چرا ارز شیبا اینو(SHIB) به رتبه دوم جستجوها صعود کرد؟

  • 15:02 1403-02-09
  • زمان مطالعه: 3 دقیقه

ارز دیجیتال شیبا اینو(SHIB) در جستجوهای کریپتو به رتبه دوم صعود کرده است! آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ به نظر شما شیبا اینو می تواند به روند صعودی خود ادامه دهد؟ چرا تحلیلگران نسبت به آینده شیبا اینو خوش بین هستند؟
بازار ارز دیجیتال یکی از پرنوسان ترین بازارهای مالی در دنیاست که شما می توانید در این بازار معاملات متعددی انجام داده و سود زیادی از افزایش و کاهش قیمت رمز ارزها به دست آورید. شیبا اینو یکی از ارزهای محبوب در دنیاست که شما می توانید با کمک سیگنال ارز دیجیتال، بهترین نقاط خرید و فروش این ارز را شناسایی کنید. در ادامه همراه ما باشید؛ چون ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد وضعیت فعلی ارز شیبا اینو(SHIB) برای شما ارائه کنیم و به بررسی صعود رتبه شیبا اینو در جستجوهای کریپتو بپردازیم.

وضعیت فعلی ارز شیبا اینو(SHIB)

شیبا اینو(SHIB) یکی مشهورترین ارزهای دیجیتال بازار در فضاهای اجتماعی و دارا بودن طرفداران زیاد همیشه توسط افراد مختلفی پیش بینی شده و تعداد زیادی از فعالان یا تریدرها به دنبال فرصتی برای ورود در جهت رشد قیمت شدید این توکن هستند. شیبا اینو اخیرا رشد چشمگیری را تجربه کرده و توانسته به سطوح بالایی برسد. این مسئله باعث شده تا تحلیلگران نسبت به آینده ارز دیجیتال شیبا خوش بین باشند. اگر قصد سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال را دارید، شیبا اینو می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.
آینده شیبا اینو(SHIB) به دلیل محبوب بودن این میم کوین مورد توجه سرمایه گذاران در بازار رمز ارزها قرار دارد. با بررسی کلی تر نمودار قیمت بیت کوین، قیمت این ارز در مرحله اصلاحی فشرده ای قرار دارد و خریداران به صورت ویژه تلاش می کنند تا کنترل بازار را بازیابی کنند. به طور ویژه مشخص است تلاشی برای شکستن خط روند مقاومت بلندمدت صورت گرفته است، ولی قیمت شیبا نتوانست روند شکست را حفظ کند و این مسئله باعث سقوط قیمت به زیر مقاومت حساس 0.00010 دلار شد. به طور قابل توجهی، روند تکراری تشکیل سقف های پایین تر با تشکیل دو کف شکسته شد، ولی خرس ها به بازی بازگشته اند. اگر به چارت قیمت شیبا اینو نگاه کنید، متوجه می شوید که شیبا با مقاومت های مهمی روبرو است که اگر بتواند از این مقاومت ها عبور کند، به سطوح بالایی می رسد.

صعود رتبه شیبا اینو در جستجوی کریپتویی

توجه داشته باشید که شیبا اینو با تجمع SHIB به رتبه دوم در جستجوهای کریپتو صعود کرد. جامعه همیشه پر جنب و جوش شیبا اینو یکبار دیگر در حال رشد است، چون شیبا اینو با پیشی گرفتن از دارایی های ارز دیجیتال برتر در بازار، به عنوان دومین دارایی دیجیتال پرطرفدار در کل قاره اروپا شناخته می شود و موقعیت خود را در چشم انداز کریپتو حفظ می کند. شیبا اینو اروپا را با طوفان می برد.
مارسل کنوبلوخ، علاقه مند به ارز دیجیتال ریپل(XRP) و کارشناس بازار که با اسم کالین براون نیز شناخته می شود، آخرین نقطه عطف سکه در X را گزارش کرد. طبق گفته براون شیبا اینو رشد چشمگیری در پایگاه سرمایه گذاران بلند مدت خود داشته است و اروپا را با تبدیل شدن به دومین رتبه جستجوی بیشتر، طوفانی کرده است. همچنین براون خاطرنشان کرد که این نقطه عطف یادآور اوج سال 2021 است که تنها در 8 روز به 300 درصد افزایش یافته است. علاقه شیبا اینو به اروپا محدود نمی شود و از ایتالیا تا نیچریه رتبه اول را در نمودارهای جستجو کسب کرده است. یکی از مسائل مهم در مورد ارزهای دیجیتال بررسی اثر ارزهای دیجیتال بر اقتصاد ایران است.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد وضعیت فعلی ارز شیبا اینو(SHIB) برای شما ارائه کنیم و به بررسی صعود رتبه شیبا اینو در جستجوهای کریپتو بپردازیم. همانطور که گفته شد، شیبا اینو یکی از ارزهای محبوب در دنیاست که شما می توانید با خرید و فروش این ارز سود زیادی به دست آورید. شیبا اینو اخیرا به رتبه دوم در جستجوهای کریپتویی صعود کرده است.
 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد چرا ارز شیبا اینو(SHIB) به رتبه دوم جستجوها صعود کرد؟

در مورد چرا ارز شیبا اینو(SHIB) به رتبه دوم جستجوها صعود کرد؟ نظر دهید
سوال امنیتی :3+89 = ?