شبکه RSK در بیت کوین چیست؟

  • 17:06 1403-06-26
  • زمان مطالعه: 2 دقیقه

شبکه RSK در بیت کوین پلتفرمی است که با ارائه قراردادهای هوشمند، برنامه‌ها و تراکنش‌ های سریع ‌تر و در عین حال حفظ سطح بالایی از امنیت، به بهبود عملکرد شبکه بیت‌کوین کمک می‌کند. هدف Rootstock رشد اکوسیستم مالی از قبل تکه تکه شده با افزودن امنیت بیت کوین و ویژگی هایی مانند قراردادهای هوشمند و استخراج بیت کوین است. RSK یک ارز یا ارز دیجیتال نیست. پلتفرمی که در کنار بلاک چین بیت کوین کار می کند. هنگامی که بیت کوین (BTC) به RSK ارسال می شود، آن BTC به RBTC، یک قرارداد هوشمند بیت کوین، تبدیل می شود. RBTC را می توان در هر زمان برای کارمزد تراکنش RSK و بیت کوین به بلاک چین بیت کوین مبادله کرد.

شبکه RSK در بیت کوین چیست و چگونه کار می کند؟

Rootstock (RSK) یک پلتفرم قرارداد هوشمند است که در شبکه بیت کوین ادغام شده است و عملکرد و مقیاس پذیری بیشتری را برای قابلیت های بیت کوین فراهم می کند. ساخته شده بر روی بیت کوین، از امنیت و اثرات شبکه بهره می برد و در عین حال انعطاف پذیری و مزایای قراردادهای هوشمند را ارائه می دهد. شبکه RSK از استخراج یکپارچه با بیت کوین استفاده می کند و به ماینرها اجازه می دهد تا هر دو ارز دیجیتال را همزمان بدون نیاز به قدرت محاسباتی اضافی استخراج کنند. این روش کارایی را افزایش می دهد و تضمین می کند که RSK می تواند از اقدامات امنیتی قوی که در پلت فرم بیت کوین تعبیه شده است استفاده کند. علاوه بر این، RSK از یک جامعه قوی پشتیبانی می کند و بسیاری از منابع توسعه دهنده را فراهم می کند. این شامل یک پورتال توسعه‌دهنده اختصاصی، اسناد عالی و محتوای ممتاز برای پیشبرد پیشرفت و رشد در اکوسیستم RSK است. هاوینگ بیت کوین چه تاثیری روی بازی های کریپتویی می گذارد؟ هاوینگ بیت کوین تأثیر زیادی بر بازی های کریپتو خواهد داشت. هاوینگ رویدادی است که در آن هزینه های استخراج بیت کوین به نصف کاهش می یابد و قیمت بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال تحت تأثیر قرار می گیرد.

Rootstock چگونه امنیت را تامین می کند؟

 (RSK) به دلیل ویژگی های امنیتی منحصر به فرد خود در ارتباط با شبکه بیت کوین متمایز است. در اینجا تحلیلی از نحوه تأمین امنیت Rootstock آورده شده است.
•    ادغام استخراج با بیت کوین: استخراج ادغام شده یک اقدام امنیتی قدرتمند است که به ماینرها اجازه می دهد تا بیت کوین و الگوها را همزمان با استفاده از بیش از 50 درصد منابع محاسباتی بیت کوین استخراج کنند.
•    مدل زنجیره جانبی فدرال: RSK از مدل زنجیره جانبی هیبریدی استفاده می کند. این مدل شامل یک شخص ثالث قابل اعتماد (STTP) است که به عنوان یک فدراسیون شناخته می شود، که مسئول محافظت از سکه های قفل شده در حین انتقال آنها در زنجیره است.

کلام آخر:
شبکه RSK در بیت کوین با معرفی قراردادهای هوشمند و افزایش سرعت تراکنش بدون به خطر انداختن امنیت، شبکه بیت کوین را بهبود می بخشد. همچنین از اتریوم پشتیبانی می کند که نصب برنامه های اتریوم را آسان می کند و محیط مالی غیرمتمرکز را ارتقا می دهد.

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد شبکه RSK در بیت کوین چیست؟

در مورد شبکه RSK در بیت کوین چیست؟ نظر دهید
سوال امنیتی :9 + 32 = ?