آیا قیمت بیت کوین می تواند به 70 هزار دلار برسد؟

  • 19:02 1403-02-12
  • زمان مطالعه: 3 دقیقه

بیت کوین سعی می کند تا از مقاومت بعدی خود عبور کرده و به سطح 70 هزار دلار برسد! بیت کوین یکی از ارزهای محبوب در بازار است که نوسانات زیادی دارد اکنون در نزدیکی مقاومت مهمی قرار گرفته است. به نظر می رسد بیت کوین می تواند از این مقاومت عبور کند و به سطوح بالاتری برسد.
امروزه سرمایه گذاران زیادی مشغول خرید و فروش رمز ارزها هستند. شما نیز اگر می خواهید روی ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری کنید، اول باید قیمت بیت کوین را پیش بینی کنید و سپس وضعیت رمز ارزهای مورد نظر خودتان را آنالیز کنید تا با داده های به دست آمده معاملات پرسودی انجام دهید. ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد وضعیت فعلی ارز بیت کوین(BTC) برای شما ارائه کنیم و به بررسی احتمال رسیدن قیمت بیت کوین به 70 هزار دلار بپردازیم.

وضعیت فعلی ارز بیت کوین(BTC)

اگر به نمودار ارز دیجیتال مراجعه کنید، متوجه می شوید که ارز بیت کوین(BTC) اکنون در زمان نوشتن این مطلب با قیمت 66900 دلار معامله می شود که نسبت به 24 ساعت گذشته بیش از 0.89 درصد افزایش یافته است. همچنین قیمت بیت کوین اکنون قیمت بیت کوین به بالای میانگین 200 روزه خود رسیده است که نشانه روند صعودی قوی است. انتظار می رود این میانگین به زودی از بالاترین سطح قبلی خود در فوریه 2022 عبور کند. تجربه نشان می دهد که شدیدترین مرحله روند صعودی بعد از عبور میانگین 200 روزه از قله قبلی خود رخ می دهد.
در حال حاضر دقیقا طبق انتظارات و تحلیل هایی که داشته ایم، قیمت بیت کوین رشد کرده و اکنون داخل یک باکس قیمتی قرار دارد. بیت کوین نسبت به این کانال قیمتی واکنش نشان داده و شاهد تشکیل کندل قرمز رنگ نیز هستیم که اگر بیت کوین بتواند از مقاومت فعلی خود عبور کند، می تواند از کانال قیمتی خارج شده و رشد چشمگیری را تجربه کند. در صورتی که بیت کوین قدرت کافی برای شکست مقاومت را نداشته باشد، یک اصلاح قیمتی انجام می دهد تا به قدرت بیشتری دست پیدا کند. به طور کلی می توان گفت، بیت کوین در روزهای اخیر و بعد از هاوینگ رشد خوبی را تجربه کرده و در حال حاضر در بالای ناحیه 66 هزار دلار معامله می شود.

احتمال رسیدن قیمت بیت کوین به 70 هزار دلار

توجه داشته باشید که قیمت بیت کوین به بالای منطقه مقاومت 66 هزار دلار صعود کرد و شروع به تثبیت قیمت کرد. بیت کوین اکنون به حرکت بعدی بالاتر از منطقه مقاومت 67200 دلاری چشم دوخته است. بیت کوین چشم به افزایش مناسبی در بالای منطقه مقاومت 67200 دلاری دارد. قیمت بالای 65500 دلار و میانگین متحرک ساده 100 ساعته معامله می شود. یک خط روند صعودی مرتبط با پشتیبانی 65900 دلار در نمودار ساعتی بیت کوین شکل می گیرد. اگر منطقه مقاومت 67200 دلار را رد کند، بیت کوین می تواند شتاب صعودی به دست آورد.
قیمت بیت کوین به نقاط مثبت بیشتری نگاه می کند. قیمت بیت کوین رشد جدیدی را در بالای سطوح مقاومت 65500 و 66 هزار دلار شروع کرد. بیت کوین حتی از سطح 67 هزار دلار نیز صعود کرد و تا 67200 دلار معامله شد و در حال حاضر در حال تثبیت سود است. مقاومت فوری نزدیک به سطح 67 هزار دلار است. اولین مقاومت اصلی می تواند 67200 دلار باشد که انتظار می رود بتواند این مقاومت را به سمت بالا بشکند. حرکت واضخ به بالای مقاومت 67200 دلار ممکن است قیمت بیت کوین را بالا ببرد. سوالی که در اینجا مطرح است این است که آیا افزایش قیمت بیت کوین در راه است؟

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد وضعیت فعلی ارز بیت کوین(BTC) برای شما ارائه کنیم و به بررسی احتمال رسیدن قیمت بیت کوین به 70 هزار دلار بپردازیم. همانطور که گفته شد، بیت کوین نوسانات شدیدی دارد و بعد از هاوینگ بیت کوین رشد چشمگیری را تجربه کرده است. بیت کوین به سطح 67200 دلار نیز رسید و این ناحیه به عنوان مقاومت مهم بیت کوین محسوب می شود. اگر بیت کوین بتواند از مقاومت 67200 دلاری خود عبور کند، می تواند وارد یک رالی قیمتی دیگری شود.
 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد آیا قیمت بیت کوین می تواند به 70 هزار دلار برسد؟

در مورد آیا قیمت بیت کوین می تواند به 70 هزار دلار برسد؟ نظر دهید
سوال امنیتی :7+52 = ?