آیا ریزش قیمت بیت کوین همچنان ادامه می یابد؟

  • 22:02 1403-02-10
  • زمان مطالعه: 3 دقیقه

به نظر می رسد که ریزش قیمت بیت کوین(BTC) همچنان ادامه می یابد! بیت کوین یکی از ارزهای محبوب در بازار است که با نزدیک شدن به رویداد هاوینگ، نوسانات آن بیشتر می شود. بیت کوین با حمایت های مهمی روبرو است که ممکن است با رسیدن به این سطوح، قیمت بیت کوین حمایت شود.
ارزهای دیجیتال دارایی های نوظهوری هستند که قیمت این دارایی ها مدام با نوسانات زیادی روبرو است. برای اینکه قیمت رمز ارزها را پیش بینی کنید. قیمت بیت کوین به عوامل مختلفی بستگی دارد که شما باید این عوامل را زیر نظر بگیرید تا بتوانید قیمت بیت کوین را پیش بینی کنید. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد آینده ارز بیت کوین برای شما ارائه کنیم و به بررسی احتمال پایان ریزش قیمت بیت کوین بپردازیم.

ارز بیت کوین(BTC) چه آینده ای دارد؟

ارز بیت کوین(BTC) یکی از ارزهای محبوب در دنیاست که در سال های اخیر فراز و نشیب های زیادی را تجربه کرده و اکنون در زمان نوشتن این مطلب با قیمت 63400 دلار معامله می شود که نسبت به هفته گذشته بیش از 8 درصد کاهش یافته است. بیت کوین سعی می کند تا ریزش های قبلی خودش را جبران کند. بیت کوین با سطوح حمایتی و مقاومتی مهمی روبرو است که قیمت آن نسبت به این سطوح واکنش نشان می دهد. شما باید نواحی حمایتی و مقاومتی بیت کوین را تشخیص دهید تا قیمت بیت کوین را پیش بینی کنید.
با اینکه بیت کوین اخیرا رکورد جدیدی را ثبت کرده است، ولی تعدادی از تحلیلگران بازار ارز دیجیتال نسبت به آینده بیت کوین خوش بین هستند و یکی از آنها حتی قیمت 1 میلیون دلاری را برای ارز بیت کوین دور از ذهن نمی داند. بیت کوین رشد سریع و شارپی را دوباره تا محدوده 68 هزار دلار تجربه کرده، در حال حاضر روی سقف قیمتی قرار دارد. تحلیلگران معقتد هستند که قیمت می تواند تا محدوده 75 هزار دلار نیز رشد کند، ولی برای ادامه روند صعودی خود به کمی استراحت و عثب نشینی نیاز دارد. به همین دلیل ناحیه 75 هزار دلار را می توان به عنوان مقاومت اصلی بیت کوین در چارت قیمتی این ارز در نظر گرفت.

احتمال پایان ریزش قیمت بیت کوین

توجه داشته باشید که ارز بیت کوین بعد از کاهش 15 درصدی از آخر هفته، با اهداف جدید قیمت بیت کوین پایین تر روبرو می شود. تریدرها و تحلیلگران از صف ایستاده اند تا در نظر بگیرند که بازار کجا ممکن است پایین بیاید و چه زود این اتفاق می افتد. بعد از به چالش کشیدن 61 هزار دلار، یک بازگشت قابل توجه برای BTC/USD انجانم نشد که اکنون از 16 آوریل به 62 هزار دلار رسیده است. برای تحلیلگر محبوب مارک کالن، مسیر برای حمله جدید به مقاومت 60 هزار دلاری تعیین شده است. با استفاده از روش موج الیوت، او پیشنهاد کرد که یک حرکت نزولی نهایی می تواند به سرعت انجام شود  و بیت کوین را به حدود 59 هزار دلار برساند.
او به دنبال کنندگان در X گفت که هنوز بسیار ممکن است که پایه دیگر برای بیت کوین وجود  داشته باشد تا موج C تشکیلات اصلاحی بزرگ تر را تکمیل کند. سطح قیمت 59 هزار دلار قیمت بیت کوین را به پایین ترین حد خود از اواخر فوریه می رساند و نشان دهنده بزرگ ترین کاهش در مقایسه با بالاترین رکورد اخیر در حدود 20 درصد است. بیت کوین در خطر از دست دادن میانگین متحرک کلیدی است. در اینجا سوالی که پیش می آید این است که آیا افزایش قیمت بیت کوین در راه است؟

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد آینده ارز بیت کوین برای شما ارائه کنیم و به بررسی احتمال پایان ریزش قیمت بیت کوین بپردازیم. همانطور که گفته شد، بیت کوین یکی از ارزهای محبوب در بازار است که اکنون با قیمت 63400 دلار معامله می شود. این ارز اکنون در یک روند نزولی قرار دارد و تحلیلگران پیش بینی کردند که این ارز با حمایت های مهمی روبرو است و ریزش قیمت بیت کوین می تواند متوقف شود.
 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد آیا ریزش قیمت بیت کوین همچنان ادامه می یابد؟

در مورد آیا ریزش قیمت بیت کوین همچنان ادامه می یابد؟ نظر دهید
سوال امنیتی :1+69 = ?