چرا نهنگ های ریپل(XRP) دوباره حرکت کردند؟  

  • 04:02 1403-02-12
  • زمان مطالعه: 2 دقیقه

نهنگ های ارز دیجیتال ریپل(XRP) دوباره حرکت کردند! ریپل یکی از ارزهای محبوب در بازار کریپتو است که نوسانات زیادی دارد. این ارز اخیرا توجه بسیاری از نهنگ ها و سرمایه گذاران ارز دیجیتال را به سمت خود جلب کرده است. همچنین نهنگ های خفته ریپل از خواب بیدار شدند و حرکت جدیدی را شروع کردند.
بازار ارزهای دیجیتال یکی از پرنوسان ترین بازارهای مالی در دنیاست که قیمت ارزهای دیجیتال مدام بالا و پایین می شود. شما می توانید با کمک سیگنال ارز دیجیتال و انجام معاملات متعدد سود زیادی به دست آورید. ریپل یکی از ارزهای محبوب در بازار کریپتو است که تریدرها مقدار زیادی ریپل خریداری کرده اند. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد آینده ارز ریپل(XRP) برای شما ارائه کنیم و به بررسی حرکت جدید نهنگ های ریپل بپردازیم.

بررسی آینده ارز ریپل(XRP)

ریپل(XRP) نوعی ارز دیجیتال است که هر کاربر فعال کریپتویی باید تاریخچه آن را دنبال کند. چون علاوه بر بیشتر رویدادها و عوامل موثر در سایر رمز ارزها که برای ریپل نیز صدق می کنند، بلکه این پروژه دارای یک پرونده نظارتی پرحاشیه است که چند سال زمان برد تا به نتیجه برسد. ارز دیجیتال ریپل اکنون در زمان نوشتن این مطلب با قیمت 0.49 دلار معامله می شود که نسبت به روز گذشته 0.73 درصد کاهش یافته است. اگر به نمودار ریپل نگاه کنید، متوجه می شوید که سطح 0.5 دلار به عنوان مقاومت اصلی ریپل شناخته می شود.
طبق نمودار روزانه ریپل، واضح است که ریپل(XRP) بعد از عبور از یک روند نزولی بلند مدت، اخیرا در یک کانال تقریبا صعودی با شیب بسیار کم به سر می برد و قیمت آن روز به روز افزایش می یابد. با بیشتر پیش بینی های آینده ریپل، انتظار می رود که در سال 2024 قیمت ریپل بیشتر از وضعیت فعلی خود داشته باشد و برخی از تحلیلگران پیش بینی می کنند که ارزش آن به حداکثر 4 دلار برسد. ریپل یکی از بهترین گزینه ها برای سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال است.

شروع حرکت جدید نهنگ های ریپل

توجه داشته باشید که ارز دیجیتال ریپل(XRP) می تواند در کوتاه مدت به اصلاح قیمت خود ادامه دهد. چون اقدامات اخیر قیمت آن را در برابر سطح مقاومت 0.5 دلار افزایش داده است. داده های زنجیره ای نیز ردیفی از تراکنش های نهنگ های این ارز را در 24 ساعت گذشته نشان داده است، ولی آیا آنها در ریپل صعودی هستند یا نزولی؟ این معاملات بزرگ ترکیبی از هر دو بوده اند، اگرچه حجم معاملات هر تراکنش می تواند به جای صعودی بودن آنها را نزولی نشان دهد.
تراکنش های بزرگ ریپل که معمولا نشان دهنده فعالیت نهنگ ها هستند، اخیرا افزایش پیدا کرده اند. به طور کلی، علاقه نهنگ ها نسبت به خرید ارز ریپل افزایش یافته است. اگر نهنگ ها همچنان به جمع آوری و خرید ارز ریپل(XRP) ادامه دهند، ریپل با فشار خرید بزرگی روبرو می شود و قیمت آن افزایش می یابد. اگر قدرت خریداران ریپل افزایش یابد، ریپل می تواند به راحتی از مقاومت های خود عبور کند. یکی از سوالات مهم در مورد ارز دیجیتال این است که تفاوت سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال با فارکس در چیست؟

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد آینده ارز ریپل(XRP) برای شما ارائه کنیم و به بررسی حرکت جدید نهنگ های ریپل بپردازیم. همانطور که گفته شد، ریپل(XRP) اخیرا وارد روند صعودی شده و قیمت آن با سرعت کمی در حال افزایش است. همچنین نهنگ های ریپل اخیرا دوباره فعال شده اند و حرکت های جدیدی انجام داده اند. ممکن است ریپل در آینده یک رشد قابل توجهی را تجربه کند.
 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد چرا نهنگ های ریپل(XRP) دوباره حرکت کردند؟  

در مورد چرا نهنگ های ریپل(XRP) دوباره حرکت کردند؟   نظر دهید
سوال امنیتی :6+55 = ?