چرا یک نهنگ 405 میلیون دلار اتریوم خریداری کرده است؟

  • 03:02 1403-02-17
  • زمان مطالعه: 3 دقیقه

یکی از نهنگ های بازار کریپتو 405 میلیون دلار اتریوم خریداری کرده است! اتریوم به عنوان دومین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار شناخته می شود. از آنجایی که اتریوم نوسانات زیادی دارد، اخیرا توانسته توجه بسیاری از نهنگ ها و سرمایه گذاران بزرگ را به خود جلب کند.
بازار ارزهای دیجیتال یکی از پرنوسان ترین بازارهای مالی در دنیاست که قیمت رمز ارزها نوسانات شدیدی دارند و شما می توانید از این نوسانات قیمتی سود زیادی به دست آورید. اتریوم یکی از ارزهای محبوب در بازار است که شما باید از سیگنال ارز دیجیتال کمک بگیرید تا بهترین موقعیت های خرید و فروش این ارزها را تشخیص دهید. در ادامه می خواهیم تا توضیحاتی در مورد وضعیت فعلی ارز اتریوم(ETH) برای شما ارائه کنیم و به بررسی خرید 405 میلیون دلاری اتریوم توسط یک نهنگ بپردازیم.

وضعیت فعلی ارز اتریوم(ETH)

ارز اتریوم(ETH) یکی از ارزهای محبوب در بازار کریپتو است که اکنون در زمان نوشتن این مطلب با قیمت 3100 دلار معامله می شود که نسبت به 24 ساعت گذشته بیش از 0.37 درصد کاهش یافته است. در حال حاضر ارزش کل بازار ارز دیجیتال اتریوم، تقریبا 389.707.624.753 دلار است. بسیاری از تحلیلگران پیش بینی می کنند که اتریوم تا پایان سال 2024 به زیر 2190 دلار سقوط نخواهد کرد. با بررسی روند قیمتی اتریوم در سال های گذشته، فرض بر این است که در سال 2025 حداقل قیمت اتریوم تقریبا 6099 دلار و حداکثر قیمت حدود 7396 دلار باشد. اتریوم یکی از بهترین گزینه ها برای ترید در ارزهای دیجیتال است.
جالب است بدانید، اتریوم در روزهای اخیر بعد از اخبار جنگ ریزش بزرگی را تجربه کرد. با این حال، کمی حمایت شده است. ارز اتریوم(ETH) در حال حاضر در کانال 3 هزار دلاری خود معامله می شود و اگر به چارت آن نگاه کنیم، متوجه می شویم که اصلاح عمیقی را در روزهای گذشته تجربه کرده است. اتریوم با مقاومت ها و حمایت های مهمی روبرو است. اگر اتریوم بتواند از مقاومت های فعلی خود عبور کند، می تواند به سطوح بالاتری برسد. هاوینگ بیت کوین توانست تا روی قیمت اتریوم نیز تاثیر بگذارد.

خرید 405 میلیون دلاری اتریوم توسط یک نهنگ

توجه داشته باشید که گزارش ها نشان می دهد که یک نهنگ جدید اتریوم(ETH) اخیرا در حال خرید است. این نهنگ از 31 مارس بیش از 405 میلیون دلار اتریوم خریده است و گمان می رود جاستین سان بنیانگذار ترون باشد. Sun همچنین به آدرس دیگری لینک داده شده است که امسال حرکت های بزرگ اتریوم را انجام داد. پلتفرم تحقیقاتی بلاک چین Lookonchain فاش کرد که یک نهنگ به خرید اتریوم روی آورده است. این حساب تازه ایجاد شده از 31 مارس شروع به خرید اتریوم از صرافی های رمزنگاری کرد.
طبق این پست، کیف پول مرموز ابتدا 96.8 میلیون دلار استیبل کوین را از صرافی ارز دیجیتال بایننس خارج کرد. سپس نهنگ شروع به خرید اتریوم از بایننس و صرافی های غیرمتمرکز کرد. از 8 آورریل تا 20 آوریل، این آدرس 127.388 ETH به ارزش حدود 405 میلیون دلار را با میانگین قیمت 3.172 دلار برای هر توکن خریداری کرد. بر اساس پلتفرم تحقیقاتی، فعالیت این آدرس جدید شبیه به آدرس ادعایی جاستین سان است. همانطور که توسط NewsBTC گزارش شده است، کیف پول ادعایی جاستین سان نیز از 12 فوریه تا 24 فوریه خریدهای مشابهی داشته است. در آن زمان آدرس 168.396 اتریوم به ارزش حدود 580.5 میلیون دلار، با قیمت متوسط 2.894 دلار به دست آورد. جاستین سان در دو ماه گذشته 295757 ETH به ارزش 891 میلیون دلار خریداری کرده است. یکی از راه های موفقیت در معاملات ارز دیجیتال شناخت انواع ترید در بازار ارزهای دیجیتال است.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد وضعیت فعلی ارز اتریوم(ETH) برای شما ارائه کنیم و به بررسی خرید 405 میلیون دلاری اتریوم توسط یک نهنگ بپردازیم. همانطور که گفته شد، اتریوم یکی از ارزهای محبوب در بازار است که یکی از نهنگ ها اخیرا 405 میلیون دلار اتریوم را خریداری کرده و آن را به کیف پول خود انتقال داده است. این خبر می تواند تاثیر قابل توجهی روی قیمت اتریوم بگذارد. 
 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد چرا یک نهنگ 405 میلیون دلار اتریوم خریداری کرده است؟

در مورد چرا یک نهنگ 405 میلیون دلار اتریوم خریداری کرده است؟ نظر دهید
سوال امنیتی :6+97 = ?