آیا شاخص ها شکست نزولی اتریوم را نشان می دهند؟

  • 04:02 1403-02-12
  • زمان مطالعه: 2 دقیقه

شاخص ها شکست نزولی ارز اتریوم را نشان می دهند! اتریوم یکی از ارزهای برتر از نظر ارزش بازار است که در رتبه دوم بازار کریپتوکارنسی ها قرار گرفته است. اتریوم اکنون در یک روند نزولی قرار دارد و به نظر می رسد می تواند دوباره وارد روند صعودی شده و افزایش قیمت را شروع کند.
بازار ارزهای دیجیتال یکی از پرنوسان ترین بازارهای مالی در دنیاست که شما می توانید با کمک سیگنال ارز دیجیتال در این بازار معاملات پرسودی انجام دهید. اتریوم یکی از ارزهای محبوب در دنیاست که نوسانات زیادی دارد. شما باید شاخص های اتریوم را زیر نظر بگیرید. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد وضعیت فعلی اتریوم برای شما ارائه کنیم و به بررسی احتمال شکست نزولی اتریوم بپردازیم.

وضعیت فعلی ارز اتریوم(ETH)

ارز اتریوم یکی از ارزهای محبوب در بازار است که از نظر ارزش بازار در رتبه دوم بازار قرار دارد. اتریوم(ETH) در زمان نوشتن این مطلب با قیمت 3 هزار دلارخرید و فروش می شود. اگر چارت قیمت اتریوم را بررسی کنید، می توانید مقاومت ها و حمایت ها را تشخیص دهید. ارز اتریوم می تواند نسبت به این سطوح عکس العمل نشان دهد. مقاومت فعلی اتریوم، سطح 3500 دلار است که اگر بتواند از این مقاومت عبور کند، می تواند به اعداد بالاتری برسد.
جالب است بدانید، ارز دیجیتال اتریوم(ETH) در انتظار یک صعود قابل توجه است. برای این کار اتریوم باید بتواند قدرت بالایی به دست بیاورد. به نظر می رسد، قدرت خریداران و معامله گران اتریوم در حال افزایش است. اگر این روند همچنان افزایش یابد، اتریوم می تواند مقاومت های خودش را با قدرت بالاتری بشکند. بسیاری از تحلیلگران و کارشناسان بازار نسبت به آینده اتریوم خوش بین هستند.

شاخص های اتریوم شکست نزولی را نشان می دهند!

توجه داشته باشید که قیمت اتریوم(ETH) همچنان با موانع زیادی نزدیک به 3200 دلار روبرو است. اگر قیمت زیر 3200 دلار و 3280 دلار باقی ماند، ارز اتریوم می تواند یک کاهش دیگری را شروع کند. اتریوم در حال تلاش برای بهبودی بالای منطقه مقاومت 3200 دلاری است. همچنین یک خط روند نزولی کلیدی با مقاومت 3120 دلار در نمودار ساعتی اتریوم در حال تشکیل است. در صورت بسته شدن قیمت اتریوم در زیر ناحیه حمایتی 2900 دلار، این ارز می تواند کاهش دیگری را شروع کند. اگر قصد سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال را دارید، توصیه می کنیم تا وضعیت ارز اتریوم را تجزیه و تحلیل کنید.
قیمت اتریوم حمایت می شود و سعی می کند از منطقه 3 هزار دلار پایین تر نیاد. اتریوم توانست به بالای سطح 3200 دلار صعود کند. با این حال، خرس ها و فروشندگان در نزدیکی منطقه مقاومت 3280 دلاری فعال بودند. مقاومت در نزدیکی 3270 دلار تشکیل شد و قیمت مانند بیت کوین به روند نزولی واکنش نشان داد. مقاومت کلیدی بعدی روی 3280 دلار قرار دارد که بالاتر از آن قیمت ممکن است تا سطح 3350 دلار افزایش یابد. مانع کلیدی می تواند 3500 دلار باشد که بالاتر از آن اتریوم می تواند شتاب صعودی به دست آورد. در مورد ذکر شده قیمت می تواند به سمت منطقه 3620 دلار افزایش یابد. یکی از اصطلاحات جالبی که در ارزهای دیجیتال مورد توجه است دست های الماسی در ارزهای دیجیتال است که میتواند به شما در انجام معاملات کمک کند.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد وضعیت فعلی اتریوم برای شما ارائه کنیم و به بررسی احتمال شکست نزولی اتریوم بپردازیم. همانطور که گفته شد، شاخص های اتریوم شکست روند نزولی را نشان می دهند. به نظر می رسد قیمت اتریوم حمایت شده و به سمت بالا حرکت می کند. اگر اتریوم بتواند از مقاومت های فعلی خود عبور کند، می تواند رشد چشمگیری را تجربه کند.
 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد آیا شاخص ها شکست نزولی اتریوم را نشان می دهند؟

در مورد آیا شاخص ها شکست نزولی اتریوم را نشان می دهند؟ نظر دهید
سوال امنیتی :2+82 = ?