از نظر ChatGPT کدام بلاک چین ها برای توکن سازی مناسب هستند؟

  • 21:02 1403-02-18
  • زمان مطالعه: 3 دقیقه

هوش مصنوعی(ChatGPT) 3 بلاک چین را برای توکن سازی معرفی کرده است! آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ به نظر شما هوش مصنوعی چه ارتباطی با بلاک چین ها دارد؟ کدام بلاک چین ها برای توکن سازی مناسب هستند؟
اگر آموزش ارز دیجیتال را فرا گرفته باشید، بدون شک متوجه شده اید که بازار ارزهای دیجیتال یکی از بهترین بازارهای مالی در دنیا است که شما می توانید با خرید و فروش رمز ارزها در این بازار سود زیادی به دست بیارین و با تجزیه و تحلیل ارزهای دیجیتال، بهترین موقعیت های خرید و فروش ارز دیجیتال را تشخیص داده و معاملات پرسودی انجام دهید. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد ارتباط هوش مصنوعی و ارزهای دیجیتال برای شما ارائه کنیم و به بررسی معرفی 3 بلاک چین مناسب برای توکن سازی توسط ChatGPT بپردازیم.

ارتباط هوش مصنوعی و ارزهای دیجیتال

شاید این سوال برای شما نیز پیش آمده باشد که ارتباط هوش مصنوعی و ارزهای دیجیتال چیست؟ ما می توانیم در پاسخ به این سوال بگوییم که ارز دیجیتال هوش مصنوعی یک نوع رمز ارز است که برای بهبود عملکرد پروژه های بلاک چین مبتنی بر هوش مصنوعی استفاده می شود. این پروژه ها می توانند در زمینه های مختلف مانند بازی، وب 3، بازارهای غیرمتمرکز مانند DEXها و NFTها و.... فعالیت کنند. همچنین هوش مصنوعی به شبکه های بلاک چین کمک می کند تا داده ها را به سرعت و به طور جامع بازخوانی کرده و درک کند.
جالب است بدانید، استفاده از هوش مصنوعی(AI) در ارزهای دیجیتال به بهبود عملکرد و کارایی بازار منجر می شود. الگوریتم های این تکنولوژی، الگوهای معاملاتی و سیگنال های خرید و فروش را شناسایی کرده و تا حدودی در تصمیم گیری ها به تریدرها و معامله گران کمک می کند. با هوش مصنوعی، تصمیمات معاملاتی بر اساس داده های دقیق تری انجام می شود. کاربرد هوش مصنوعی در ارز دیجیتال اجتناب ناپذیر است و انجام معاملات با ایجاد توکن های هوشمند با AI نزدیک است. بلاک چین و هوش مصنوعی دو مورد از داغ ترین فناوری های امروزی هستند. هم بلاک چین و هم هوش مصنوعی پیچیدگی های خاص خودشان را دارند، ولی هر دو فناوری هایی هستند که می توانند از همکاری مشترک بهره ببرند.

معرفی 3 بلاک چین مناسب برای توکن سازی توسط ChatGPT

توجه داشته باشید که شرکت بلک راک(BalckRock) نسبت به توکن سازی دارایی های مالی خوش بینی نشان داد. به دنبال رهبری بلک راک، فینبولد به ChatGPT روی آورد تا اطلاعاتی در مورد ارزهای دیجیتال امیدوارکننده متمرکز بر توکن سازی داشته باشد. تلویزیون بلومبرگ مصاحبه فوق را در 12 ژانویه بعد از تایید ETF های بیت کوین پخش کرد. در این مورد لری فینک توضیح داد که فکر می کند قدم های بعدی در امور مالی و سرمایه گذاری چیست. ربات هوش مصنوعی ChatGPT سه بلاک چین زیر را برای توکن سازی مناسب دانسته است:

•    اتریوم(Ethereum)

اتریوم پلتفرم پیشرو برای ایجاد برنامه های غیرمتمرکز و صدور توکن های جدید است. از قراردادهای هوشمند ضروری برای توکن سازی دارایی ها و خودکارسازی تراکنش های مالی پشتیبانی می کند. موسسه های بزرگ، شبکه اتریوم را به دلیل پذیرش گسترده و ارتقاء مداوم فناوری آن می شناسد. انتقال آن به اتریوم 2.0 نوید مقیاس پذیری و امنیت را بهبود می بخشد و با دیدگاه فینک برای توکن سوزی همسو می شود.

•    پولکادات(Polkadot)

پولکادات(Polkadot) به بلاک چین های مختلف این امکان را می دهد تا با یکدیگر همکاری کنند و امکان انتقال دارایی ها و ارتباط بین سیستم های مختلف را فراهم می کند. ظرفیت آن برای توکن سازی زنجیره ای آن را به گزینه ای جذاب برای مفهوم دفتر کل جهانی تبدیل می کند. مقیاس پذیری و کارایی اقتصادی این پلتفرم می تواند تسویه حساب های فوری را همانطور که توسط لری فینک پیش بینی شده است، تسهیل کند.

•    تزوس(XTZ)

بلاک چین تزوس با تایید رسمی که امنیت و صحت را تضمین می کند، پایه ای محکم برای توکن سازی دارایی های مالی ارائه می کند. این شرکت دارای قراردادهای هوشمند درجه یک سازمانی است که برای سفارشس سازی و خودکار سازی استراتژی های مالی بسیار مهم هستند. حاکمیت زنجیره ای این پلتفرم امکان ارتقای یکپارچه را فراهم می کند، خطرات فورک های سخت را کاهش می دهد و تداوم را حفظ می کند. در پایان سوالی که پیش می آید این است که آیا ChatGPT می تواند قیمت ارزهای دیجیتال را پیش بینی کند؟

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد ارتباط هوش مصنوعی و ارزهای دیجیتال برای شما ارائه کنیم و به بررسی معرفی 3 بلاک چین مناسب برای توکن سازی توسط ChatGPT بپردازیم. همانطور که گفته شد، ربات هوش مصنوعی ChatGPT سه بلاک چین را برای توکن سازی مناسب دانسته است. این سه بلاک چین عبارت هستند از شبکه اتریوم، پولکادات و تزوس.
 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد از نظر ChatGPT کدام بلاک چین ها برای توکن سازی مناسب هستند؟

در مورد از نظر ChatGPT کدام بلاک چین ها برای توکن سازی مناسب هستند؟ نظر دهید
سوال امنیتی :2+89 = ?