چرا یک ابزار هوش مصنوعی از بیت کوین برای پرداخت استفاده می کند؟

  • 23:02 1403-02-17
  • زمان مطالعه: 2 دقیقه

ابزار هوش مصنوعی ChatGPT-4 و Claude Opus از بیت کوین برای پرداخت استفاده می کنند! هوش مصنوعی یکی از فناوری های جدیدی است که اخیرا وارد بازار کریپتو نیز شده است. ابزارهای هوش مصنوعی متعددی ایجاد شدند که برخی از آنها برای دسترسی به سیستم پرداخت از ارز بیت کوین استفاده می کنند.
علاوه بر پتانسیل هوش مصنوعی، ادغام این فناوری در پروژه های ارز دیجیتال بدون چالش نیست. بیت کوین نیز یکی از رمز ارزهای محبوب در بازار است که کمک زیادی به فناوری هوش مصنوعی می کند. اگر آموزش ارز دیجیتال را فرا گرفته باشید، قطعا می دانید که امروزه بیت کوین در توسعه بسیاری از پروژه های هوش مصنوعی مورد استفاده قرار می گیرد. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد کاربرد هوش مصنوعی در بازار کریپتو برای شما ارائه کنیم و به بررسی استفاده کردن ابزارهای هوش مصنوعی از بیت کوین برای پرداخت بپردازیم.

کاربرد هوش مصنوعی در بازار کریپتو

شاید این سوال برای شما نیز پیش آمده باشد که هوش مصنوعی چه کاربردی در بازار کریپتو دارد؟ ما می توانیم در پاسخ به این سوال بگوییم که هوش مصنوعی یکی از تکنولوژی های عجیبی است که کاربرد زیادی در بازار ارزهای دیجیتال دارد. شما می توانید از ابزارهای هوش مصنوعی استفاده کرده و معاملات خودتان را به راحتی انجام دهید. یکی از کاربردهای هوش مصنوعی در بازار کریپتو، پیش بینی قیمت ارزهای دیجیتال است. هوش مصنوعی یکی از ابزارهای قوی است که می تواند با تجزیه و تحلیل بازار، چالش ها و مشکلات بازار را کاهش دهد.
جالب است بدانید، هوش مصنوعی(AI) می تواند الگوها و تغییرات را در بازار ارزهای دیجیتال تشخیص دهد و پیش بینی هایی در مورد روندهای قیمتی اراده دهد. با این حال، همانطور که بازارها پیچیده و پویا هستند، پیش بینی دقیق قیمت ها همیشه ممکن نیست و خطاها و ناهمسانی ها همیشه وجود دارند. ارتباط هوش مصنوعی و ارزهای دیجیتال به یکی از بحث های مهم در بازار تبدیل شده است.

ابزار هوش مصنوعی از بیت کوین برای پرداخت استفاده می کند!

توجه داشته باشید که چت ربات های هوش مصنوعی به ابزارهای محبوب و پرکاربردی برای استفاده روزمره در کارهای مختلف تبدیل شده اند. برای این گزارش، Finbold دوباره به طور خاصی با بنیانگذار یک پلتفرم پرداخت به ازای استفاده از هوش مصنوعی که پرداخت های ارز دیجیتال را قبول می کند، صحبت کرد. این ابزار برای دسترسی به APIهای پولی، پرداخت های بیت کوین را از طریق شبکه لایتنینگ انجام می دهد.
چت بات هوش مصنوعی مشابه NanoGPT است که فینبولد در اکتبر 2023 آن را به عنوان یک ربات آزمایش تلگرام گزارش کرد و در استفاده از آن پیشگام بود. بعدا nano-gpt.com به یک سایت کاربرپسند با مبادلات داخلی بین تعداد زیادیاز ارزهای دیجیتال تبدیل شد و در عین حال از نانو به عنوان واحد حسابداری خود استفاده می کرد. مت آهبورگ در مورد هوش مصنوعی PayPerQ صحبت می کند. تاثیر هوش مصنوعی در تشخیص حملات سایبری یکی از موارد مهم در مقابله با تحدیدات سایبری است.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد کاربرد هوش مصنوعی در بازار کریپتو برای شما ارائه کنیم و به بررسی استفاده کردن ابزارهای هوش مصنوعی از بیت کوین برای پرداخت بپردازیم. همانطور که گفته شد، دو تا از ابزارهای هوش مصنوعی برای دسترسی به سیستم پرداخت از ارز دیجیتال بیت کوین(BTC) استفاده می کنند. این ابزارها تراکنش های خودشان را از طریق شبکه لایتنینگ انجام می دهند.


 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد چرا یک ابزار هوش مصنوعی از بیت کوین برای پرداخت استفاده می کند؟

در مورد چرا یک ابزار هوش مصنوعی از بیت کوین برای پرداخت استفاده می کند؟ نظر دهید
سوال امنیتی :3+91 = ?