چرا نهنگ های بزرگ در حال خرید بیت کوین هستند؟

  • 17:02 1403-02-14
  • زمان مطالعه: 3 دقیقه

نهنگ های بزرگ همچنان مشغول خرید بیت کوین(BTC) هستند! بیت کوین یکی از ارزهای محبوبی است که اخیرا توانسته توجه بسیاری از سرمایه گذاران و تریدرها را به سمت خود جلب کند. بیت کوین نوسانات زیادی دارد. داده های آنچین نشان می دهند که نهنگ ها مقدار زیادی بیت کوین خریداری کرده اند.
بیت کوین یکی از ارزهای رمزنگاری شده در بازار کریپتو است که نوسانات زیادی دارد و شما می توانید با بررسی قیمت بیت کوین و یا با استفاده از سیگنال ارز دیجیتال، معاملات متعددی انجام داده و سود زیادی به دست آورید. امروزه سرمایه گذاران بزرگی مشغول خرید و فروش ارزهای دیجیتال هستند. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد تاثیر نهنگ ها بر قیمت بیت کوین برای شما ارائه کنیم و به بررسی خرید بیت کوین توسط نهنگ های بزرگ بپردازیم تا از نوسانات احتمالی ارز BTC سود به دست آورید.

تاثیر نهنگ ها بر قیمت بیت کوین

شاید این سوال برای شما نیز پیش آمده باشد که نهنگ ها چه تاثیری بر قیمت بیت کوین می گذارند؟ ما می توانیم در پاسخ به این سوال بگوییم که نهنگ های بیت کوین بعد از بررسی قیمت بازار، ناگهان تصمیم می گیرند که کل موجودی خود را با قیمتی کمتر به فروش برسانند. با علم به اینکه بازار توانایی خرید کل سرمایه آنها را ندارد. این روند باعث می شود که قیمت ارز دیجیتال کاهش پیدا کند. سپس سرمایه گذاران معمولی با توجه به کاهش قیمت اقدام به خرید می کنند و در نتیجه ارزش آن ارز دیجیتال پایین می آید. بعد از این کاهش، نهنگ ها اقدام به خرید ارز مورد نظر خود می کنند.
از آنجایی که نهنگ ها مقدار زیادی بیت کوین(BTC) در اختیار دارند، معمولا از انجام معاملات خود در بازارهای سنتی ارز دیجیتال خودداری می کنند، چون معاملات آنها تاثیر قابل توجهی روی قیمت بیت کوین و سایر رمز ارزها می گذارد. نکته قابل توجه این است که نهنگ ها تنها محدود به ارز بیت کوین نیستند و به طور چشمگیری در بلاک چین هایی که الگوریتم گواه اثبات سهام استفاده می کنند نیز فعالیت دارند. اگر قصد سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال را دارید، باید نمودار بیت کوین را تحلیل کنید.

خرید بیت کوین توسط نهنگ های بزرگ

توجه داشته باشید که داده های زنجیره ای نشان می دهند که در نهایت بیشترین تعداد سرمایه گذاران در بازار بیت کوین در حال خرید هستند که می تواند برای ارزش دارایی صعودی باشد. نهنگ های بزرگ بیت کوین در روز گذشته جریان خالصی را نشان داده اند. در چند هفته گذشته، قیمت بیت کوین برای افزایش هر حرکت صعودی قابل توجهی تلاش کرده است، چون در یک محدوده تثبیت شده است.
قبل از این، در حالی که این اتفاق می افتد، بزرگ ترین دارندگان بیت کوین در این فضا ارام نشسته بودند و چیز قابل توجهی نمی خریدند و یا نمی فروختند. با این حال، طبق داده های پلتفرم اطلاعاتی بازار IntoTheBlock به نظر می رسد که در روز گذشته تغییر کرده است. کمی کمتر از 19.7 میلیون توکن برای این ارز دیجیتال در گردش است که 0.1 درصد آن 19700 بیت کوین خواهد بود. ارزش این مبلغ با نرخ فعلی BTC بیش از 1.26 میلیارد دلار است. واضح است که این نهنگ ها مقدار زیادی بیت کوین را جابجا می کنند. یکی از سوالات مهم افراد فعال در بازار ارزهای دیجیتال این است که برای شروع ارزهای دیجیتال چقدر سرمایه لازم است؟ 

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد تاثیر نهنگ ها بر قیمت بیت کوین برای شما ارائه کنیم و به بررسی خرید بیت کوین توسط نهنگ های بزرگ بپردازیم تا از نوسانات احتمالی ارز BTC سود به دست آورید. همانطور که گفته شد، بیت کوین یکی از ارزهای محبوب در بازار است که اخیرا مورد توجه بسیاری از نهنگ ها و سرمایه گذاران قرار گرفته است. روز گذشته نهنگ های بیت کوین مقدار زیادی بیت کوین خریداری کرده و آن را به کیف پول های خود انتقال کردند.

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد چرا نهنگ های بزرگ در حال خرید بیت کوین هستند؟

در مورد چرا نهنگ های بزرگ در حال خرید بیت کوین هستند؟ نظر دهید
سوال امنیتی :8+78 = ?