ارز دیجیتال Curve است. در حال حاضر دارای 68.64 میلیون دلار سود باز است. کوین گلس در مورد نقشه حرارتی انحلال، CRV نقدینگی برای هر دو طرف دارد. در این زمینه، توکن ممکن است قبل از شروع به بالا رفتن، حرکت مختصری به سمت پایین را تجربه کند. علاوه بر این، مرتبط ترین نقدینگی ها در 0.573 دلار هستند، ولی کاهش از اینجا می تواند موقعیت های فروش را افزایش دهد.

یکی از پیشنیازهای ورود به بازار ارز دیجیتال این است که بدانیم انواع ترید در بازار ارزهای دیجیتال کدامند؟

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد وضعیت کلی بازار رمز ارزها برای شما ارائه کنیم و به معرفی دو ارز دیجیتال در شرف افزایش قیمت بپردازیم. همانطور که گفته شد، بازار کریپتو یکی از جذاب ترین بازارهای مالی است که شما می توانید با خرید و فروش رمز ارزها سود زیادی به دست آورید. دو ارز دیجیتال آربیتروم(ARB) و ارز دیجیتال Curve در شرف افزایش سرسام آور قیمت هستند.

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد کدام ارزهای دیجیتال در شرف افزایش سرسام آور قیمت هستند؟

در مورد کدام ارزهای دیجیتال در شرف افزایش سرسام آور قیمت هستند؟ نظر دهید
سوال امنیتی :5 + 31 = ?