برای کدام ارزهای دیجیتال در این هفته سیگنال خرید صادر شده است؟

  • 18:02 1403-02-13
  • زمان مطالعه: 3 دقیقه

2 ارز دیجیتال که این هفته باید آنها را زیر نظر داشته باشید! آیا می خواهید با این ارزها آشنا شوید؟ برای کدام ارزها در این هفته سیگنال خرید صادر شده است؟ چرا باید ارزهای مستعد رشد را شناسایی کنیم؟ آیا با خرید این ارزها می توان سود زیادی کسب کرد؟
بازار ارز دیجیتال یکی از پرنوسان ترین بازارهای مالی در دنیاست که شما می توانید در این بازار معاملات متعددی انجام داده و سود زیادی کسب کنید. ارزهای زیادی در این بازار وجود دارند که سیگنال ارز دیجیتال می تواند به شما در انجام معاملات کمک زیادی کند. شما ابتدا باید ارزهای مستعد رشد را شناسایی کنید تا بتوانید معاملات سودآوری داشته باشید. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد وضعیت فعلی ارزهای دیجیتال برای شما ارائه کنیم و به بررسی 2 ارز دیجیتال که در این هفته باید آنها را زیر نظر داشته باشید، بپردازیم.

وضعیت فعلی ارزهای دیجیتال

ارزهای دیجیتال دارایی های نوظهوری هستند که قیمت این دارایی ها تحت تاثیر عوامل مختلفی قرار می گیرد. شما باید این عوامل را زیر نظر بگیرید تا از هرگونه نوسانات احتمالی سود زیادی به دست آورید. بیت کوین که به عنوان پادشاه کریپتوکارنسی ها شناخته می شود، اکنون در یک روند صعودی قرار دارد و در زمان نوشتن این مطلب با قیمت 66200 دلار خرید و فروش می شود. این ارز همچنان در بالای خط روند صعودی قرار دارد. تا زمانی که بیت کوین بالای این خط روند صعودی باشد، می توان به رشد قیمت آن امیدوار بود.
قیمت بسیاری از ارزهای دیجیتال به بیت کوین وابسته است. اگر قیمت بیت کوین بالا رود، قیمت سایر ارزها نیز افزایش قابل توجهی را تجربه می کنند. به طور کلی، وضعیت فعلی ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری مناسب است. به نظر می رسد بازار جا برای رشد دارد. به همین دلیل شرکت های بزرگ و نهنگ ها همچنان مشغول جمع آوری و خرید بیشتر بیت کوین هستند تا از سود بازار جا نمانند. اگر شما قصد ترید ارزهای دیجیتال را دارید، ابتدا باید ارزهای مستعد رشد را شناسایی کنید.

2 ارز دیجیتالی که این هفته باید آنها را زیر نظر بگیرید!

ترس از شروع ماه آوریل به عنوان احساسات غالب در بازار ارزهای دیجیتال انتخاب شده است. رمز ارزها بیش از 5 درصد ریزش کرده اند و در حال حاضر بسیاری از آنها در سیگنالی که می تواند نشانه خرید کردن باشد، بیش از حد فروش رفته است. در یک چرخش خیره کننده وقایع، چشم انداز ارزهای دیجیتال در چند روز از صعودی به نزولی رسید. در حال حاضر، بسیاری از ارزهای رمزپایه در شاخص جرکت 4 ساعته بین ضعیف و بیش از حد فروش حرکت می کنند که می تواند به دو سناریو ممکن اشاره کند. 2 ارز دیجیتالی که باید آنها را در این هفته زیر نظر بگیریم عبارت هستند از:

•    ارز دیجیتال NEAR

یکی از ارزهای دیجیتالی که باید آن را در این هفته زیر نظر بگیریم، ارز NEAR است. این ارز امیدوارکننده ترین سیگنال های خرید را با توجه به این شاخص فنی دارد. علاوه بر عوامل بنیادی مستحکم و رشد قوی در سال 2024، ارز دیجیتال NEAR در این نزول 6.21 درصد از دست داده است و با قیمت 6.30 دلار خرید و فروش می شود.

•    ارز دیجیتال BTC

ارز دیجیتال بیت کوین(BTC) نیز وضعیت مشابه با پروتکل NEAR، یک خرید قوی احتمالی در افت فعلی است. ارز دیجیتال پیشرو به ترتیب دارای شاخص قدرت نسبی 4 ساعته و روزانه 31.73 و 47.41 است. بیت کوین بعد از از دست دادن 4.78 درصد از قیمت خود در 24 ساعت گذشته با قیمت 64400 دلار معامله می شود.

یکی از مسائل مهمی که در حوزه ارزهای دیجیتال مطرح است این است که مزایای ترید ارزهای دیجیتال چیست؟

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد وضعیت فعلی ارزهای دیجیتال برای شما ارائه کنیم و به بررسی 2 ارز دیجیتالی که این هفته باید آنها را زیر نظر بگیریم، بپردازیم. همانطور که گفته شد، ارزهای دیجیتال دارایی های نوظهوری هستند که شما می توانید از افزایش و کاهش قیمت آنها سود به دست آورید. برای این کار باید ارزهای دیجیتال مستعد رشد را شناسایی کنید.
 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد برای کدام ارزهای دیجیتال در این هفته سیگنال خرید صادر شده است؟

در مورد برای کدام ارزهای دیجیتال در این هفته سیگنال خرید صادر شده است؟ نظر دهید
سوال امنیتی :8+41 = ?