کدام توکن های اتریوم برای سرمایه گذاری در سال 2024 مناسب هستند؟

  • 23:02 1403-02-15
  • زمان مطالعه: 3 دقیقه

2 توکن اتریوم برای سرمایه گذاری در سال 2024 مناسب هستند! اتریوم یکی از محبوب ترین شبکه های بلاک چینی در دنیاست که شما می توانید روی این ارز سرمایه گذاری کنید. توکن های متعددی روی شبکه اتریوم ایجاد شده اند که برخی از آنها برای سرمایه گذاری در سال 2024 مناسب هستند.
اتریوم دومین ارز بزرگ بازار کریپتوکارنسی از نظر ارزش بازار است. اتریوم نوسانات شدیدی دارد و شما می توانید با کمک سیگنال ارز دیجیتال از افزایش و کاهش قیمت اتریوم(ETH) سود به دست آورید. تحلیلگران دو توکن اتریوم را برای سرمایه گذاری در این سال معرفی کرده اند. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد آینده شبکه اتریوم(Ethereum) برای شما ارائه کنیم و به معرفی 2 توکن اتریوم مناسب برای سرمایه گذاری در سال 2024 بپردازیم تا با این ارزها آشنا شوید.

آینده شبکه اتریوم(Ethereum)

با توجه به نمودارها، به نظر می رسد که بیشتر تحلیلگران و کارشناسان بازار، آینده اتریوم(ETH) را بسیار خوش بین می دانند. بسیاری از کارآفرینان و بهترین سرمایه گذاران دنیا از اتریوم و صنعت اقتصادی آن حمایت می کنند و بیشتر آنها معقتد هستند که آینده ارز اتریوم روشن است. با توجه به نظر تحلیلگران، حداقل قیمت اتریوم در سال 2024 تقریبا 3900 دلار و حداکثر قیمت آن حدود 4700 دلار است. آنها همچنین میانگین قیمت اتریوم در این سال را حدود 4 هزار دلار پیش بینی می کنند. پیش بینی ها نشان می دهد که اتریوم بیشترین میانگین قیمت را در آوریل 2024 خواهد داشت.
با توجه به تجزیه و تحلیل اتریوم و بازار ارزهای دیجیتال، احتمال اینکه اتریوم در بلند مدت صعودی بماند، وجود دارد. با این حال، ادغام اتریوم(ETH) می تواند باعث کاهش هزینه تراکنش و سرعت بالاتر شود و در نتیجه ضرر افت قیمت را جبران کند. به طور کلی، تحلیلگرانی که پیش بینی قیمت ارز اتریوم را دنبال می کنند، آینده اتریوم را رو به رشد و صعودی می بینند. با رشد اتریوم، توکن های مبتنی بر شبکه اتریوم نیز رشد چشمگیری را تجربه خواهند کرد. اگر قصد ترید در ارزهای دیجیتال را دارید، اتریوم گزینه مناسبی برای شما است.

2 توکن اتریوم برای سرمایه گذاری در سال 2024

توجه داشته باشید که اتریوم(ETH) دومین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار است و اکنون با افزایش علاقه سازمانی در کانون توجه قرار گرفته است. با سرازیر شدن پول های مالی سنتی به اکوسیستم اتریوم، فینبولد دو تا از بهترین توکن های ERC-20 را برای سرمایه گذاری انتخاب کرد. غول مالی بلک راک چشمان خودش را به توکن سازی دارایی های دنیای واقعی معطوف کرده است. برای آن بلک راک در حال حاضر سرمایه گذاری اولیه 100 میلیون دلاری را رزرو کرده است که در حال حاضر در USDC در اتریوم نگهداری می شود. در ادامه سعی می کنیم 2 توکن اتریوم که برای سرمایه گذاری در سال 2024 مناسب هستند را برای شما معرفی کنیم:
•    ارز دیجیتال آوه(Aave): ارز دیجیتال Aave پرکاربردترین و نقدشونده ترین پلتفرم وام دهی در اکوسیستم دیفای اتریوم است. این پلتفرم از 12 بلاک چین دیگر پشیبانیمی کند و فضایی فعال و مورد نیاز برای وام دادن و قرض گرفتن توکن های ERC-20 ایجاد می کند. ارز کل پروتکل 10.93 میلیارد دلار قفل شده است، در حالی که AAVE ارزش سرمایه 1.41 میلیارد دلاری دارد.
•    یونی سواپ(Uniswap): یونی سواپ اولین صرافی غیرمتمرکز سازنده خودکار است. سرنخ های یونی سواپ با بالانرین حجم مبادله در امور مالی غیرمتمرکز و استخرهای سواپ آن نقدشونده ترین ارزها برای معامله توکن های اتریوم هستند. شما می توانید روی توکن UNI سرمایه گذاری کنید و سود زیادی به دست آورید. اینجا لازم به ذکر است که شناخت اصطلاحات مربوط به ترید ارز دیجیتال یکی از راه های موفقیت در این حوزه میباشد.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد آینده شبکه اتریوم(Ethereum) برای شما ارائه کنیم و به معرفی 2 توکن اتریوم مناسب برای سرمایه گذاری در سال 2024 بپردازیم تا با این ارزها آشنا شوید. همانطور که گفته شد، اتریوم یکی از ارزهای محبوب در بازار کریپتوکارنسی است که نوسانات شدیدی دارد. 2 توکن یونی سواپ(UNI) و ارز دیجیتال آوه(AAVE) برای سرمایه گذاری در سال 2024 مناسب هستند.
 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد کدام توکن های اتریوم برای سرمایه گذاری در سال 2024 مناسب هستند؟

در مورد کدام توکن های اتریوم برای سرمایه گذاری در سال 2024 مناسب هستند؟ نظر دهید
سوال امنیتی :9+59 = ?