چرا سهم انویدیا بیش از 15 درصد افزایش یافت؟

  • 13:02 1403-02-27
  • زمان مطالعه: 3 دقیقه

بر اساس گزارش های منتشر شده، سهم انویدیا در عرض 5 روز اخیر بیش از 15 درصد افزایش یافته است! انویدیا یکی از دارایی های مشهور در بازار سهام آمریکا است که به نظر می رسد در بازار بورس ایالات متحده آمریکا برای خرید سهام انویدیا تقاضاهای شدیدی وجود دارد و تمام سرمایه گذاران به سراغ خرید بازار این کمپانی آمده اند!
اگر آموزش ارز دیجیتال را فرا گرفته باشید، احتمالا می دانید که بازار کریپتو یکی از جذاب ترین بازارهای سرمایه گذاری است که همبستگی زیادی با سایر بازارهای مالی مانند بازار سهام آمریکا دارد. سهم انویدیا که یکی از سهام بزرگ در بورس آمریکا است، اخیرا با افزایش تقاضا روبرو شده است. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد سهم انویدیا در سهام آمریکا برای شما ارائه کنیم و به بررسی افزایش 15 درصدی سهم انویدیا در 5 روز اخیر بپردازیم.

آشنایی با سهم انویدیا در سهام آمریکا

شاید این سوال برای شما نیز پیش آمده باشد که سهام انویدیا چیست؟ ما می توانیم در پاسخ به این سوال بگوییم که شرکت انویدیا یک شرکت فناوری چند ملیتی است که دفتر مرکزی آن در کالیفرنیا، ایالات متحده آمریکا قرار دارد. این شرکت در آوریل 1993 توسط افرادی به اسم جنسن هوانگ، کریس مالاکوفسکی و کرتیس پریم راه اندازی شد. انویدیا بر طراحی واحدهای پردازش گرافیکی برای بازی و بازارهای حرفه ای و همچنین سیستم روی چیپ برای بازارهای سیستم محاسباتی سیار و خودرو تمرکز دارد.
در زمان معامله سهام باید به پایداری مالی انویدیا توجه کنید. با اینکه درآمد شرکت معمولا در حال رشد بوده است، ولی میزان رشد این سهام نوسانات شدیدی دارد. معیار بازده سهام شرکت پایدار است که این مسئله نشان دهنده مزیت رقابتی بادوام است. در عین حال، بازده دارایی ها و داده های بازار سرمایه به کار گرفته شده بسیار ناپایدار هستند. بنابراین، بررسی گزارش های مالی سه ماهه برای اطلاع از جایگاه فعلی این سهام خیلی مهم است. با اینکه سهام انویدیا بازیگر قدرتمندی در بازار سهام آمریکا است، ولی اگر مشتریان به سمت شرکت های جایگزین آن روی بیاورند، ممکن است باعث کاهش فروش و کاهش قیمت سهام شود. پیشنهاد می کنیم تا ارتباط هوش مصنوعی و ارزهای دیجیتال را مورد بررسی قرار دهید.

افزایش 15 درصدی سهم انویدیا در 5 روز اخیر

توجه داشته باشید که قیمت سهام انویدیا بعد از یک رکود کوتاه در هفته معاملاتی گذشته، شاهد افزایش 15 درصدی بود که تحلیلگران را بر آن داشت تا در مورد تغییرات قیمت توکن های رمزنگاری هوش مصنوعی گمانه زنی کنند. قیمت سهام انویدیا یکی از بزرگ ترین تولیدکنندگان واحدهای پردازش گرافیکی در این هفته 15 درصد بهبود یافته است و تحلیلگران را به این حدس می رساند که آیا توکن های رمزنگاری شده هوش مصنوعی نیز از این روش پیروی خواهند کرد.
یکی از معامله گران مشهور بازار با اسم مستعار استریم در پستی در 26 آوریل در شبکه اجتماعی  X توضیح داد که فرض اولیه او برای سرمایه گذاری در توکن های هوش مصنوعی حول عملکرد انویدیا می چرخد. گزارش درآمد پیش بینی شده سه ماهه اول 2024 در 22 می به صورت عمومی منتشر خواهد شد. 
بسیاری از سرمایه گذاران TradFi احتمالا قبل از اقدام بعدی خود منتظر این داده هستند. دقت کنید زمانی که انویدیا بی وقفه افزایش می یابد، دارندگان این سهام دچار احساس فومو می شوند. در همین حال، CryptoGodJohn معامله گر ارز دیجیتال با اسم مستعار در 27 آوریل به 668100 دنبال کننده X گفت که باید چند هفته هیجان انگیز منتهی به درآمد انویدیا باشد. یکی از مسائل مهم در مورد ارزهایدیجیتال و هوش مصنوعی بررسی تاثیر هوش مصنوعی بر متاورس است.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد سهم انویدیا در سهام آمریکا برای شما ارائه کنیم و به بررسی افزایش 15 درصدی سهم انویدیا در 5 روز اخیر بپردازیم. همانطور که گفته شد، انویدیا یکی از سهام مشهور در بازار بورس آمریکا است که اخیرا با افزایش تقاضا روبرو شده است. همچنین قیمت این سهام در 5 روز گذشته بیش از 15 درصد افزایش یافته است. دارندگان این سهام اخیرا سود زیادی به دست آورده اند و همچنان به خرید بیشتر سهام انویدیا ادامه می دهند.
 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد چرا سهم انویدیا بیش از 15 درصد افزایش یافت؟

در مورد چرا سهم انویدیا بیش از 15 درصد افزایش یافت؟ نظر دهید
سوال امنیتی :7+30 = ?