جدیدترین پیش بینی قیمت اتریوم

# رپرتاژ آگهی - این یک محتوای تبلیغاتی است و آکادمی ارزسنج هیچ مسئولیتی در قبال محتوا، مضمون و اهداف سفارش دهنده ندارد.

  • 00:02 1403-02-22
  • زمان مطالعه: 4 دقیقه

اگر قصد دارید که از جدیدترین پیش بینی قیمت اتریوم اطلاع داشته باشید، این مقاله برای شماست. همراه ما باشید تا به شما توضیح دهیم که چه اتفاقی برای قیمت اتر افتاده و در آینده نزدیک و دور چه سطوح قیمتی برای آن دیده می‌شود. اتریوم دومین رمزارز باارزش و محبوب بازار است و از هم‌نسلان بیت کوین محسوب می‌شود. در آخر این مقاله هم بهترین بستر برای ترید اتریوم را به شما معرفی خواهیم کرد. با ما بمانید.

بررسی روند یک هفته اخیر اتریوم

در جدیدترین پیش بینی قیمت اتریوم ما روند این دارایی رمزارزی را در یک هفته گذشته بررسی خواهیم کرد تا در نهایت بتوانیم به تحلیل روز آن برسیم. پس در ادامه همراه ما باشید تا به‌ سراغ تحلیل هفتگی اتریوم برویم.

20 آذر و وضعیت اتریوم

درست در 20ام آذرماه اتریوم ریزش نسبت شدیدی را تجربه کرد و کندل قرمز ساخت. قیمت این دارایی به 2150 رسید، درحالی‌که پیش از سقوط بر روی قیمت 2350 قرار داشت. براساس تایم‌فریم‌ها اتریوم پس‌از ریزش بیس ساپلای مهمی تشکیل داد. برخی به این موضوع به چشم تارگت کوتاه‌مدت نیز نگاه کردند.

موضوعی که تحلیل را پیچیده‌تر می‌کرد و عمق بیشتری می‌داد توقف و بازگشت اتریوم در محدوده بین دیمند بود که باز از طریق تایم‌فریم‌ها استخراج شده بود. پس تا این‌جا اتریوم در این ناحیه گیر افتاده و انتظار از آن می‌رفت که با رشد جدید به محدوده بیس ساپلای جدیدی برسد.

اتریوم در 22 آذر چه وضعیتی داشت؟

برای تحلیل بعدی کافی‌است 2 روز جلوتر برویم. زمانی که اتریوم 2175 در بازار معامله می‌شد. پیش‌بینی امیدبخش قبلی رخ نداد و اتریوم همچنان روند نزولی‌اش را طی کرد. به گزارش صرافی ارکی چنج در چنین موقعیتی تریدر‌ها منتظر اصلاح قیمتی بیشتری بودند. تایم‌فریم هفتگی این موضوع را تایید می‌کرد که اتریوم به محدوده بین دیمند نزدیک می‌شود. بسیاری از تریدرها در این محدوده منتظر واکنش بودند.

تارگت بلند‌مدت آن در چارت به ما بیس ساپلای بالایی را نشان می‌داد که در تصویر زیر آن را مشاهده می‌کنید. خود ریزش مزید بر علت شد تا این بیس را ببینیم. با این‌که پیش‌بینی آتی بازار مبنی بر حرکت به سمت تارگت‌های بالاتر بود اما در وضعیت فعلی تریدر‌ها ترجیح دادند منتظر اصلاح بیس دیمند هفتگی بمانند.

تحلیل 25 آذر برای اتریوم

بازار در این تاریخ به‌عقیده تریدرهای مختلف احیا شد و همین موضوع هم باعث شد که اتریوم کمی رشد داشته باشد. در این تاریخ اتریوم بر روی قیمت 2240 قرار داشت و احتمال می‌رفت که بتواند رشد بیشتری را هم تجربه کند. ریزش روز‌های گذشته پول‌بک اتریوم را به محدوده فیلیپ‌شده رساند و توافق جمعی تریدر‌ها بر رشد اتریوم در طولانی‌مدت بود.

چراکه قیمت توانست با بیس ساپلای برخورد و باز قیمت را کاهشی کند. در این نقطه تریدر‌ها برای اطمینان از رشد اتریوم ترجیح دادند باز صبر کنند تا بیس ساپلای روزانه نیز بشکند.

27 آذر: اتریوم در انتظار حمایت

چارت امروز به ما نشان می‌داد که بازار بیس دیمند 4 ساعته‌ای را تشکیل داده است. حالا با نفوذ قیمت به درون این محدوده، تریدر‌ها در انتظار حمایت اتریوم هستند. اندیکاتور Momentum حرکتی نسبتا بالایی را در چارت نشان داد، به همین جهت تحلیل‌گران اعتقاد داشتند که این ناحیه آسیب‌پذیر است و می‌تواند شکسته شود.

ازاین‌رو ممکن است بازار از بیس دیمند پایین‌تری حمایت شود. محدوده 4 ساعته پایین‌تر بعدی در حقیقت امروز محدوده مقاومتی قبلی ماست. پس اگر بازار به این فیلیپ‌زون بازگردد، می‌توانیم انتظار رشد قیمتی را داشته باشیم. برخی از تریدر‌ها برای اتریوم در این محدوده تارگت کوتاه‌مدت 2340 را نیز مشخص کردند.

آخرین تحلیل از اتریوم

در آخرین تحلیل از اتریوم فیلیپ‌زونی را شاهد هستیم که در تایم‌فریم 4 ساعته مشخصا می‌بینیم که زودتر از چیزی که پیش‌بینی می‌شد بازار را به سمت حرکت صعودی برده است. پیش‌بینی‌ها و تحلیل‌های مختلف به ما می‌گوید که بازار باید روند صعودی خودش را حفظ کند و اتریوم را حداقل به سطح 2340 برساند.

درست همان تارگت کوتاه‌مدتی که در تحلیل قبلی ذکر شد. پس از لمس این ناحیه به احتمال قوی واکنشی را شاهد هستیم که منجر به سقوط قیمت تا محدوده 2200 خواهد بود. تریدر‌ها درحال‌حاضر مشغول بررسی نقطه ورود‌های مطمئن براساس ستاپ ترید خود هستند.

بررسی آینده اتر و دید بلند‌‌مدت شبکه اتریوم

به‌نظر می‌رسد که تا پایان سال میلادی اتریوم همین روند را حفظ کند سطح قیمتی بیشتری نداشته باشد. در نیمه اول سال آینده اتفاقاتی از سوی بیت کوین می‌تواند بر روی روند کلی بازار تاثیر بگذارد و قیمت اتریوم را نیز افزایش دهد. اما همان‌طور که در جدیدترین پیش بینی قیمت اتریوم مشاهده کردید، این اتفاق به‌زودی رخ نمی‌دهد.

درباره آینده بلندمدت این دارایی نیز می‌توان اظهارنظرهایی کرد. کاربرد اتریوم و تکنولوژی‌های جدیدی که قرار است در بلاکچین آن به‌کار گرفته شود این نوید را به ما خواهد که آن تا انتهای سال 2027 در محدوده قیمتی 10 تا 11هزار دلار ببینیم.

بهترین بستر برای ترید اتریوم چیست؟

صرافی‌هایی زیادی هستند که به شما خدمات خرید و فروش ارز دیجیتال را ارائه می‌دهند. یکی از صرافی‌هایی که می‌توانید در این زمینه روی آن حساب باز کنید، صرافی آرکی اکسچنج خواهد بود. از مهم‌ترین ویژگی‌های این صرافی می‌توان به امنیت بالا، قیمت‌های رقابتی، سرعت و کارایی بالا اشاره کرد. شما می‌توانید همین حالا وارد وب‌سایت رسمی این صرافی شوید و با نام‌نویسی در آن ترید خود را آغاز کنید.

جمع‌بندی

در این مقاله جدیدترین پیش بینی قیمت اتریوم را ذکر کردیم تا بتوانید براساس آن یک دید کلی نسبت به وضعیت اتریوم در بازار به‌دست بیاورید. این موضوع را همواره در نظر داشته باشید که تحلیل‌ها همیشه درست نیستند و ممکن است اشتباه در آن‌ها هم رخ دهد.

پس ریسک را در نظر بگیرید و با چشمانی باز معاملات خود را انجام دهید. پیش‌بینی‌ها به ما درباره قیمت اتریوم تا پایان سال میلادی رنج‌هایی در سطح قیمتی فعلی را نشان می‌دهد که می‌تواند برای تریدر‌های روزانه فرصت‌های خوبی جهت معاملات اسپات و اهرمی ایجاد کند. از شما نیز ممنونیم که تا انتهای مقاله همراه ما بودید.

# رپرتاژ آگهی - این یک محتوای تبلیغاتی است و آکادمی ارزسنج هیچ مسئولیتی در قبال محتوا، مضمون و اهداف سفارش دهنده ندارد.

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.