چرا فلوریدا و آلاسکا خدمات بایننس را برای مردم خود متوقف کرد؟

  • 16:02 1403-02-13
  • زمان مطالعه: 3 دقیقه

فلوریدا و آلاسکا از ارائه خدمات صرافی بایننس به مردم کشور خود جلوگیری می کنند! آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ به نظر شما چرا صرافی بایننس توسط برخی از کشورها مسدود شده است؟ مردم کشورهای الاسکا و فلوریدا چگونه می توانند نسبت به خرید و فروش رمز ارزها اقدام کنند؟ آیا فعالیت بایننس در کشورهای آلاسکا و فلوریدا قانونی است؟
اگر آموزش ارز دیجیتال را فرا گرفته باشید، بدون شک می دانید که هر کشوری قوانین و مقررات مخصوصی را برای فعالیت در بازار ارزهای دیجیتال تعیین کرده است و مردمان این کشورها باید در چارچوب این مقررات در بازار کریپتو فعالیت کرده و اقدام به خرید و فروش ارزهای دیجیتال کنند. اخیرا کشورهای فلوریدا و آلاسکا صرافی بایننس را مسدود کردند و مردمان این کشورها دیگر نمی توانند از خدمات این صرافی استفاده کنند. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد وضعیت ارزهای دیجیتال در آلاسکا و فلوریدا برای شما ارائه کنیم و به بررسی مسدود شدن بایننس در فلوریدا و آلاسکا بپردازیم.

وضعیت ارزهای دیجیتال در آلاسکا و فلوریدا

شاید این سوال برای شما نیز پیش آمده باشد که وضعیت ارزهای دیجیتال در آلاسکا و فلوریدا چگونه است؟ ما می توانیم در پاسخ به این سوال بگوییم که ارزهای دیجیتال نوع مجازی از پول واقعی هستند که شما می توانید با استفاده از آنها برخی از عملیات های پرداختی را انجام دهید. پرداخت با رمز ارزها مزیت ها و معایب زیادی به همراه دارد که برخی از کشورها با توجه به این موارد، خرید و فروش ارزهای دیجیتال را قانونی کردند و تعداد از آنها را به عنوان ارز قانونی به رسمیت شناخته اند. در حالی که در برخی از کشورها استفاده از رمز ارزها کار غیرقانونی است.
جالب است بدانید، فلوریدا و آلاسکا دو کشوری هستند که خرید و فروش ارزهای دیجیتال را قانونی کردند و استفاده از رمز ارزها در این کشورها گسترش یافته است. با این حال، اخیرا خبرهایی در مورد مسدود شدن صرافی ارز دیجیتال بایننس(Binance) در این کشورها منتشر می شود. مردمان این کشورها باید در چارچوب قوانین و مقرراتی که تعیین شده اند، فعالیت کنند تا مجرم شناخته نشده و دارایی های خودشان را از دست ندهند. با توجه به نوپا بودن رمز ارزها، معمولا برخی از کشورها هنوز ورود چندانی به بازار کریپتو نکرده اند و برخی از کشورها نیز قوانین خود را هرچند ماه بروزرسانی می کنند. به طور کلی، قوانین مربوط به بازار کریپتو به سیاست های کشور و میزان سودآوری ارزهای دیجیتال بستگی دارد.

مسدود شدن بایننس در فلوریدا و آلاسکا

توجه داشته باشید، فلوریدا و آلاسکا در بحبوحه فشارهای نظارتی، Binance.US شعبه بایننس در ایالات متحده را سرکوب کردند. صرفی ارز دیجیتال بایننس دیگر نمی تواند خدمات را به ساکنان این کشورها ارائه دهد. نکته قابل توجه این است که ناظر مالی فلوریدا مجوز محلی بایننس را خیلی سریع به حالت تعلیق در آورد. دفتر مقررات مالی نیز بعد از اعتراف چانگ پنگ ژائو مدیر عامل سابق بایننس، به تخلفات ضد پولشویی اعتراف کرد. درخواست ژائو یک هفته قبل از دستور اضطراری ایالات متحده صادر شد. در حال حاضر، کشور فلوریدا فعالیت شرکت های مالی وابسته به صرافی بایننس را نیز مسدود کرده است و این شرکت ها اجازه فعالیت ندارند.
علاوه بر این، این تغییرات و تحولات نشان دهنده نظارت و پیگیری شدید بر حوزه ارزهای دیجیتال در کشورهای فلوریدا و آلاسکا است. آنها پیچیدگی های قانونی پیش روی کسب و کارهای ارزهای دیجیتال فعال در ایالات متحده را برجسته می کنند. آینده Binance.US در فلوریدا و آلاسکا بعد از اقدامات سخت گیران تنظیم کننده ها تاریک و مبهم به نظر می رسد. به همین دلیل مردمان این کشورها از فعالیت در بازار کریپتو می ترسند. برای افرادی که علاقمند به معاملات فیوچرز هستند شناخت بهترین صرافی های فیوچرز برای آنها مهم است.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد وضعیت ارزهای دیجیتال در آلاسکا و فلوریدا برای شما ارائه کنیم و به بررسی مسدود شدن بایننس در فلوریدا و آلاسکا بپردازیم. همانطور که گفته شد، صرافی بایننس در ایالت های فلوریدا و آلاسکا مسدود شده و دیگر اجازه فعالیت ندارد. همچنین این ایالات ها مجوز فعالیت صرافی بایننس و شرکت های مالی وابسته به این صرافی را به حالت تعلیق در آوردند تا بررسی های لازم انجام شود.

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد چرا فلوریدا و آلاسکا خدمات بایننس را برای مردم خود متوقف کرد؟

در مورد چرا فلوریدا و آلاسکا خدمات بایننس را برای مردم خود متوقف کرد؟ نظر دهید
سوال امنیتی :3+99 = ?