چرا بیت کوین به زیر 60 هزار دلار سقوط کرد؟

  • 13:02 1403-02-12
  • زمان مطالعه: 3 دقیقه

ارز دیجیتال بیت کوین به زیر 60 هزار دلار و اتریوم به زیر 3 هزار دلار سقوط کرد! بیت کوین یکی از ارزهای محبوب در بازار کریپتو است که قیمت آن نوسانات زیادی دارد. شما می توانید با خرید و فروش بیت کوین سود زیادی به دست آورید. البته به شرطی که وضعیت این ارز را تجزیه و تحلیل کنید.
تحلیل تکنیکال یکی از روش های تحلیل بازار ارزهای دیجیتال است. شما می توانید با کمک تحلیل تکنیکال، قیمت بیت کوین را پیش بینی کرده و معاملات پرسودی انجام دهید. قیمت بیت کوین به عوامل مخلتفی بستگی دارد. شما باید این عوامل را زیر نظر بگیرید تا بتوانید قیمت بیت کوین را پیش بینی کنید. ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد وضعیت فعلی ارز بیت کوین(BTC) برای شما ارائه کنیم و به بررسی سقوط قیمت بیت کوین به زیر 60 هزار دلار بپردازیم.

تحلیل وضعیت فعلی ارز بیت کوین

ارز بیت کوین یکی از ارزهای محبوب در بازار کریپتو است که این ارز اکنون با قیمت 61900 دلار معامله می شود. این ارز نسبت به 24 ساعت گذشته بیش از 3.30 درصد کاهش یافته است. این ارز دیروز به زیر 60 هزار دلار سقوط کرد، ولی خیلی سریع قیمت آن حمایت شد و دوباره به سمت بالا برگشت. این ریزش قیمت در کنار سقوط بازارهای سهام و ارزهای دیجیتال باعث لیکوئید شدن میزان قابل توجهی از موقعیت های بازار آتی شد. طبق گزارش کوین گلس، این سقوط باعث لیکویید شدن 215 میلیون دلاری و ضرر دیدن بیش از 67 هزار تریدر در بازار کریپتو شده است.
جالب است بدانید، ارز بیت کوین(BTC) در حال حاضر با قیمت 63 هزار دلار در بازار معامله می شود و در روزهای اخیر نتوانسته بالاتر از این محدوده برود. اگر به تایم فریم 4 ساعته بیت کوین نگاه کنیم، متوجه می شویم که بازار بعد از برخورد به حمایت مهم خود در محدوده 60 هزار دلار، اکنون در حال کف سازی انرژی برای رشد بیشتر است. در صورتی که خط روند نزولی فعلی شکسته شود، بازار می تواند رشد بیشتری را تا حداقل محدوده 67 هزار دلار تجربه کند و در صورتی که ممنتوم حرکت خوب باشد، بعد از آن به سراغ تارگت های بالاتر نیز برود.

سقوط قیمت بیت کوین به زیر 60 هزار دلار

توجه داشته باشید که یکی از استراتژیست های گروه LMAX خاطرنشان کرد که سرمایه گذاران و تریدرهای بزرگ بیت کوین هنوز شروع به خرید نزول نکرده اند که نشان می دهد ممکن است این اصلاح برای مدتی ادامه یابد. بیت کوین برای اولین بار از اوایل ماه مارس به 59900 دلار سقوط کرد، چون ارزهای دیجیتال در روز چهارشنبه کاهش یافتند. داده های کتاب سفارش در مبادلات کلیدی، تقاضا را زیر 60 هزار دلار نشان می دهد که می تواند این کاهش قیمت را متوقف کند. کروگر LMAX گفت سطح پشتیبانی مهم برای بیت کوین، سطح 59 هزار دلار است.
ارز دیجیتال بیت کوین تمام جهش خودش را از فروش وحشتناک روز شنبه رها کرد و در ساعات صبح روز چهارشنبه در ایالات متحده به زیر سطح 60 هزار دلار سقوط کرد. بعد از اینکه در اوایل چهارشنبه به بالای 64 هزار دلار بازگشت، بیت کوین به 59900 دلار سقوط کرد که بیش از 3 درصد در 24 ساعت گذشته کاهش یافت و ضعیف ترین قیمت از اوایل ماه مارس تاکنون بود. بیت کوین در زمان نوشتن این مطلب با قیمت 60200 دلار خرید و فروش می شود. اتر دومین دارایی بزرگ از نظر ارزش بازار، به زیر 3 هزار دلار سقوط کرد و 2.5 درصد در مدت مشابه کاهش یافت. این ضعف در بیشتر بازارهای مالی منعکس شده است. سوالی که در اینجا مطرح است این است که آیا رشد قیمت بیت کوین با مانعی روبرو است؟

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد وضعیت فعلی ارز بیت کوین(BTC) برای شما ارائه کنیم و به بررسی سقوط قیمت بیت کوین به زیر 60 هزار دلار بپردازیم. همانطور که گفته شد، بیت کوین یکی از ارزهای مشهور در بازار کریپتو است که نوسانات زیادی دارد. دیروز بیت کوین به زیر 60 هزار دلار و اتریوم به زیر 3 هزار دلار سقوط کرد و معامله گران محتمل ضرر بزرگی شدند.
 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد چرا بیت کوین به زیر 60 هزار دلار سقوط کرد؟

در مورد چرا بیت کوین به زیر 60 هزار دلار سقوط کرد؟ نظر دهید
سوال امنیتی :3+61 = ?