چرا نهنگ ها مقدار زیادی اتریوم را در صرافی ها و دیفای انتقال دادند؟

  • 01:02 1403-02-14
  • زمان مطالعه: 3 دقیقه

با توجه به داده های منتشر شده، نهنگ ها مقدار زیادی اتریوم(ETH) را در صرافی ها و دیفای انتقال دادند! آیا می دانید ماجرا چیست؟ این انتقال و جابجایی چه تاثیری روی قیمت اتریوم می گذارد؟ بهترین زمان برای خرید اتریوم و سرمایه گذاری روی آن کی است؟ چرا تریدرها نسبت به آینده اتریوم امیدوار هستند؟ چرا اتریوم اخیرا توجه نهنگ ها و سرمایه گذاران بزرگ را به خود جلب کرده است؟
بهتر است بدانید، اتریوم(ETH) یکی از رمز ارزهای محبوب در بازار کریپتو است که نوسانات زیادی دارد و شما می توانید از نوسانات قیمت اتریوم سود زیادی به دست آورید. برای اینکه بهترین نقاط خرید و فروش اتریوم را تشخیص دهید، می توانید از سیگنال ارز دیجیتال کمک بگیرید. همچنین باید تحرکات نهنگ های اتریوم را نیز تشخیص دهید. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد تاثیر نهنگ ها بر قیمت اتریوم برای شما ارائه کنیم و به بررسی انتقال مقدار زیادی اتریوم در صرافی ها و دیفای توسط نهنگ ها بپردازیم.

تاثیر نهنگ ها بر قیمت اتریوم(ETH)

به سرمایه گذاران و ترید ارزهای دیجیتال بزرگی که مقدار زیادی ارز دیجیتال در اختیار دارند، نهنگ ارز دیجیتال گفته می شود. اتریوم یکی از رمز ارزهایی است مورد توجه نهنگ های کریپتو قرار گرفته است و نهنگ ها همچنان به جمع آوری و خرید اتریوم اقدام می کنند. نهنگ ها با خرید و فروش اتریوم، قیمت اتریوم(ETH) را تحت تاثیر قرار می دهند. به این ترتیب، شما می توانید با زیر نظر گرفتن حرکات نهنگ های بازار، از نوسانات قیمت اتریوم مطلع شوید و معاملات پرسودی انجام دهید. نهنگ ها با فروش مقدار زیادی اتریوم باعث افت قیمت ETH می شوند.
جالب است بدانید، پیگیری رفتار نهنگ های اتریوم برای همه افراد مهم و ضروری نیست، چون اگر بخواهید رفتار تمامی نهنگ ها و موج هایی که توسط آنها در بازار ایجاد می شود را بررسی کنید، زمان زیادی از شما گرفته می شود. بنابراین، اگر می خواهیددر این حوزه موفق عمل کنید، ابتدا مطمئن شوید که بازار را به طور کامل تحت نظر دارید. شما با یک استراتژی بلند مدت و مشخص کردن حد سود و زیان خود در هر معامله می توانید جلوی تصمیمات عجولانه و اشتباه خودتان را گرفته و بدون بررسی رفتار نهنگ های اتریوم اقدام به خرید اتریوم نکنید.

انتقال مقدار زیادی اتریوم در صرافی ها و دیفای توسط نهنگ ها

توجه داشته باشید که یک نهنگ اتریوم(ETH) اخیرا مجموعه ای از تراکنش ها را انجام داده است و جابجایی قابل توجهی از وجوه را در پلتفرم های مختلف انجام داده است. پلتفرم تجزیه و تحلیل بلاک چین Spot On Chain در ابتدا این فعالیت را آشکار کرد که شامل تقریبا 46.02 میلیون دلار در توکن های ETH بود. این نهنگ که از طریق شبکه ای متشکل از هشت کیف پول فعالیت می کند، شروع به برداشت این وجوه از صرافی های بزرگ مانند بایننس و Bitfinex کرد. پیچیدگی این معاملات به همین جا ختم نشد. بعد از برداشت ها با قیمت متوسط حدود 2419 دلار به ازای هر اتریوم، نهنگ با Lido یک راه حل برجسته برای ذخیره سازی مایع درگیر شد.
با توجه به شرایط فعلی بازار که اتریوم تجربه می کند، زمینه این حرکت نهنگ ها بسیار مهم است. در 24 ساعت گذشته قیمت اتریوم با 7.7 درصد کاهش به 2211 دلار رسید. این روند نزولی منزوی نیست، چون به نظر می رسد کل بازار رمز ارزها به رهبری بیت کوین در حال رکورد است. بر اساس منطقه پشتیبانی کلیدی بین 2380 تا 2461 دلار که توسط تحلیلگر ارزهای دیجیتال مشخص شده است، به نظر می رسد اتریوم یک منطقه تقاضای بحرانی را نقض کرده است. این شکست می تواند منجر به سقوط بیشتر به سمت مرز 2000 دلار شود. یکی از مسائل مهم در ترید ارزهای دیجتال این است که بدانیم کدام ارزها را می توان ترید کرد؟ 

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد تاثیر نهنگ ها بر قیمت اتریوم برای شما ارائه کنیم و به بررسی انتقال مقدار زیادی اتریوم در صرافی ها و دیفای توسط نهنگ ها بپردازیم. همانطور که گفته شد، نهنگ های اتریوم مشغول جابجایی مقدار زیادی از دارایی های خود بین صرافی ها و حوزه دیفای هستند. این مسئله می تواند قیمت اتریوم را با نوسانات زیادی روبرو کند.
 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد چرا نهنگ ها مقدار زیادی اتریوم را در صرافی ها و دیفای انتقال دادند؟

در مورد چرا نهنگ ها مقدار زیادی اتریوم را در صرافی ها و دیفای انتقال دادند؟ نظر دهید
سوال امنیتی :4+55 = ?