چه چیزهایی باید درباره بیت کوین در این هفته بدانید؟

  • 22:02 1403-02-15
  • زمان مطالعه: 3 دقیقه

5 چیز در مورد بیت کوین باید در این هفته بدانید! آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ به نظر شما بیت کوین می تواند به روند صعودی خود ادامه دهد؟ بیت کوین با چه مقاومت ها و حمایت هایی روبرو است؟ آیا ارز بیت کوین می تواند رکورد جدیدی را ثبت کند؟
بیت کوین یکی از ارزهای رمزنگاری شده محبوب در بازار است که قیمت بیت کوین به عوامل مختلفی بستگی دارد. بنابراین، شما باید این عوامل را زیر نظر بگیرید تا از هرگونه افزایش و کاهش قیمت بیت کوین سود به دست آورید. بیت کوین در حال حاضر در یک روند صعودی قرار دارد. ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد وضعیت فعلی ارز بیت کوین(BTC) برای شما ارائه کنیم و به بررسی 5 چیز جالب درباره بیت کوین در این هفته بپردازیم.

وضعیت فعلی ارز بیت کوین(BTC)

بیت کوین که یکی از ارزهای محبوب در بازار است، اکنون در زمان نوشتن این مطلب با قیمت 66400 دلار معامله می شود که نسبت به 24 ساعت گذشته بیش از 5.7 درصد کاهش یافته است. پیش بینی قیمت بیت کوین(BTC) به عوامل متعددی مانند وضعیت کلی بازار رمز ارزها، پیشرفت های حوزه بلاک چین و میزان پذیرش آن توسط کاربران و توسعه دهندگان بستگی دارد. بیت کوین اخیرا وارد یک روند صعودی قوی شده است که در حال حاضر یک اصلاح قیمتی را تجربه می کند تا با قدرت بیشتری به سمت مقاومت های خود حمله کند و بتواند آنها را به سمت بالا بشکند.
با توجه به قدرت بالای ارز بیت کوین، انتظار می رود که قیمت بیت کوین در بلند مدت افزایش چشمگیری را تجربه کند. تحلیلگران پیش بینی می کنند که بیت کوین در پایان سال 2024 پایین تر از 30 هزار دلار نمی آید. با بررسی روند قیمت بیت کوین در سال های گذشته، تصور می شود که در سال 2025 حداقل و حداکثر قیمت بیت کوین حدود 102 هزار دلار و 125 هزار دلار باشد. بیت کوین برای اینکه بتواند مقاومت های خود را بشکند، به قدرت بیشتری نیاز دارد. به نظر می رسد قدرت خریداران بیت کوین در حال افزایش است.

5 چیز جالب درباره بیت کوین در این هفته

توجه داشته باشید که ارز بیت کوین(BTC) هفته، ماه و سه ماهه جدید سال 2024 را با چندین رکورد جدید شروع می کند. حرکت قیمت بیت کوین در 31 مارس تاریخ ساز شد، چون سه ماهه اول سال 2024 با بالاترین بسته شدن تاریخ به پایان رسید. مقاومت قدیمی تسلیم نشدن بدون مبارزه نیست. با این وجود، نبرد بین خریداران و فروشندگان بیت کوین، بالاترین رکوردهای قدیمی از سال 2021 را ثابت نگه می دارد. بنابراین، کشف قیمت همچنان مبهم باقی می ماند، چون بیت کوین نیاز به فشار به 74 هزار دلار را دارد.
هفته گذشته به نظر می رسید، ارز بیت کوین پاسخ مثبتی به پاول داشت که چشم انداز کاهش نرخ بهره در سال 2024 را در کانون توجه قرار داد. از آنجایی که بیت کوین برای مدت طولانی تری بالاتر می ماند، هولدرهای باتجربه به طور فزاینده ای سود می برند و برخلاف هجوم سرمایه های نهادی از صندوق های قابل معامله در بورس هستند. کوین تلگراف نگاهی به این مسائل و موارد دیگر در خلاصه هفتگی از آنچه که می تواند روی قیمت بیت کوین در روزهای آینده تاثیر بگذارد، می اندازد. سوالی که در اینجا مطرح است این است که آیا افزایش قیمت بیت کوین در راه است؟

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد وضعیت فعلی ارز بیت کوین(BTC) برای شما ارائه کنیم و به بررسی 5 چیز جالب درباره بیت کوین در این هفته بپردازیم. همانطور که گفته شد، بیت کوین یکی از ارزهای محبوب در بازار است که انتظار می رود همچنان به روند صعودی خود ادامه دهد. بیت کوین سه ماهه سال 2024 را با بالاترین رکورد به پایان رساند که این مسئله باعث خوش بینی تحلیلگران نسبت به آینده بیت کوین شد.
 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد چه چیزهایی باید درباره بیت کوین در این هفته بدانید؟

در مورد چه چیزهایی باید درباره بیت کوین در این هفته بدانید؟ نظر دهید
سوال امنیتی :3+60 = ?