از کدام 3 ارز دیجیتال باید در این هفته دوری کنید؟

  • 17:02 1403-02-22
  • زمان مطالعه: 3 دقیقه

تحلیلگران و کارشناسان بازار توصیه کردند که شما باید از معامله 3 رمز ارز دوری کنید! آیا می خواهید با این ارزهای دیجیتال آشنا شوید؟ وضعیت کلی بازار کریپتو چگونه پیش بینی می شود؟ چگونه می توان از نوسانات بازار رمز ارزها سود زیادی به دست آورد؟ چرا تحلیلگران نسبت به آینده بازار بدبین هستند؟ کدام 3 ارز دیجیتال ممکن است در این هفته ریزش قابل توجهی را تجربه کنند؟
بازار کریپتو یکی از بهترین بازارهای مالی در دنیا است که نوسانات قیمتی زیادی دارد و شما می توانید از این نوسانات قیمتی سود زیادی به دست آورید. برای کسب سود از نوسانات بازار می توانید از سیگنال ارز دیجیتال کمک بگیرید و بهترین موقعیت های ورود و خروج معاملات را تشخیص دهید. همچنین شما باید در این هفته از معامله 3 ارز دیجیتال جلوگیری کنید. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد وضعیت کلی بازار رمز ارزها برای شما ارائه کنیم و به معرفی 3 ارز دیجیتال مهم در این هفته بپردازیم.

وضعیت کلی بازار رمز ارزها چگونه است؟

بازار ارزهای دیجیتال یک بازار پرنوسان است که شما می توانید در این بازار با خرید و فروش رمز ارزها سود زیادی به دست آورید. قیمت بسیاری از رمز ارزها بر اساس قیمت بیت کوین نوسان می کنند. بیت کوین در زمان نوشتن این مطلب با قیمت 42800 دلار معامله می شود که نسبت به 24 ساعت گذشته بیش از 0.54 درصد کاهش یافته است. تحلیلگران و کارشناسان بازار پیش بینی می کنند که قیمت بیت کوین می تواند صعود کند و به سطوح بالاتری برسد. از آنجایی که ETF بیت کوین به طور رسمی تایید شده است، بیت کوین پتانسیل افزایش قیمت را دارد. اگر قصد سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال را دارید، باید روند کلی بازار کریپتو را تحلیل کنید.
اگر در بازار ارزهای دیجیتال فعالیت داشته باشید، بدون شک می دانید که سال 2022 برای بیت کوین سال خوبی نبود. چون قیمت بیت کوین علیرغم پیش بینی ها روندی نزولی به خود گرفت و رکود بیش از 60 درصدی را تجربه کرد که سرمایه گذاران بیت کوین را بسیار نگران کرده بود. ولی این روند نزولی در سال 2023 تغییر مسیر داد و تغییرات مثبتی روی تحرکات قیمتی بیت کوین به وجود آمد. با وجود انتشار اخبار مثبت پیرامون بیت کوین در اواخر سال 2023، بیت کوین رشد خوبی را تجربه کرد. پیش بینی می شود که قیمت بیت کوین در سال 2024 وارد یک رالی صعودی قوی می شود و می تواند سقف قیمت جدیدی را ثبت کند.

معرفی 3 ارز دیجیتال مهم در این هفته که باید از آنها دوری کنید!

توجه داشته باشید که یک چارچوب قوی مدیریت ریسک برای هر کسی که به دنبال موفقیت در معاملات ارزهای دیجیتال است، ضروری محسوب می شود. این رویکرد از سرمایه گذاری ها در میان شرایط بازار کریپتو بسیار نوسان و به سرعت در حال تحول محافظت می کند. در این زمینه تریدرها می توانند از استراتژی های مدیریت ریسک متفاوتی استفاده کنند که یکی از روش های مهم آن دوری از برخی از رمز ارزها است. در ادامه 3 ارز دیجیتالی را برای شما معرفی می کنیم که باید از معامله آنها در این هفته جلوگیری کنید:

•    ارز دیجیتال People

با توجه به داده های منتشر شده از سایت کوین مارکت کپ، ارز دیجیتال People یکی از رمز ارزهایی است که باید در این هفته از آن دوری کنید. با این حال، تریدرهای کوتاه مدت به معاملات کوتاه مدت این ارز دیجیتال ادامه می دهند. علاوه بر این، ارز People در RSI 24 70.17 ساعته خود، یک حرکت قوی با کمی بیش خرید نشان می دهد. سرمایه گذاران باید از معامله People به دلیل کمبود ارزش ارگانیک دوری کنند.

•    اتریوم نیم سرویس(ENS)

یکی دیگر از ارزهای دیجیتالی که باید از معامله آن در این هفته اجتناب کرد، اتریوم نیم سرویس یا ENS است. در این میان، با وجود اینکه سرویس نام اتریوم تقاضای معناداری دارد، احتمالا فعال باید از ارز دیجیتال ENS دوری شود. این بر اساس RSI های بیش خرید 77 و نزدیک به 89 در نمودارهای روزانه و هفتگی است. در حال حاضر ENS با 22.99 دلار به ازای هر توکن معامله می شود.

•    ارز دیجیتال SUI

شما باید در این هفته از خرید و فروش ارز دیجیتال SUI دوری کنید. این رمز ارز به ترتیب با 74.48 و 84.35 امتیاز RSI در بازه های زمانی روزانه و هفتگی بیش از حد خرید کردند. شبکه Sui با راه حل لایه 1 مقیاس پذیری بالا و مدل دارایی گرا مشابه ارز دیجیتال رادیکس توجه سرمایه گذاران Web3 را به خود جلب کرده است. تحلیلگران پیش بینی کردند که قیمت این رمز ارز در این هفته ممکن است ریزش کند. در اینجا لازم به ذکر است یکی از تکنیک های موفقیت در بازار ارز دیجیتال سرمایه گذاری صبورانه است.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد وضعیت کلی بازار رمز ارزها برای شما ارائه کنیم و به معرفی 3 ارز دیجیتال مهم در این هفته بپردازیم. همانطور که گفته شد، وضعیت کلی بازار ارزهای دیجیتال صعودی پیش بینی می شود و تحلیلگران انتظار دارند که بازار می تواند وارد رالی صعودی قوی شود. 3 ارز دیجیتالی که باید در این هفته از معامله آنها دوری کنید عبارت هستند از ارز دیجیتال اتریوم نیم سرویس، ارز دیجیتال SUI و ارز People.
 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد از کدام 3 ارز دیجیتال باید در این هفته دوری کنید؟

در مورد از کدام 3 ارز دیجیتال باید در این هفته دوری کنید؟ نظر دهید
سوال امنیتی :2+94 = ?