پیش بینی قیمت شیبا اینو(SHIB) توسط الگوریتم یادگیری ماشین

  • 07:02 1403-02-16
  • زمان مطالعه: 2 دقیقه

الگوریتم یادگیری ماشین قیمت شیبا اینو(SHIB) را پیش بینی می کند! آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ شیبا اینو تا کجا می تواند رشد کند؟ چگونه می توان از بالا و پایین شدن قیمت شیبا سود کسب کرد؟ شیبا اینو با چه حمایت ها و مقاومت هایی روبرو است؟
از آنجایی که بازار ارزهای دیجیتال یکی از جدیدترین بازارهای مالی در دنیاست، نوسانات زیادی دارد و شما می توانید با کمک سیگنال ارز دیجیتال از این نوسانات قیمت سود زیادی به دست آورید. شیبا اینو یکی از دارایی های موجود در بازار کریپتو است که قیمت آن تحت تاثیر عوامل مختلفی قرار می گیرد. ما می خواهیم در این مطلب، وضعیت فعلی ارز شیبا اینو(SHIB) را تجزیه و تحلیل کنیم و به بررسی پیش بینی قیمت SHIB توسط الگوریتم یادگیری ماشین بپردازیم.

وضعیت فعلی ارز شیبا(SHIB)

شیبا اینو(SHIB) یکی از محبوب ترین میم کوین ارز دیجیتال در شبکه های اجتماعی است که طرفداران زیادی دارد و اکنون در زمان نوشتناین مطلب با قیمت 0.000027 دلار معامله می شود که نسبت به 24 ساعت گذشته بیش از 10 درصد کاهش یافته است.  اگر چارت قیمت شیبا را بررسی کنید، متوجه می شوید که این ارز به تازگی در یک روند صعودی قرار گرفته است، روندی که با یک کندل پرقدرت هفتگی در اواخر فوریه 2024 شروع شده است. شیبا اینو با مقاومت های مهمی روبرو است که اگر بتواند از این مقاومت ها عبور کند، می تواند به روند صعودی خود ادامه دهد.
از طرف دیگر، وضعیت مثبت بازار ارزهای دیجیتال روند صعودی شیبا اینو(SHIB) را تقویت می کند. شیبا اینو که در اواخر سال 2021 به محدوده 0.000088 دلار رسید و ATH خود را تا زمان نوشتن این مطلب در آن محدوده ساخت. صعود ارز دیجیتال شیبا از محدوده فعلی 0.000027 به ATH خود تقریبا رشدی بیش از 150 درصدی محسوب می شود. تحلیلگران انتظار دارند که شیبا اینو به رشد قیمتی خود ادامه دهد و به سطوح بالاتری برسد. اگر قصد سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال را دارید، می توانید شیبا اینو را انتخاب کنید.

پیش بینی قیمت SHIB توسط الگوریتم یادگیری ماشین

توجه داشته باشید که با گذراندن بخش بزرگ ترین از بازار رمز ارزها در یک دوره صعودی، بسیاری از دارایی های آن نزدیک به بالاترین حد خود ATH معامله می شوند. شیبا اینو نیز قدرت خودش را نشان داده است و یادگیری ماشین و هوش مصنوعی الگوریتم ها پیشرفت های زیادی را در آینده نزدیک پیش بینی می کنند. همانطور که رخ داد، شیبا اینو توانسته است قیمت خود را نزدیک به 180 درصد از نوبت سال افزایش دهد که بیشتر آن در ماه گذشته رخ داد که طی آن 35 درصد پیشرفت چشمگیری داشته است، اگرچه اقدامات اخیر قیمت آن نشانه هایی از کاهش را نشان می دهد.
بر اساس الگوریتم های پیشرفته ای که توسط پلتفرم تحلیل و پیش بینی قیمت در اول آوریل به کار گرفته شده است، شیبا اینو می تواند به رشد متوسط خود ادامه دهد و تا 30 آوریل 2024 به 0.00003 دلار برسد. به عبارت دیگر، اگر این پیش بینی با تکیه بر شاخص های مختلف محقق شود، نشان دهنده یک افزایش بسیار متوسط 3.38 درصدی خواهد بود. در حال حاضر شیبا اینو با قیمت 0.000029 دلار خرید و فروش می شود. یکی از سوالات مهم در مورد بازار ارز دیجیتال این است که اصلاح بازار ارز دیجیتال Market Corrention چیست؟ 

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، وضعیت فعلی ارز شیبا اینو(SHIB) را تجزیه و تحلیل کنیم و به بررسی پیش بینی قیمت SHIB توسط الگوریتم یادگیری ماشین بپردازیم. همانطور که گفته شد، شیبا اینو یکی از ارزهای محبوب در بازار است که اکنون در زمان نوشتن این مطلب با قیمت 0.000027 دلار معامله می شود که تحلیلگران پیش بینی می کنند که این ارز می تواند به روند صعودی خود ادامه دهد و به سطوح بالاتری برسد.
 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد پیش بینی قیمت شیبا اینو(SHIB) توسط الگوریتم یادگیری ماشین

در مورد پیش بینی قیمت شیبا اینو(SHIB) توسط الگوریتم یادگیری ماشین نظر دهید
سوال امنیتی :5+97 = ?