چرا یک استارت آپ کریپتویی به دنبال سرمایه 120 میلیون دلاری است؟

  • 04:02 1403-02-12
  • زمان مطالعه: 3 دقیقه

یکی از پروژه های کریپتویی به دنبال سرمایه 120 میلیون دلاری است! بازار ارز دیجیتال یکی از جذاب ترین بازارهای مالی در دنیاست که شما می توانید با خرید و فروش انواع رمز ارزها سود زیادی به دست آورید. امروزه پروژه های کریپتویی زیادی ایجاد شده اند که هر کدام از آنها مزایای خاصی دارند.
اگر آموزش ارز دیجیتال را فرا گرفته باشید، بدون شک می دانید که ارزهای دیجیتال دارایی های نوظهوری هستند که شما می توانید با مراجعه به یک صرافی ارز دیجیتال نسبت به خرید و فروش آنها اقدام کنید. پروژه های کریپتویی زیادی در این بازار ایجاد شده اند که می توانید روی این پروژه ها سرمایه گذاری کنید. ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد استارت آپ کریپتویی برای شما ارائه کنیم و به بررسی سرمایه 120 میلیون دلاری استارت آپ کریپتویی بپردازیم.

آشنایی با استارت های کریپتویی

شاید این سوال برای شما نیز پیش آمده باشد که منظور از استارت آپ کریپتویی چیست؟ ما می توانیم در پاسخ به این سوال بگوییم که ارزش بازار رمز ارزها از ابتدای سال 2009 تاکنون در حال افزایش است. بدون شک سرمایه گذاری های مرتبط با ارزهای دیجیتال از محبوب ترین بحث های امروز در دنیای فناوری و اقتصاد است. بسیاری از شرکت های بزرگی که می خواهند فناوری جدید انقلابی را در پلتفرم های خود ادغام کنند یا می خواهند پیشرفت زیادی داشته باشند، سرمایه گذاری و ایجاد استارت آپ های رمزنگاری می کنند. شما باید مدیریت سرمایه در بازار ارزهای دیجیتال را جدی بگیرید.
جالب است بدانید، تاسس هر کسب و کار جدید با این امید همراه است که نتیجه مثبتی به دنبال داشته باشد و اعتماد سرمایه گذار و تریدر در آن بالا باشد. بر اساس تحقیقات انجام شده می توان گفت که سرمایه به عنوان مهم ترین عامل برای رشد موفقیت آمیز کسب و کار یا استارت آپ کریپتویی محسوب می شود. بدن سرمایه استارت آپ ها متمایل به فروپاشی و ورشکستگی می شوند و به همین دلیل صاحبان استارت آپ های جدید به دنبال پشتوانه مالی برای کسب و کارهای خودشان هستند. سرمایه گذاری در هر استارتاپی کار راحتی نیست که خیلی سریع انجام می شود. سرمایه گذاری در تعداد زیادی از استارت آپها با استفاده از قیمت رمز ارزها کا بسیار سختی است.

سرمایه 120 میلیون دلاری استارت آپ کریپتویی

توجه داشته باشید که Hidden Road یک کارگزاری اصلی استارتاپی که توسط Capital Securities و سایر موسسات برجسته ارزهای دیجیتال پشتیبانی می شود، در بحبوحه ظهور مجدد ارزهای دیجیتال، سرمایه های جدیدی را جمع آوری می کند. این استارتاپ روی ارزهای دیجیتال و بازار فارکس تمرکز دارد و هدف آن ارزش گذاری یک میلیارد دلاری است. طبق گزارش بلومبرگ، این شرکت به دنبال جمع آوری تقریبا 12 میلیون دلار سرمایه است. انتظار می رود این دور ارزش Hidden Road را تقریبا به 1 میلیارد دلار برساند.
Hidden Road خدمات معامله گری اصلی را برای بازارهای مختلف از جمله بازار ارزهای دیجیتال و بازار فارکس ارائه می دهد. این شرکت بعد از ورشکستگی صرافی FTX توجه بیشتری را به خود جلب کرده است، چون ریسک طرف مقابل را به نمایندگی از مشتریان قبول می کند. علاوه بر این، Hidden Road خدمات تامین مالی را ارائه می دهد که در طول بهبود بازار ارزهای دیجیتال از بحران اعتباری 2022 تقا    ضای زیادی داشته است. اخیرا بایننس از رقیب Hidden Road و رقیب FalconX خواسته است که چک های دقیق تری را برای دور نگه داشتن سرمایه گذاران آمریکایی از بورس اجرا کنند. این درخواست بعد از توافق بایننس با مقامات آمریکایی، که شامل پرداخت 4.3 میلیارد دلار جریمه بود، انجام شد. یکی از سوالات مهم در بازار ارز دیجیتال این است که وین ریت یا درصد موفقیت چیست؟ 

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد استارت آپ کریپتویی برای شما ارائه کنیم و به بررسی سرمایه 120 میلیون دلاری استارت آپ کریپتویی بپردازیم. همانطور که گفته شد، بازار ارزهای دیجیتال یکی از محبوب ترین بازارهای مالی در دنیاست که استارت آپ های مختلفی در این بازار وجود دارند. یکی از استارتاپ های جدید بازار به دنبال جذب سرمایه 120 میلیون دلاری است.
 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد چرا یک استارت آپ کریپتویی به دنبال سرمایه 120 میلیون دلاری است؟

در مورد چرا یک استارت آپ کریپتویی به دنبال سرمایه 120 میلیون دلاری است؟ نظر دهید
سوال امنیتی :1+38 = ?