چرا ورلد کوین با PayPal و OpenAI همکاری می کند؟

  • 20:02 1403-02-21
  • زمان مطالعه: 3 دقیقه

ورلد کوین با PayPal و OpenAI همکاری می کند! ورلد کوین یکی از پروژه های کریپتویی منحصر به فردی است که شما می توانید روی این پروژه سرمایه گذاری کنید. این پروژه با پلتفرم های OpenAI و PayPal همکاری می کند و می خواهد پلتفرم خودش را توسعه دهد.
اگر آموزش ارز دیجیتال را فرا گرفته باشید، احتمالا می دانید که بازار ارز دیجیتال شامل پروژه های کریپتویی مختلفی است که هر کدام از این پروژه ها کاربردهای خاصی دارند و شما می توانید روی این پروژه ها سرمایه گذاری کنید. ورلد کوین یکی از پروژه های محبوبی است که اخیرا با پلتفرم های مختلفی همکاری کرده است. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد ورلد کوین(Worldcoin) برای شما ارائه کنیم و به بررسی همکاری ورلد کوین با PayPal و OpenAI بپردازیم.

آشنایی با پروژه ورلد کوین(Worldcoin)

شاید این سوال برای شما نیز پیش آمده باشد که ورلد کوین چیست؟ ما می توانیم در پاسخ به این سوال بگوییم که ورلد کوین Worldcoin یکی از پروژهای کریپتویی است که کاربرد زیادی دارد. این ارز با هدف ایجاد یک سیستم هویت جهانی و توزیع رمز ارزها به شکل عادلانه به وجود آمده است. این پروژه کریپتویی از فناوری بلاک چین و روش های شناسایی بیومتریک استفاده می کند تا یک اکوسیستم جامع و امنی برای کاربران خود فراهم کند. این پروژه کریپتویی ویژگی های زیادی دارد که باعث می شوند تا محبوبیت زیادی به دست آورد.
جالب است بدانید، پروژه Worldcoin یکی از فناوری ارز دیجیتال است که دسترسی عموم مردم را به سیستم احراز هویت و پرداخت مالی فراهم می کند. این پروژه از زمان راه اندازی تاکنون موفقیت های زیادی را به دست آورده و این مسئله باعث شده تا محبوبیت زیادی به دست آورد. توکن WORLD توکن رسمی این پروژه کریپتویی است که در زمان نوشتن این مطلب در یک روند نزولی قرار دارد. تریدرها و تحلیلگران انتظار دارند که قیمت این ارز در آینده افزایش قابل توجهی را تجربه کند و به سطوح بالاتری برسد.

همکاری ورلد کوین با PayPal و OpenAI

توجه داشته باشید که ورلد کوین(Worldcoin) یکی از محبوب ترین پروژه های کریپتویی است که اخیرا با فناوری های PayPal و OpenAI همکاری داشته است. بلومبرگ این همکاری را در 25 آوریل گزارش کرده است. ورلد کوین با این همکاری قصد دارد تا پروژه خودش را توسعه دهد. همچنین در این یادداشت آمده است که مدیر عامل الکس بلانیا، به امکان همکاری با OpenAI اشاره کرده است. پروژه ورلد کوین گفته است که با پلتفرم پی پال مذاکره کرده، ولی هیچ اعلام رسمی درباره همکاری با این فناوری منتشر نشده است. 
در سال گذشته، ورلد کوین با Okta یک شرکت امنیت سایبری، برای توسعه یک سرویس احراز هویت ورلد کوین همکاری کرد. این سرویس می تواند به عنوان جایگزین یا مکمل ابزارهای مشابه ارائه شده است. این پروژه همچنین از سرمایه گذاران برجسته از جمله Three Arrows و یکی از بنیانگذاران صرافی FTX بودجه دریافت کرده است. ورلد کوکین قصد دارد با اسکن عنبیه و تبدیل داده های بیومتریک به یک کد امن، انسان بودن افراد را تایید کند. این کد، همراه با یک الگوریتم، شخص را به عنوان یک انسان منحصر به فرد تایید می کند و یک شناسه جهانی ارائه می دهد. کاربرانی که در اسکن شرکت می کنند، می توانند توکن های ورلد کوین را به عنوان پاداش به دست بیاورند. یکی از مسائل مهم در مورد فناوری های ارزدیجیتال این است که کاربرد بلاک چین در پزشکی و بهداشت چیست؟

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد ورلد کوین(Worldcoin) برای شما ارائه کنیم و به بررسی همکاری ورلد کوین با PayPal و OpenAI بپردازیم. همانطور که گفته شد، ورلد کوین یکی از پروژه های کریپتویی است که از زمان راه اندازی تاکنون به موفقیت های بزرگی دست یافته است. اخیرا مشخص شده که این پروژه کریپتویی با پلتفرم های PayPal و OpenAI همکاری کرده است.
 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد چرا ورلد کوین با PayPal و OpenAI همکاری می کند؟

در مورد چرا ورلد کوین با PayPal و OpenAI همکاری می کند؟ نظر دهید
سوال امنیتی :7+68 = ?