چرا بانک republic توسط رگولاتورهای ایالات متحده تعطیل شد؟

  • 05:02 1403-02-24
  • زمان مطالعه: 3 دقیقه

بانک republic توسط رگولاتورهای ایالات متحده تعطیل شد! در حال حاضر بانک ها ارتباط تنگاتنگی با ارزهای دیجیتال دارند و برخی از آنها توسط رگولاتورهای آمریکایی متوقف می شوند. این مسئله باعث می شود تا بحث هایی در میان کاربران فعال بازار کریپتو پیش بیاید.
اگر آموزش ارز دیجیتال را فرا گرفته باشید، بدون شک می دانید که ارزهای دیجیتال دارایی های نوظهوری هستند که قیمت این دارایی ها به عوامل مختلفی بستگی دارد. اگر می خواهید به معامله رمز ارزها مشغول شوید، باید اخبار مهم ارزهای دیجیتال را مطالعه کنید تا از هرگونه نوسان احتمالی سود به دست آورید. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد ارتباط بانک ها با ارزهای دیجیتال برای شما ارائه کنیم و به بررسی تعطیل شدن بانک republic توسط رگولاتورهای ایالات متحده بپردازیم.

ارتباط بانک ها با ارزهای دیجیتال

شاید این سوال برای شما نیز پیش آمده باشد که بانک ها چه ارتباطی با ارزهای دیجیتال دارند؟ ما می توانیم در پاسخ به این سوال بگوییم که ارزهای دیجیتال دارایی های نوظهوری هستند به عنوان پول های دیجیتالی شناخته می شوند. امروزه بانک های مرکزی مخالف ارزهای دیجیتال هستند. این مسئله باعث می شود تا بحث هایی در میان کاربران بازار کریپتو پیش بیاید. با این حال، برخی از بانک های مرکزی، ارز دیجیتال ملی خودشان را صادر کردند. شما باید قوانین کشورها درباره ارزهای دیجیتال را مطالعه کنید تا متوجه این موضوع شوید.
جالب است بدانید، بانک های مرکزی نسبت به از دست دادن کنترل نظام انتشار پول و مبادلات پولی با رایج شدن ارزهای دیجیتال مشکل دارند. توسعه و گسترش مشکلات مختلف مبادلات پولی می تواند کنترل بانک های مرکزی را بر عرضه پول، تورم و تامین ثبات اقتصادی را ضعیف کند که در اصل به معنی زیر سوال رفتن وظایف نهادی و ساختاری است. دلیل دیگر کاهش استفاده از پول نقد فیزیکی توسط بانک های مرکزی که باعث انتشار عمومی ارزهای دیجیتال می شود تا به مردم اطمینان دهند که به پول تضمین شده بانک مرکزی دسترسی دارند. از آنجایی که تراکنش ارزهای دیجیتال در جایی ثبت نمی شود، بانک ها مخالف رمز ارزها هستند.

تعطیل شدن بانک republic توسط رگولاتورهای ایالات متحده

توجه داشته باشید که رگولاتورهای ایالات متحده بانک REPUBLIC مستقر در فیلادلفیا را تعطیل کردند که اولین شکست بانکی این کشور در سال 2024 است. این مسئله در میان بیت کوین بحث هایی را در میان جامعه ارزهای دیجیتال برانگیخته است. اتریوم و چند آلت کوین بعد از انتشار خبر کمی ریزش کردند. یک بانک دیگر به تازگی سقوط کرده است، بانک جمهوری اول. ماریوس مارتوکسان، مدیر عامل Zesh در پستی در 26 آوریل اظهارات مختلفی ارائه کرد.
Pillage Capital تریدر ارز دیجیتال با اسم مستعار در پستی در تاریخ 26 آوریل در X ادعا کرد که شکست بانک republic ارزش نگاه کردن را دارد، چون ورشکستگی بانک ها بهترین روایت ممکن برای ارز دیجیتال است. چند نفر دیگر نیاز به شکست دارند تا مردم شروع به تبدیل شدن به بانک خود کنند. بعد از اینکه بانک republic توسط دپارتمان بانکداری و اوراق بهادار پنسیلوانیا در 26 آوریل توقیف شد، شرکت بیمه سپرده فدرال به عنوان گیرنده آن منصوب شد. بر اساس بیانیه 26 آوریل منتشر شده توسط FDIC، این آژانس تقریبا تمام سپرده ها را پذیرفته است و تمام دارایی های این بانک را به دست خواهد آورد. بانک republic تا 31 ژانویه دارایی تقریبا 6 میلیارد دلاری داشت. یکی از سوالات مهم در مورد ارزهای دیجیتال اسن است که ارز دیجیتال بانک مرکزی(CBDC) چیست؟ 

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد ارتباط بانک ها با ارزهای دیجیتال برای شما ارائه کنیم و به بررسی تعطیل شدن بانک republic توسط رگولاتورهای ایالات متحده بپردازیم. همانطور که گفته شد، republic یکی از بانک هایی است که رگولاتورهای ایالات متحده فعالیت آن را متوقف کردند. همچنین تمام دارایی ها و سپرده های این بانک به رگولاتورهای ایالات متحده سپرده شده است.
 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد چرا بانک republic توسط رگولاتورهای ایالات متحده تعطیل شد؟

در مورد چرا بانک republic توسط رگولاتورهای ایالات متحده تعطیل شد؟ نظر دهید
سوال امنیتی :4+94 = ?