چرا نهنگ های دوج کوین 456 میلیون DOGE به صرافی انتقال دادند؟

  • 01:02 1403-02-20
  • زمان مطالعه: 3 دقیقه

نهنگ های دوج کوین تقریبا 456 میلیون توکن DOGE را به صرافی کوین بیس انتقال دادند! دوج کوین یکی از ارزهای محبوب در بازار کریپتو است که نوسانات زیادی دارد و اخیرا توجه بسیاری از نهنگ ها و سرمایه گذاران را به سمت خود جلب کرده است.
در حال حاضر افراد زیادی با سرمایه گذاری و خرید بیت کوین، قصد دارند تا سود زیادی از نوسانات بازار به دست آورند. علاوه بر بیت کوین، رمز ارزهای دیگری نیز در بازار وجود دارند که حتی نوسانات بیشتری دارند. یکی از این ارزها، دوج کوین است که اخیرا نهنگ های این ارز تراکنش های بزرگی انجام داده اند و سیگنال ارز دیجیتال صادر کرده است. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد وضعیت فعلی ارز دوج کوین(DOGE) برای شما ارائه کنیم و به بررسی انتقال 456 میلیون DOGE توسط نهنگ ها به صرافی کوین بیس بپردازیم.

وضعیت فعلی ارز دوج کوین(DOGE)

دوج کوین(DOGE) یکی از ارزهای محبوب در بازار کریپتو است که نوسانات قیمتی زیادی دارد. این ارز دیجیتال اکنون در زمان نوشتن این مطلب با قیمت 0.14 دلار معامله می شود که نسبت به 24 ساعت گذشته بیش از 3.61 درصد کاهش یافته است و سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال چشمگیری را به خود اختصاص داده است. یکی از تحلیلگران احتمال افزایش قیمت دوج کوین(DOGE) تا 500 درصد و رسیدن به نقاطی مانند 1 دلار را پیش بینی می کنند. با توجه به روند کلی بازار کریپتو بعد از هاوینگ بیت کوین که قبلا باعث افزایش قیمت چشمگیر ارزهای دیجیتال شده، دوج کوین نیز رشد کند.
ارز دوج کوین نیز مانند سایر ارزهای دیجیتال ریزش شدیدی را تجربه کرده و به سطح 0.14 دلار بازگشته است، ولی این بار به ناحیه خوبی برای خرید رسیده است که ارزش بررسی برای ورود را دارد. سطح 0.14 دلار به عنوان ناحیه مقاومتی دوج کوین عمل می کند و DOGE با برخورد به این سطح، به سمت بالا حرکت می کند. همچنین دوج کوین با مقاومت هایی روبرو است که اگر بتواند این مقاومت ها را به سمت بالا بشکند، می تواند رشد قابل توجهی را تجربه کند.

جابجایی 456 میلیون DOGE توسط نهنگ های دوج کوین

توجه داشته باشید که داده های آنچین اخیر انتقال 456 میلیون توکن DOGE به صرافی ارز دیجیتال کوین بیس را در میان هجوم نهنگ های دوج کوین در صرافی های مختلف در 24 ساعت گذشته را نشان می دهد. قیمت دوج کوین در هفت روز گذشته علیرغم افزایش قیمت در میان سایر میم کوین ها، معمولا زیر سطح قیمت 0.165 دلار معامله شده است. با این حال، به نظر می رسد که این رویدادهای اخیر انتقال نهنگ ها باعث دیدگاه نزولی نسبت به دوج کوین شده است. نقل و انتقالات از این نوع به یک صرافی کریپتو نشان می دهد که نهنگ ها آماده فروش کیف پول های خود هستند که خطر ریزش قیمت DOGE را به دنبال دارد.
Whale Alerts یک ردیاب تراکنش نهنگ های ارز دیجیتال در ساعات اخیر موارد مختلفی از تراکنش های نهنگ را نشان داده است. در میان این تراکنش ها، انتقال 456.83 میلیون توکن DOGE به ارزش 68.7 میلیون دلار به صرافی محبوب کوین بیس است. DOGE در دو مسابقه 228 میلیونی DOGE به کوین بیس انجام شد که هر کدام بیش از 34 میلیون دلار ارزش داشت. با این حال، با توجه به ارسال سریع این تراکنش ها، ماهیت حرکت آنها به کنترل آنها توسط همان نهنگ اشاره دارد. آشنایی با انواع بازار سرمایه در ایران و جهان یکی از راه های موفقیت در بازار ارزهای دیجیتال است.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد وضعیت فعلی ارز دوج کوین(DOGE) برای شما ارائه کنیم و به بررسی انتقال 456 میلیون DOGE توسط نهنگ ها به صرافی کوین بیس بپردازیم. همانطور که گفته شد، دوج کوین یکی از ارزهای محبوب در بازار کرپیتو است که نوسانات زیادی دارد. اخیرا نهنگ های دوج کوین 456 میلیون توکن DOGE را به صرافی کوین بیس انتقال دادند.
 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد چرا نهنگ های دوج کوین 456 میلیون DOGE به صرافی انتقال دادند؟

در مورد چرا نهنگ های دوج کوین 456 میلیون DOGE به صرافی انتقال دادند؟ نظر دهید
سوال امنیتی :1+63 = ?