آیا قیمت اتریوم می تواند تا سطح 2 هزار دلار کاهش یابد؟

  • 08:02 1403-02-20
  • زمان مطالعه: 3 دقیقه

یکی از تحلیلگران مشهور بازار ارز دیجیتال نسبت به کاهش شدید قیمت اتریوم(ETH) تا سطح 2 هزار دلار هشدار داد! آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ به نظر شما اتریوم تا چه سطحی می تواند ریزش کند؟ اتریوم با چه حمایت های روبرو است؟ آیا معامله گران و هولدرهای اتریوم نسبت به فروش دارایی های خود اقدام می کنند؟ اتریوم اکنون با چه قیمتی معامله می شود؟
اتریوم یکی از رمز ارزهای محبوب در بازار کریپتوکارنسی است که نوسانات زیادی دارد و شما می توانید از تغییرات قیمت اتریوم(ETH) سود زیادی به دست آورید. برای این کار یا باید وضعیت ارز اتریوم را تجزیه و تحلیل کرده و یا از سیگنال ارز دیجیتال کمک بگیرید. با استفاده از سیگنال ها می توانید بهترین موقعیت های ورود و خروج معامله را تشخیص دهید. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، وضعیت ارز دیجیتال اتریوم(ETH) را تجزیه و تحلیل کرده و به بررسی احتمال کاهش شدید قیمت اتریوم به 2 هزار دلار بپردازیم.

تجزیه و تحلیل ارز دیجیتال اتریوم(ETH)

ارز اتریوم(ETH) که یکی از رمز ارزهای محبوب در بازار کریپتوکارنسی است، اکنون در زمان نوشتن این مطلب با قیمت 2300 دلار معامله می شود و نسبت به 24 ساعت گذشته بیش از 3 درصد کاهش یافته است. به نظر می رسد کاهش قیمت اتریوم همچنان ادامه داشته باشد و اتریوم به سطوح پایین تری برسد. البته سطوح حمایتی می توانند جلوی ریزش بیشتر قیمت اتریوم را بگیرند و قیمت اتریوم را به سمت بالا ببرند. اگر قصد سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال را دارید، اتریوم می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.
قیمت اتریوم تحت تاثیر عوامل مختلفی قرار دارد که شما باید این عوامل را زیر نظر بگیرید تا بتوانید بهترین نقاط خرید و فروش اتریوم(ETH) را تشخیص دهید. یکی از مهم ترین عوامل موثر بر قیمت اتریوم، عرضه در گردش این ارز دیجیتال است. بهتر است بدانید، دیروز مجموع 2752 عدد اتریوم به ارزش 6 میلیون دلار از تراکنش های اتریوم سوزانده شد. سوزاندن زمانی است که یک رمز ارز یا توکن به یک کیف پول غیرقابل استفاده فرستاده می شود تا آن را از گردش خارج کند. سوزانده شدن ها شامل کارمزد پایه اتریوم بوده که متغیر است. این کارمزد به طور دائم از گردش خارج می شود و عرضه اتریوم(ETH را برای همیشه کاهش می دهد.

احتمال کاهش شدید قیمت اتریوم به 2 هزار دلار

توجه داشته باشید، طبق گفته یکی از تحلیلگران مشهور بازار کریپتو، از آنجایی که اتریوم(ETH) در دو هفته گذشته به 2717 دلار رسید، این رمز ارز کاهش تدریجی را تجربه کرده است که به اوج رسیدن آن به یک منطقه تقاضای کلیدی منجر شده است که می تواند در تعیین مسیر قیمت قریب الوقوع نقش داشته باشد. علی مارتینز نیز یک منطقه تقاضای بحرانی را برای اتریوم مشخص کرده است که بین 2388 تا 2460 دلار است. انعطاف پذیری این سطح حمایت می تواند راه را برای یک مسیر صعودی هموار کند و به ارز اتریوم یک مهلت خوب در برابر فشارهای نزولی دهد.
در میان این روند نزولی، اتریوم از نظر تسلط بر بازار انعطاف پذیری نشان داده است. گزارش اخیر شرکت تحلیلی سانتی منت(Santiment) نشان می دهد که سهم بازار اتریوم، نسبت به کل سرمایه بازار ارز دیجیتال تنها در یک هفته تقریبا 22.4 درصد افزایش یافته است. این حرکت استراتژیک بخشی از یک الگوی بزرگ تر است که در تاریخچه تجارت نهنگ ها دیده شده است که با خرید پایین و فروش بالا تعیین شده است. این رشد با افزایش قابل توجه آدرس های فعال اتریوم تکمیل می شود، به طور میانگین روزانه 89400 آدرس جدید به شبکه اضافی می شوند. یکی از پیش نیازهای ترید ارز دیجیتال شناخت انواع سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال است.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، وضعیت ارز دیجیتال اتریوم(ETH) را تجزیه و تحلیل کرده و به بررسی احتمال کاهش شدید قیمت اتریوم به 2 هزار دلار بپردازیم. همانطور که گفته شد، ارز اتریوم که تا ناحیه 2717 دلار رشد کرده بود، وارد یک روند نزولی شده و اکنون با قیمت 2300 دلار معامله می شود که پیش بینی می شود این روند نزولی می تواند همچنان ادامه داشته باشد و در صورت شکست ناحیه حمایتی می تواند تا سطح 2 هزار دلار سقوط کند.
 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد آیا قیمت اتریوم می تواند تا سطح 2 هزار دلار کاهش یابد؟

در مورد آیا قیمت اتریوم می تواند تا سطح 2 هزار دلار کاهش یابد؟ نظر دهید
سوال امنیتی :8+65 = ?