چرا دادگاه صرافی بایننس به تاریخ 17 می انتقال یافت؟

  • 00:02 1403-02-15
  • زمان مطالعه: 2 دقیقه

داده فرار مالیاتی بایننس(Binance) به تاریخ 17 می در نجیریه انتقال یافت! بایننس یکی از بزرگ ترین صرافی های ارز دیجیتال در دنیاست که شما می توانید رمز ارزهای مورد نظر خودتان را در این صرافی معامله کنید. این صرافی اخیرا به مشکلات فرار مالیاتی روبرو شده است.
اگر آموزش ارز دیجیتال را فرا گرفته باشید، می دانید که مالیات یکی از هزینه هایی است که مدیران صرافی ارز دیجیتال باید آن را به دولت بپردازند که مدیر عامل سابق صرافی بایننس از پرداخت آن امتناع کرده و به فرار مالیاتی محکوم شده است. اکنون دادگاهی در خصوص فرار مالیاتی صرافی ارز دیجیتال بایننس در حال تشکیل است تا به این پرونده رسیدگی شود. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد وضعیت فعلی صرافی بایننس برای شما ارائه کنیم و به بررسی دادگاه فرار مالیاتی بایننس در 17 می در نیجریه بپردازیم.

وضعیت فعلی صرافی بایننس(Binance)

شاید این سوال برای شما نیز پیش آمده باشد که صرافی بایننس در چه حالی است؟ ما می توانیم در پاسخ به این سوال بگوییم که هر چیزی ممکن است در بازار رمز ارزها رخ دهد. در حال حاضر، صرافی بایننس(Binance) در یک شرایط مهمی قرار گرفته است. کناره گیری اخیر بنیانگذار و مدیر عامل آن، چانگ پنگ ژائو اتفاقی ناگهانی و بسیار مهم است. ریچارد تنگ با سابقه قوی در امور مالی و قانون گذاری برای هدایت بایننس و عبور دادن آن از چالش های فعلی به عنوان مدیر عامل جدید انتخاب شد.
جالب است بدانید، تغییر مدیر عامل همراه با جریمه سنگین 4.3 میلیارد دلاری، صرافی ارز دیجیتال بایننس را در شرایطی مهم و بحرانی قرار می دهد. با این حال، ترنر و آرنولد این تحولات را نه به عنوان شکست، بلکه به عنوان فرصت هایی برای رشد و سازگاری در نظر می گیرند. حتی با وجود فشارهای قانونی انتظار می رود شهرت جهانی، صرافی ارز دیجیتال بایننس را سرپا نگه دارد.

دادگاه فرار مالیاتی بایننس در 17 می در نیجریه

توجه داشته باشید که وکیل گامباریان، چوکوکا ایکوازوم، با استناد به قوانین نجیریه مخالفت کرد و اظهار داشت که او نمی تواند تا زمانی که بایننس، متهم اصلی مورد رسیدگی قرار نگیرد، اقامه دعوی کند. محاکمه فرار مالیاتی در یک دادگاه نیجریه که شامل صرافی ارزهای دیجیتال بایننس و دو تن از مدیران آن بود، به 17 می موکول شد. این تاخیر به این دلیل رخ داد که صرافی هنوز به طور رسمی اتهامات خودش را اعلام نکرده بود. به گزارش خبرگزاری محلی BusinessDay سرویس درآمد داخلی فدرال به بایننس اتهامات فرار مالیاتی ارائه نکرده است.
وکیل FIRS استدلال کرد که گامباریان باید صرافی بایننس را به عنوان متهم اصلی نمایندگی کند، با توجه به اینکه بایننس و مدیران آن با هم متهم بودند. با این حال، وکیل گامباریان با استناد به قوانین نیجریه، مخالفت کرد و اظهار داشت که او نمی تواند تا زمانی که بایننس، متهم اصلی مورد رسیدگی قرار نگرفت، اقامه دعوی کند. قاضی Emeka Nwite رسیدگی را برای 17 می موکول کرد، زمانی که او حکم خواهد داد. بایننس و مدیران آن به فرار مالیاتی محکوم شده اند. یکی از راه های موفقیت در ارزهای دیجیتال شناخت مزایا و معایب صرافی های متمرکز و غیر متمرکز است.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد وضعیت فعلی صرافی بایننس برای شما ارائه کنیم و به بررسی دادگاه فرار مالیاتی بایننس در 17 می در نیجریه بپردازیم. همانطور که گفته شد، بایننس یکی از صرافی های مشهور در بازار ارز دیجیتال است که دادگان فرار مالیاتی این صرافی به تاریخ 17 می در نیجریه انتقال یافت.
 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد چرا دادگاه صرافی بایننس به تاریخ 17 می انتقال یافت؟

در مورد چرا دادگاه صرافی بایننس به تاریخ 17 می انتقال یافت؟ نظر دهید
سوال امنیتی :8+63 = ?