چرا یکی از تحلیلگران، روند بیت کوین را نزولی پیش بینی می کند؟

  • 13:02 1403-02-18
  • زمان مطالعه: 3 دقیقه

یکی از تحلیلگران مشهور بازار کریپتو، روند بیت کوین را به صورت نزولی پیش بینی کرده است! آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ به نظر شما آیا بیت کوین ممکن است وارد یک روند نزولی شود؟ بیت کوین تا چه سطحی می تواند ریزش کند؟ کدام سطوح از قیمت بیت کوین(BTC) حمایت می کنند؟ چند درصد احتمال دارد که بیت کوین در آینده وارد یک روند نزولی شود؟
بازار کریپتو شامل ارزهای دیجیتال زیادی است که بیت کوین نیز یکی از مهم ترین رمز ارزهای موجود در بازار کریپتو است که نوسانات قیمتی زیادی دارد و شما می توانید با تجزیه و تحلیل وضعیت این رمز ارز و کمک گرفتن از سیگنال ارز دیجیتال، معاملات پرسودی انجام دهید و بتوانید از تغییرات قیمت بیت کوین سود زیادی به دست آورید. احتمال دارد بیت کوین وارد یک روند نزولی شود. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، وضعیت ارز بیت کوین(BTC) را تجزیه و تحلیل کرده و پیش بینی احتمال وارد شدن بیت کوین به روند نزولی را مورد بررسی قرار دهیم.

تجزیه و تحلیل ارز بیت کوین(BTC)

بیت کوین یکی از دارایی های برتر در بازار کریپتو است که اکنون در زمان نوشتن این مطلب با قیمت 40500 دلار معامله می شود که اخیرا یک ریزش بزرگی را تجربه کرد و باعث نگرانی و ترس دارندگان بیت کوین و معامله گران ارزهای دیجیتال شده است. با پایان پنجمین روز معاملات ETFهای اسپات، قیمت بیت کوین برای اولین بار از ماه دسامبر به 41 هزار دلار سقوط کرد. این کاهش قیمت در حالی رخ داد که تحلیلگران جی پی مورگان به رهبری نیکولاس پانی گیرتزوگلو می گوید که اگر سرمایه گذاران ETF اسپات گری اسکیل به نقد کردن سود خود ادامه دهند، قیمت این دارایی می تواند در هفته های آینده با فشار نزولی بیشتری روبرو شود.
اگر می خواهید از سیگنال خرید و فروش برای انجام معاملات خود استفاده کنید، باید اعتماد به سیگنال های ارزهای دیجیتال را جدی بگیرید. بهتر است بدانید داده های داشبورد دبلاک نشان می دهد که صندوق گری اسکیل بیت کوین تراست در 17 ژانویه شاهد خروج 451 میلیون دلار سرمایه بود. طبق این داده ها ارزش کل سرمایه خروجی از این صندوق تا روز گذشته حداقل 1.6 میلیارد دلار است.

پیش بینی احتمال وارد شدن بیت کوین به روند نزولی

یکی از تحلیلگران مشهور بازار ارز دیجیتال پیش بینی کرده است که با توجه به ریزش اخیر قیمت بیت کوین(BTC) این رمز ارز ممکن است وارد یک روند نزولی شود و به سطوح پایین تری ریزش کند. با این حال، رویداد هاوینگ یا نصف شدن پاداش بیت کوین، روند نزولی بیت کوین را تضعیف می کند. بنابراین، شما باید وضعیت این رمز ارز را تجزیه و تحلیل کرده و بهترین نقاط خرید و فروش این رمز ارز را تشخیص دهید.
توجه داشته باشید که این تحلیلگر ارزهای دیجیتال آخرین پیش بینی های خودش را در یکی از ویدیوهای پیش بینی یوتیوب خود برای بیت کوین به اشتراک گذاشت. در این ویدیو، Rekt Capital به بررسی حرکات بعدی بیت کوین در سال های آتی می پردازد تا معامله گران و تریدرهای بازار بینش و نگرش بهتری نسبت به بیت کوین داشته باشند. Rekt Capital به احتمال اصلاح در اطراف رویداد نصف شدن بیت کوین اشاره کرد. این به دلیل سناریویی است که توسط تحلیلگر ارز دیجیتال پیشنهاد شده است که در آن شکست محدوده انباشت مجدد باعث عقب نشینی می شود.
علاوه بر این، او تاکید کرده است که چنین اصلاحاتی با داده های تاریخی نشان داده می شود، ولی تاکید می کند که اغلب مختصر هستند. با این حال، او اظهار داشت کهبعد از بازگشت که آخرین فرصت است، شاهد افزایش قیمت بیت کوین خواهیم بود. یکی از روش های در امان ماندن از کلاهبرداری های سیگنال ارز دیجیتال این است که بدانیم کلاهبرداری با نام سیگنال رمز ارزها چگونه است؟ 

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، وضعیت ارز بیت کوین(BTC) را تجزیه و تحلیل کرده و پیش بینی احتمال وارد شدن بیت کوین به روند نزولی را مورد بررسی قرار دهیم. همانطور که گفته شد، بیت کوین یکی از رمز ارزهای محبوب در بازار کریپتو است که یکی از تحلیلگران مشهور بازار پیش بینی کرده که این رمز ارز احتمال دارد وارد یک روند نزولی شود و قیمت آن به سطوح پایینی سقوط کند.
 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد چرا یکی از تحلیلگران، روند بیت کوین را نزولی پیش بینی می کند؟

در مورد چرا یکی از تحلیلگران، روند بیت کوین را نزولی پیش بینی می کند؟ نظر دهید
سوال امنیتی :5+45 = ?