آیا قیمت سولانا می تواند به سطح 750 دلار برسد؟

  • 19:02 1403-02-14
  • زمان مطالعه: 3 دقیقه

یکی از تحلیلگران مشهور بازار پیش بینی کرده است که قیمت سولانا(SOL) می تواند به 750 دلار برسد! آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ به نظر شما سولانا می تواند به رشد قیمتی خود ادامه دهد؟ دلایل رشد قیمت سولانا چیست؟ چرا تحلیلگران نسبت به آینده سولانا خوش بین هستند؟ ارز دیجیتال سولانا(SOL) با چه مقاومت ها و حمایت هایی روبرو است؟
بازار کریپتو یکی از محبوب ترین بازارهای مالی در دنیا است که نوسانات زیادی دارد و شما می توانید با کمک سیگنال ارز دیجیتال از نوسانات قیمتی سود به دست بیاورید. سولانا نیز یکی از رمز ارزهای مشهور در بازار است که اخیرا یکی از تحلیلگران مشهور بازار آینده خوبی را برای این رمز ارز پیش بینی کرده است. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، وضعیت ارز دیجیتال سولانا(SOL) را تجزیه و تحلیل می کنیم و به بررسی پیش بینی قیمت 750 دلاری برای سولانا بپردازیم.

تجزیه و تحلیل ارز سولانا(SOL)

سولانا(SOL) پنجمین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار، در حال تجربه یک اصلاح قیمتی است و یک الگوی کانال نزولی در چارت آن دیده می شود. اگر قصد ترید ارزهای دیجیتال را دارید، سولانا می تواند انتخاب خوبی برای شما باشد. این رمز ارز در آستانه آزمایش میانگین متحرک نمایی 50 روزه به عنوان حمایت است. همچنین یک سطح حمایت فیبوناچی در مسیر نزول قیمت قرار دارد که احتمال صعودی شدن روند در آینده ای نزدیک را افزایش می دهد. ولی آیا این سطوح حمایت می توانند از نزول بیشتر قیمت SOL جلوگیری کنند؟
در چند هفته گذشته قیمت سولانا با رسیدن به سطح 127 دلار، نزولی سریع را تجربه کرد و تقریبا 25 درصد کاهش یافت. با این حال، خریداران در سطح 90 دلار از قیمت حمایت کردند و مانع کاهش بیشتر آن شدند. حمایت خریداران، امکان صعودی شدن قیمت را فراهم کرده است. در فاز اصلاح قیمت که سولانا اکنون در آن قرار دارد، سطح 38.20 درصد فیبوناچی برای بار دوم آزمایش شده و قیمت در این سطح حمایت شده است. در همین حال، حجم معاملات نیز کاهش یافته است. از این رو، عدم وجود فشار فروش، شانس خریداران را برای صعودی کردن روند قیمت این رمز ارز افزایش می دهد. اگر قیمت سولانا از سطح 100 دلار عبور کند، با مقاومت های مهمی در 120 و 150 دلار روبرو خواهد شد.

پیش بینی قیمت 750 دلاری برای سولانا

توجه داشته باشید، جیک گاگین که یکی از تحلیلگران مشهور بازار رمز ارزها است، پیش بینی خودش را درباره قیمت سولانا(SOL) در شبکه اجتماعی X به اشتراک گذاشته است و گفته است که توکن کریپتو به 750 دلار خواهد رسید. تحلیلگر ارزهای دیجیتال به همین جا بسنده نکرد، زیرا او همچنین یک چارچوب زمانی برای رسیدن به این سطح قیمت ارائه کرد. گاگین گفت که انتظار دارد قیمت سولانا تا 2025 به سطح 750 دلار برسد. در ویدیویی که منتشر کرد، او دلایل متعددی را برای این احساس صعودی بیان کرد.
گاگین برای اولین بار به این واقعیت اشاره کرد که شبکه سولانا اتفاقا سریع تر، ایمن تر و بسیار مقرون به صرفه تر از اتریوم است. به گفته این تحلیلگر، کاربران زیادی از اتریوم و سایر شبکه ها احتمالا به شبکه سولانا مهاجرت می کنند، چون پروژه های بیشتری بر روی آن ساخته می شوند. این بر اساس انتظار او است که سولانا رقیب برتر اتریوم در روند صعودی بعدی باشد. گاگین اظهار داشت که سولانا تنها بعد از بیت کوین و اتریوم به سومین توکن بزرگ از نظر ارزش بازار تبدیل خواهد شد. دلیل دوم اینکه چرا تحلیلگر نسبت به سولانا صعودی است، به این دلیل است که چگونه از رسوایی صرافی FTX به طرز قابل توجهی بهبود یافته است. یکی از سوالات مهم در ترید ارز دیجیتال این است که کدام ارزها را می توان ترید کرد؟ 

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، وضعیت ارز دیجیتال سولانا(SOL) را تجزیه و تحلیل می کنیم و به بررسی پیش بینی قیمت 750 دلاری برای سولانا بپردازیم. همانطور که گفته شد، سولانا در یک روند صعودی قرار دارد و نسبت به اتریوم عملکرد بهتری داشته است. گاگین که یکی از تحلیلگران مشهور بازار است، پیش بینی کرده است که قیمت سولانا می تواند تا سال 2025 به سطح 750 دلار برسد.
 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد آیا قیمت سولانا می تواند به سطح 750 دلار برسد؟

در مورد آیا قیمت سولانا می تواند به سطح 750 دلار برسد؟ نظر دهید
سوال امنیتی :4+31 = ?