چرا گری اسکیل 12000 بیت کوین را به کوین بیس منتقل کرد؟

  • 19:02 1403-02-21
  • زمان مطالعه: 3 دقیقه

گری اسکیل(Grayscale) تقریبا 12000 بیت کوین را به صرافی کوین بیس انتقال داد! آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ به نظر شما چرا گری اسکیل چنین تراکنش بزرگی را انجام داد؟ دلیل انتقال 12000 بیت کوین به صرافی Coinbase چه بود؟ آیا این تراکنش قیمت بیت کوین را تحت تاثیر قرار می دهد؟
بازار ارزهای دیجیتال نوعی بازار پرنوسان است که شما می توانید در این بازار معامله انجام داده و از تغییرات قیمتی رمز ارزها سود زیادی به دست آورید. برای اینکه بتوانید معاملات پرسودی انجام دهید، باید از سیگنال ارز دیجیتال کمک بگیرید و یا وضعیت رمز ارزها را تجزیه و تحلیل کنید. اخیرا مشخص شده است که گری اسکیل 12000 بیت کوین را به کوین بیس انتقال داده است. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد وضعیت بازار ارزهای دیجیتال برای شما ارائه کنیم و به بررسی انتقال 12000 بیت کوین به کوین بیس توسط Grayscale بپردازیم.

بررسی وضعیت بازار ارزهای دیجیتال

بازار ارزهای دیجیتال یکی از جدیدترین و نوظهورترین بازارهای مالی در دنیا است که شما می توانید در این بازار معاملات پرسودی انجام دهید. بیت کوین(BTC) که سردسته بازار کریپتوکارنسی ها است، اکنون در زمان نوشتن این مطلب با قیمت 43200 دلار معامله می شود که تحلیلگران و کارشناسان بازار پیش بینی کردند که قیمت این رمز ارز می تواند به رشد خود ادامه دهد. همچنین از آنجایی که بیت کوین پتانسیل کافی برای رشد قیمت را دارد، می تواند همچنان به روند صعودی خودش ادامه دهد و به سطوح بالاتری برسد.
جالب است بدانید، بازار ارزهای دیجیتال تحت تاثیر اخبار و عوال مختلفی قرار می گیرد. در واقع اخبارها می توانند قیمت ارزهای دیجیتال را بالا و پایین ببرند و باعث تضعیف روحیه معامله گران یا ایجاد احساسات صعودی در بازار کریپتو شوند. بنابراین، اگر قصد ترید ارزهای دیجیتال را دارید، باید تغییرات قیمتی رمز ارزها را زیر نظر بگیرید و بتوانید معاملات پرسودی انجام دهید. برای مثال این روزها اخبار مثبتی در مورد ETF بیت کوین منتشر می شوند که این اخبار می توانند قیمت بیت کوین را بالا ببرند. همچنین میزان عرضه و تقاضا نیز می تواند روی بازار ارزهای دیجیتال تاثیر بگذارد. هرچقدر تقاضا برای خرید بیت کوین بیشتر باشد، قیمت بیت کوین بالا می رود.

انتقال 12000 بیت کوین به کوین بیس توسط Grayscale

توجه داشته باشید که در یک توسعه قابل توجه که می تواند به طور چشمگیری روی قیمت بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال تاثیر بگذارد، داده های Arkham نشان می دهد که گری اسکیل، مدیر و مالک گری اسکیل از زمان راه اندازی صرافی بیت کوین، مقدار قابل توجهی ارز بیت کوین(BTC) را به صرافی کوین بیس ارسال کرده است. همچنین Grayscale Bitcoin Trust خروجی قابل توجهی بیت کوین را شروع می کند. طبق داده های منتشر شده، چهار روز پیش گری اسکیل اولین دسته خروجی بیت کوین از دارایی خودش به صرافی مستقر در ایالات متحده را در چهار دسته جداگانه شروع کرد که به طور کلی 4000 بیت کوین را با ارزش تقریبی 183 میلیون دلار بود.
علاوه بر این، بلومبرگ گزارش می دهد که سرمایه گذاران و تریدرها بیش از نیم میلیارد دلار از Grayscale Bitcoin Trust در روزهای اولیه تجارت به عنوان ETF برداشت کرده اند. طبق داده های بلومبرگ جریان خروجی از گری اسکیل به حدود 579 میلیون دلار رسید، در حالی که 9 ETF بیت کوین دیگر شاهد ورودی هایی به مبلغ نزدیک به 819 میلیون دلار بودند. یکی از را های موفقیت در بازار ارز دیجیتال پاسخ به این سوال است که تریدر روزانه چگونه عمل می کند؟ 

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد وضعیت بازار ارزهای دیجیتال برای شما ارائه کنیم و به بررسی انتقال 12000 بیت کوین به کوین بیس توسط Grayscale بپردازیم. گری اسکیل که یکی از بزرگ ترین شرکت های سرمایه گذار در بازار ارز دیجیتال است، اخیرا یک تراکنش بزرگی انجام داده است و 12000 بیت کوین را به صرافی کوین بیس انتقال داده که به نظر می رسد قصد فروش بیت کوین را دارد.
 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد چرا گری اسکیل 12000 بیت کوین را به کوین بیس منتقل کرد؟

در مورد چرا گری اسکیل 12000 بیت کوین را به کوین بیس منتقل کرد؟ نظر دهید
سوال امنیتی :8+80 = ?