چرا یک تحلیلگر سقوط قیمت ریپل(XRP) را پیش بینی کرد؟

  • 19:02 1403-02-09
  • زمان مطالعه: 3 دقیقه

یکی از تحلیلگران مشهور بازار سقوط قیمت بزرگی را برای ارز دیجیتال ریپل(XRP) پیش بینی کرد! آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ به نظر شما قیمت ریپل ممکن است ریزش کند؟ ریزش قیمت ریپل تا چه سطحی می تواند ادامه یابد؟ چرا ریپل سعی می کند تا بالای ناحیه 0.55 دلار باقی بماند؟
ریپل یکی از ارزهای دیجیتال محبوب در بازار کریپتو است که در رتبه های برتر بازار کریپتو قرار دارد و شما می توانید با خرید و فروش این رمز ارز سود زیادی به دست آورید. ارز ریپل نوسانات زیادی دارد که شما می توانید با تجزیه و تحلیل این رمز ارز، قیمت آن را پیش بینی کنید. همچنین می توانید از سیگنال ارز دیجیتال کمک گرفته و بهترین موقعیت های خرید و فروش این ارز را تشخیص دهید. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، وضعیت ارز ریپل(XRP) را تجزیه و تحلیل کنیم و به بررسی پیش بینی یک تحلیلگران برای سقوط قیمت ریپل بپردازیم.

تجزیه و تحلیل ارز ریپل(XRP)

ریپل یکی از ارزهای دیجیتال برتر در بازار کریپتو است که اکنون در زمان نوشتن این مطلب با قیمت 0.52 دلار معامله می شود و شما می توانید با تجزیه و تحلیل وضعیت این رمز ارز، بهترین موقعیت های ورود و خروج معامله را تشخیص داده و معامله پرسودی انجام دهید. با وجود ریزش قیمت ریپل، ارزش بازار ریپل(XRP) طی 24 ساعت گذشته 300 میلیون دلار افزایش یافت و این مسئله نشان دهنده افزایش احساسات صعودی کاربران و تریدرها نسبت به قیمت ریپل است. اگر قصد سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال را دارید، باید وضعیت ریپل را تجزیه و تحلیل کنید.
جالب است بدانید ارزش بازار ریپل شاهد افزایش چشمگیری بود و ارزش آن بیش از 300 میلیون دلار بالا رفت. طبق داده های منتشر شده توسط سایت کوین مارکت کپ، این افزایش همزمان با افزایش قیمت ریپل(XRP) رخ داد و آن را به 0.573 دلار در هر توکن رساند و کل ارزش بازار توکن را به بیش از 31 میلیارد دلار رساند. در حال حاضر ریپل به عنوان ششمین ارز دیجیتال بزرگ در رتبه بندی بازار بین USDC و سولانا از نظر ارزش بازار قرار گرفته است. این رمز ارز در حال حاضر سعی می کند تا در بالای سطح 0.55 دلار باقی بماند تا از ریزش بیشتری جلوگیری کند. اگر این رمز ارز بالای سطح مقاومت فعلی خود باقی بماند، می تواند به رشد قیمتی خود ادامه دهد.

پیش بینی یک تحلیلگران برای سقوط قیمت ریپل

توجه داشته باشید که هولدها و دارندگان ارز دیجیتال ریپل(XRP) ممکن است مجبور شوند با ریزش قیمت بیشتر از توکن کریپتو روبرو شوند، اگر تحلیل اخیر این تحلیلگر ارزهای دیجیتال قابل انجام باشد. این تحلیل نزولی در میان چندین پیش بینی دیگر انجام می شود که روایت های صعودی را برای توکن کریپتو ترسیم کرده اند. طبق پیش بینی انجام شده، ارز ریپل می تواند تا 0.34 دلار کاهش یابد.
نکته قابل توجه این است که علی مارتینز، تحلیلگر کریپتو تاکید کرد که چگونه یک فروش احتمالی ریپل می تواند باعث کاهش قیمت به 0.34 دلار شود. به عنوان بخشی از تجزیه و تحلیل خود، او اظهار داشت که ریپل در حال حاضر برای حفظ جایگاه خود در سطح حیاتی حمایت 0.55 دلار تلاش می کند. شکست توکن در حفظ آن سطح همان چیزی است که منجر به سناریوی فروش می شود. از نمودار همراهی که مارتینز به اشتراک گذاشته بود، واقعا مشهود بود که ریپل در تلاش برای حفظ بالای سطح 0.55 دلار است. افت احتمالی باعث کاهش قیمت توکن ریپل به سطح قیمتی می شود که از آوریل 2023 به آن نزدیک نشده است.
با این حال، او با بیان اینکه شمع هفتگی را زیر سطح 0.50 دلار بسته نمی بیند، خوش بینی نشان داده بود که هرگونه کاهش قیمت به آن بدی که مارتینز پیشنهاد می کند، نخواهد بود. در واقع به جای پیش بینی هرگوته کاهش قیمت تحلیلگر خاطرنشان کرد که او تصمیم دارد بر روی تصویر بزرگ تر تمرکز کند. شناخت انواع سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال یکی از موارد مهمی است که در موفقیت در بازار ارزهای دیجیتال بسیار تاصیرگذار است.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، وضعیت ارز ریپل(XRP) را تجزیه و تحلیل کنیم و به بررسی پیش بینی یک تحلیلگران برای سقوط قیمت ریپل بپردازیم. همانطور که گفته شد، ریپل یکی از رمز ارزهای محبوب در بازار کریپتو است که یکی از تحلیلگران بازار پیش بینی کرده است که قیمت ریپل می تواند یک ریزش قابل توجهی را تجربه کند و به سطوح پایین تری برسد. با این حال، ریپل سعی می کند تا خودش را بالای سطح 0.55 دلار حفظ کند.
 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد چرا یک تحلیلگر سقوط قیمت ریپل(XRP) را پیش بینی کرد؟

در مورد چرا یک تحلیلگر سقوط قیمت ریپل(XRP) را پیش بینی کرد؟ نظر دهید
سوال امنیتی :6+40 = ?