آیا ممکن است بیت کوین به سطح 59 هزار دلار سقوط کند؟

  • 13:02 1403-02-27
  • زمان مطالعه: 3 دقیقه

یک سیگنال نزولی برای بیت کوین صادر شده و یکی از تحلیلگران بازار کریپتو گفته است که بیت کوین احتمالا تا سطح 59 هزار دلار سقوط خواهد کرد! بیت کوین به عنوان اولین ارز رمزنگاری شده در بازار شناخته می شود و نوسانات شدیدی دارد. شما می توانید با انجام معاملات متعدد، از بالا و پایین شدن قیمت بیت کوین سود زیادی به دست آورید.
بازار ارزهای دیجیتال یکی از جذاب ترین بازارهای سرمایه گذاری در دنیاست که شامل رمز ارزهای مختلفی است. بیت کوین نیز یکی از این رمز ارزهاست. شما می توانید با کمک سیگنال ارز دیجیتال، معاملات پرسودی انجام دهید. البته شما باید وضعیت این ارز را به طور کاملا دقیق تجزیه و تحلیل کنید. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد وضعیت فعلی ارز بیت کوین(BTC) برای شما ارائه کنیم و به بررسی احتمال کاهش قیمت بیت کوین تا سطح 59 هزار دلار بپردازیم.

وضعیت فعلی ارز بیت کوین(BTC)

بیت کوین(BTC) اکنون در زمان نوشتن این مطلب با قیمت 62600 دلار معامله می شود که نسبت به 24 ساعت گذشته بیش از 2 درصد کاهش یافته است. بر اساس تحلیلگران بازار، ارز دیجیتال بیت کوین همچنان به روند خنثی خود ادامه داده و اکنون این احتمال را در ذهن کاربران فعال بازار کریپتو ایجاد کرده که شاید طی هفته های آتی، اصلاح همیشگی خود بعد از اجرای هاوینگ را رقم بزند. قیمت در حال حاضر علی رغم خروجی در EFها و اظهارات قانون گذاران آمریکایی، سطوح حمایتی را حفظ کرده است. اگر قصد نوسان گیری در ارز دیجیتال را دارید، باید وضعیت بیت کوین را زیر نظر بگیرید.
بیت کوین با وجود اعلام شاخص های اقتصاد آمریکا در سطوح نه چندان مطلوب و همچنین عملکرد ضعیف ETFهای اسپات، همچنان محدوده معاملاتی چند روز اخیر خود را حفظ کرده است. ETFهای اسپات بیت کوین در روز جمعه بیش از 200 میلیون دلار خروجی داشتند و این در حالی است که هفته میلادی را با قدرت شروع کرده بودند. روند خروجی سرمایه از ETFهای اسپات بیت کوین در روز پنجشنبه نیز در سطح 120 میلیون دلار برآورد شد و تنها کمپانی فرنکلین تمپلتون بود که یه ورودی سرمایه را تجربه کرد.

احتمال کاهش قیمت بیت کوین تا سطح 59 هزار دلار

توجه داشته باشید که علی مارتینز، تحلیلگر و معامله گر معروف ارزهای دیجیتال در میان تاثیر مثبت پیش بینی شده رویداد هاوینگ بیت کوین که اخیرا به پایان رسیده است، هشدار قابل توجهی در مورد مسیر بیت کوین صادر کرده و پیش بینی می کند که قیمت ارز دیجیتال ممکن است تا مرز 59 هزار دلار اصلاح شود. تجزیه و تحلیل مارتینز به پتانسیل بیت کوین برای تجربه سقوط احتمالی در مسیر نزولی در کوتاه مدت می پردازد. با در نظر گرفتن نمودار BTC در بازه زمانی 12 ساعته، تحلیلگر گفت که دو سیگنال نشان دهنده کاهش بالقوه قیمت هستند.
علی مارتینز قبلا تاکید کرده بود که نشانگر TD Sequential در نمودار 12 ساعته یک سیگنال فروش صادر کرد. این سیگنال در پرتو مقاومت بیت کوین در سطح متوسط از کانال موازی به دست آمد. با توجه به این، او بر رویکرد محتاطانه در چین مواقعی تاکید می کند، به ویژه در صورتی که ارز دیجیتال به زیر سطح پشتیبانی 65500 دلار برسد. به گفته این کارشناس، امتیاز روند انباشت بیت کوین به صفر رسیده است. به طور خاص، این نشان می دهد که نهنگ ها در حال حاضر یا در حال توزیع بیت کوین هستند یا احتکار نمی کنند. یکی از سوالات مهم در موردت نوسانات بیت کوین اسن است که آیا نوسانات بیت کوین واقعا مضر است؟ 

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی درباره وضعیت فعلی بیت کوین(BTC) برای شما ارائه کنیم و به بررسی احتمال کاهش قیمت بیت کوین تا سطح 59 هزار دلار بپردازیم. همانطور که گفته شد، یک سیگنال نزولی برای ارز دیجیتال بیت کوین صادر شده است. علی مارتینز که یکی از تحلیلگران مشهور بازار است گفت که قیمت بیت کوین می تواند تا سطح 59 هزار دلار سقوط کند و معامله گران محتمل ضرر هستند.
 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد آیا ممکن است بیت کوین به سطح 59 هزار دلار سقوط کند؟

در مورد آیا ممکن است بیت کوین به سطح 59 هزار دلار سقوط کند؟ نظر دهید
سوال امنیتی :8+43 = ?