بررسی دقیق مقاومت های اتریوم

  • 03:06 1403-06-17
  • زمان مطالعه: 3 دقیقه

قیمت اتریوم با مقاومت ها و چالش های مهمی مبارزه می کند تا خودش را به اعداد بالاتری برساند! سیگنال ارز دیجیتال یکی از ابزارهای معاملاتی است که می توان با استفاده از این ابزار بهترین موقعیت های ورود و خروج معاملات را تشخیص داد.
اتریوم یکی از ارزهای محبوب در بازار کریپتو است که از نظر ارزش بازار در رتبه دوم کریپتوکارنسی ها قرار دارد. با نگاهی به نمودار اتریوم می توان فهمید که این ارز با مقاومت های مهمی درگیر است که برای ادامه روند صعودی خود باید از این مقاومت ها عبور کند. در این مطلب، توضیحاتی در مورد آینده اتریوم ارائه شده و به بررسی مبارزه قیمت اتریوم با مقاومت ها پراخته شده است.

آینده ارز اتریوم(ETH)

یکی از سایت های معتبر پیش بینی می کند که قیمت اتریوم(ETH) در سال 2025 حداقل 4500 دلار و حداکثر 6500 دلار خواهد بود. قیمت اتریوم نوسانات زیادی دارد که باید عوامل موثر بر قیمت این ارز را بررسی کرد تا بتوان بهترین فرصت های خرید اتریوم را پیدا کرد.
علاوه بر اینکه اتریوم یکی از پروژه های نوآورانه است، یک دارایی خوب برای سرمایه گذاری نیز محسوب می شود. برخلاف آلت کوین های کوچک، شانس کمتری برای سقوط و سوختن دارد، ولی همچنان پتانسیل این را دارد که رشد ناگهانی داشته باشد و برای سرمایه گذاران خود سودهای چشمگیری را به ارمغان بیاورد. تحلیلگران و کارشناسان ارزهای دیجیتال دائما در حال تجزیه و تحلیل نوسانات ارز دیجیتال اتریوم هستند. بر اساس این پیش بینی ها، اتریوم(ETH) آینده روشنی دارد و می تواند در بلند مدت به قیمت های بالاتری برسد. می توان با تحلیل قیمت اتریوم، بهترین نقاط خرید و فروش این ارز را تشخیص داد و معاملات پرسودی انجام داد. تحلیل فاندامنتال در سیگنال ارزهای دیجیتال از اهمیت بالایی برخوردار است.

قیمت اتریوم با مقاومت ها مبارزه می کند!

نکته قابل توجه این است که قیمت اتریوم(ETH) به بالای 3500 دلار رسید، ولی نزدیک به 3580 دلار با مشکل روبرو شد. اتریوم باید مقاومت 3650 دلاری را بشکند تا بیشتر به منطقه مثبت حرکت کند. اتریوم در حال تثبیت سودهای زیر محدوده مقاومت 3650 دلاری است. یک کانال صعودی کوتاه مدت با مقاومت نزدیک به 3585 دلار در نمودار ساعتی ETH/USD در حال شکل گیری است.
قیمت اتریوم از ناحیه پشتیبانی 3350 دلار شروع به افزایش مناسبی کرد. اتریوم یک پایه تشکیل داد و به بالای سطوح مقاومت 3450 دلاری و 3500 دلاری صعود کرد. حتی از بیت کوین نیز بهتر عمل کرد و مقاومت 3550 دلاری را شکست. خرس ها اکنون زیر سطح 3600 دلار فعال هستند. اوج در 3586 دلار تشکیل شد و قیمت اکنون در حال تثبیت سود است. کاهش جزئی زیر سطح 3550 دلار وجود داشت. قیمت به زیر سطح 23.6 درصد فیب اصلاحی حرکت صعودی از 3350 دلار به پایین 3586 دلار سقوط کرد.
در روند صعودی قیمت ممکن است در نزدیکی سطح 3580 دلار یا منطقه کانال با مقاومت روبرو شود. اولین مقاومت اصلی نزدیک به سطح 3620 دلار است. مقاومت اصلی در 3650 دلار قرار دارد. شکست صعودی بالای مقاومت 3650 دلار ممکن است قیمت را بالاتر ببرد. مقاومت مهم بعدی روی 3720 دلار قرار دارد که بالاتر از آن قیمت ممکن است کشش پیدا کند و تا سطح 3750 دلار افزایش یابد. سوالی که در مورد بیت کوین در اینجا مطرح است این است که آیا سیگنال افزایش قیمت بیت کوین منتشر شده است؟

جمع بندی و نتیجه:
در این مطلب، توضیحاتی در مورد آینده اتریوم ارائه شده و به بررسی مبارزه قیمت اتریوم با مقاومت ها پراخته شده است. همانطور که گفته شد، قیمت اتریوم مدام در حال نوسان است. ارز دیجیتال اتریوم وارد یک روند صعودی شده و در این روند با مقاومت ها و چالش هایی روبرو است. اتریوم باید از این مقاومت ها عبور کند تا بتواند به روند صعودی خود ادامه داده و به سطوح بالاتری برسد. در غیر این صورت با حمایت های خود برخورد خواهد کرد.

لینک مقاله: techopedia

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد بررسی دقیق مقاومت های اتریوم

در مورد بررسی دقیق مقاومت های اتریوم نظر دهید
سوال امنیتی :7 + 45 = ?