چرا صرافی کوین بیس در کشورهای آفریقایی توسعه پیدا کرده است؟

  • 16:02 1403-02-16
  • زمان مطالعه: 3 دقیقه

صرافی ارز دیجیتال کوین بیس(Coinbase) در کشورهای آفریقایی نیز توسعه پیدا کرده است. آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ به نظر شما صرافی کوین بیس چه اقداماتی را در راستای پذیرش خود در کشورهای آفریقایی انجام داده است؟ کیف پول کوین بیس چه خدماتی را به کاربران خود ارائه می کند؟
اگر آموزش ارز دیجیتال را فرا گرفته باشید، بدون شک می دانید که کوین بیس(Coinbase) یکی از صرافی های محبوب در بازار رمز ارزها است که شما می توانید با استفاده از این صرافی معاملات پرسودی انجام دهید. کوین بیس قابلیت ها و خدمات زیادی را به کاربران بازار کریپتو ارائه می کند. اخیرا این صرافی برنامه های خودش را در کشورهای آفریقایی گسترش داده است. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد صرافی کوین بیس یا Coinbase برای شما ارائه کنیم و به بررسی توسعه خدمات صرافی کوین بیس در کشورهای آفریقایی بپردازیم.

آشنایی با صرافی کوین بیس(Coinbase)

شاید این سوال برای شما نیز پیش آمده باشد که صرافی کوین بیس چیست؟ ما می توانیم در پاسخ به این سوال بگوییم که صرافی کوین بیس یکی از بهترین پلتفرم های معاملاتی ارز دیجیتال است که در آن کاربران می توانند رمز ارزها و توکن های NFT را خرید و فروش کنند. این صرافی بیش از 10 هزار رمز ارز را برای معاملات تریدرهای مبتدی و حرفه ای پشتیبانی می کند. این ارزها شامل ارزهای دیجیتال محبوب مانند بیت کوین، اتریوم و.... است. این پلتفرم رابط کاربری ساده ای دارد که برای افراد مبتدی ایده آل است.
جالب است بدانید، صرافی کوین بیس(Coinbase) از بالای 10 کشور در دنیا کاربرد دارد و مشتریان آن تقریبا در هر فصل 309 میلیارد دلار در آن حجم معامله دارند. این صرافی دارای یک اکوسیستم ارز دیجیتال قدرتمند با پشتیبانی از 13 هزار موسسه مالی است. صرافی کوین بیس دارای یک کیف پول رمزنگاری است که شما می توانید رمز ارزهای خودتان را در این ولت نگه دارید. توجه داشته باشید که کارمزد انجام معاملات در صرافی ارز دیجیتال بالا است و باید کارمزدهای بالایی بپردازید. صرافی کوین بیس قابلیت خرید و فروش توکن های NFT را به کاربران خود ارائه می دهد که شما نیز می توانید معاملات پرسودی انجام دهید و در حوزه توکن های غیرمثلی فعالیت بهتری داشته باشید.

توسعه خدمات صرافی کوین بیس در کشورهای آفریقایی

توجه داشته باشید که در تاریخ 11 ژانویه، صرافی ارز دیجیتال کوین بیس از مشارکت خود با Yellow Card بزرگ تری و اولین رمپ استیبل کوین دارای مجوز در قاره آفریقا، برای توسعه و گسترش دسترسی محصولات خود به اقتصادهای نوظهور در سراسر قاره آفریقا رونمایی کرد. آنها دسترسی میلیون ها کاربر آفریقایی به USD Coinرا در کیف پول کوین بیس و برنامه های Yellow Card فراهم می کنند.
نکته قابل توجه این است که برنامه تیم توسعه دهنده صرافی کوین بیس در دسترس تر کردن سیستم مالی جهانی برای دستیابی به دسترسی آزاد به یک سیستم مالی مدرن تر و جهانی تر است. همچنین آنها دسترسی به USDC را بر اساس کارمزدهای پایین تر و تراکنش های سریع تر از نقل و انتقالات سنتی از فوریه 2024 تسهیل می کنند. در کیف پول داخلی کوین بیس، کاربران می توانند USDC را به طور مستقیم از برنامه کیف پول خودشان خریداری کنند و همچنین USDC را بدون هیچ هزینه ای به برنامه های پیام رسانی و رسانه های اجتماعی ارسال کنند.
آنها هزینه های حواله پایین تری را ارائه می دهند که حداکثر کارمزد آن 2 درصد است و همچنین ارائه دسترسی به سیستم مالی جهانی برای شرکت های کوچک و متوسط با اجازه دادن به بازرگانان برای راه اندازی کیف پول در کمتر از یک دقیقه و گسترش رشد خود. به طور کلی، همکاری صرافی کوین بیس و Yellow Card راه حل هایی را برای افراد و مشاغل در 20 کشور آفریقایی با در دسترس تر کردن سیستم مالی جهانی گسترش می دهد.  یکی از پیشنیازهای استفاده از صرافی های ارز دیجیتال شناخت مزایا و معایب صرافی های متمرکز و غیر متمرکز میباشد.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد صرافی کوین بیس یا Coinbase برای شما ارائه کنیم و به بررسی توسعه خدمات صرافی کوین بیس در کشورهای آفریقایی بپردازیم. همانطور که گفته شد، صرافی ارز دیجیتال کوین بیس با Yellow Card همکاری می کند تا خدمات خودش را در کشورهای آفریقایی گسترش دهد. به نظر می رسد این صرافی می تواند کاربران زیادی را از کشورهای آفریقایی به دست آورد.
 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد چرا صرافی کوین بیس در کشورهای آفریقایی توسعه پیدا کرده است؟

در مورد چرا صرافی کوین بیس در کشورهای آفریقایی توسعه پیدا کرده است؟ نظر دهید
سوال امنیتی :8+51 = ?