چرا نهنگ های دوج کوین(DOGE) ضعیف تر می شوند؟

  • 23:07 1403-07-26
  • زمان مطالعه: 3 دقیقه

با کاهش بیشتر قیمت، نهنگ های دوج کوین(DOGE) روز به روز ضعیف تر می شوند! سیگنال ارز دیجیتال یکی از بهترین ابزارهای معاملاتی است که می توان با استفاده از آن بهترین نقاط خرید و فروش رمز ارزها را تشخیص داد و معاملات پرسودی انجام داد.
دوج کوین یکی از ارزهای محبوب در بازار کریپتو است که از جایگاه بالایی در میان سرمایه گذاران و معامله گران برخوردار است. این ارز به دلیل پامپ های قدرتمند خود مورد علاقه تریدرها بوده و حجم معاملات روزانه بسیار زیادی دارد. نهنگ مقدار زیادی دوج کوین در اختیار دارند. در این مطلب، دوج کوین(DOGE) تجزیه و تحلیل شده و به بررسی ضعیف شدن نهنگ های دوج کوین پرداخته شده است.

تجزیه و تحلیل دوج کوین(DOGE)

روند دوج کوین(Dogecoin) در روز قبل نوسانات شدیدی را تجربه کرد. این ارز تقریبا 2 روز قبل و به دنبال اکثریت بازار در روزهای گذشته اصلاح جدیدی را شروع کرد. دوج کوین اکنون در زمان نوشتن این مطلب با قیمت 0.125 دلار معامله می شود که نسبت به روز گذشته بیش از 2.3 درصد افزایش یافته است. اگر به نمودار قیمتی DOGE/USD نگاه کنید، می بینید که دوج کوین با سطوح مقاومتی و حمایتی مهمی درگیر است. دوج کوین تلاش می کند تا از مقاومت های خود عبور کند و خودش را به قیمت های بالاتری برساند.
قیمت ارز دیجیتال دوج کوین دیروز به میزان 10.51 درصد ریزش کرد و به 0.12 دلار رسید. این روند نزولی در یک هفته گذشته نیز ادامه داشته و دوج کوین 14 درصد از قیمت خودش را از دست داده است. حجم معاملات دوج کوین در یک هفته اخیر 46 درصد افزایش یافته و عرضه در گردش آن نیز تقریبا 0.07 درصد بیشتر شده است. بر اساس داده های موجود، ارزش بازار دوج کوین در حال حاضر 17.49 میلیارد دلار و رتبه آن نهم در میان رمز ارزها است. تریدرها از استراتژی های موفق برای نوسانگیری در بازار ارز دیجیتال استفاده می کنند. روز به روز قیمت دوج کوین کاهش می یابد و این مسئله باعث می شود تا نهنگ ها تمایلی برای سرمایه گذاری در دوج کوین نداشته باشند.

ضعیف شدن نهنگ های دوج کوین با کاهش قیمت

از آنجایی که بازار ارزهای دیجیتال یک دوره پر فراز و نشیب دیگر را پشت سر می گذارد، دوج کوین(DOGE) تغییرات قابل توجهی در ساختار مالکیت خود دیده است. داده های اخیر از IntoTheBlock تغییر قابل توجهی را نشان می دهد، نهنگ های بزرگ دوج کوین سهام خودشان را کاهش داده اند. همچنین داده های IntoTheBlock نشان می دهد که این کاهش موقعیت از این نهنگ ها در سال گذشته ادامه داشته است.
به طور خاص، ارز دیجیتال دوج کوین تحت کنترل این دارندگان بزرگ از 45.3 درصد به 51.3 درصد کاهش یافته است. این روند حاکی از تمرکززدایی احتمالی مالکیت یا تغییر استراتژیک در دارایی های سرمایه گذاران بزرگ تر است. به طور همزمان، این کاهش در میان دارندگان عمده با افزایش مالکیت در میان سرمایه گذاران خرد و متوسط همراه شده است. این سرمایه گذاران کوچکتر فرصت را غنیمت شمردند تا دوج کوین بیشتری جمع کنند و سهم جمعی خود را در عرضه کل افزایش دهند.
این توزیع مجدد دارایی های دوج کوین می تواند نشان دهنده دموکراتیک شدن فزاینده در چشم انداز سرمایه گذاری این ارز دیجیتال خاص باشد. همانطور که افراد بیشتر و سرمایه گذاران کوچکتر به سهامداران مهم تبدیل می شوند، پویایی واکنش های بازار به اخبار و رویدادها می تواند تغییر کند و به طور بالقوه منجر به افزایش ثبات بازار یا الگوهای مختلف نوسان بر اساس رفتارهای معامله گران باشد. سوالی که در اینجا در مورد بیت کوین مطرح است این است که آیا بیت کوین به روند نزولی خود ادامه می دهد؟

جمع بندی و نتیجه:
در این مطلب، دوج کوین(DOGE) تجزیه و تحلیل شده و به بررسی ضعیف شدن نهنگ های دوج کوین پرداخته شده است. همانطور که گفته شد، دوج کوین یکی از ارزهای محبوب در بازار کریپتو است که نوسانات شدیدی دارد. قیمت دوج کوین در روز گذشته بیش از 10 درصد کاهش یافت و به 0.12 دلار رسید. با کاهش بیشتر قیمت دوج کوین، نهنگ های این ارز دیجیتال روز به روز ضعیف تر می شوند و تمایلی برای خرید دوج کوین نخواهند داشت.

لینک مقاله: https://www.axi.com/eu/blog/education/cryptocurrencies/dogecoin-doge-price-predictions

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد چرا نهنگ های دوج کوین(DOGE) ضعیف تر می شوند؟

در مورد چرا نهنگ های دوج کوین(DOGE) ضعیف تر می شوند؟ نظر دهید
سوال امنیتی :6 + 49 = ?