آیا بیت کوین می تواند سطوح از دست رفته را بازیابی کند؟

  • 01:06 1403-06-25
  • زمان مطالعه: 3 دقیقه

ارز دیجیتال بیت کوین(BTC) تلاش می کند تا سطح از دست رفته را بازیابی کند! تریدرها و معامله گران می توانند با کمک سیگنال ارز دیجیتال بهترین نقاط خرید و فروش رمز ارزها را تشخیص داده و معاملات پرسودی انجام دهند. بیت کوین نوسانات شدیدی دارد که سیگنال های خرید و فروش برای آن صادر می شود.
بیت کوین بزرگترین ارز دیجیتال دنیا از نظر ارزش بازار است. بیت کوین همچنین اولین و گران ترین ارز دنیا است. سرمایه گذاران خرد و معامله گران به منحصر به فرد بودن، پتانسیل رشد و توانایی تاثیرگذاری بر سایر رمز ارزها اذعان داشته و به آن علاقه مند هستند. در این مطلب، قیمت بیت کوین(BTC) پیش بینی شه و به بررسی بازیابی سطوح از دست رفته بیت کوین پرداخته شده است.

پیش بینی قیمت بیت کوین(BTC)

قیمت ارز دیجیتال بیت کوین در پایان سال 2024 در بهترین سناریو ممکن است به 85 هزار دلار برسد، با اینکه برخی از تحلیلگران معقتد هستند که بیت کوین به زودی دچار اصلاح قیمتی می شود. بدترین سناریو نیز برای این ارز در این سال این است که به سطح حمایت خود در 35 هزار دلار برگردد. بیت کوین سال جدید میلادی را پرقدرت شروع کرد و در ژانویه برای اولین بار در دو سال گذشته بالای 45 هزار دلار معامله شد. این ارز توانست رکورد قبلی خودش را بکشند و اکنون در بالای ناحیه 65 هزار دلار معامله می شود.
پیش بینی بیت کوین شامل تجزیه و تحلیل بیت کوین(BTC) و عوامل مختلفی مانند تغییرات بازار، اخبار مربوط به قوانین، نوآوری های فنی و روندهای سرمایه گذاری است که در این بخش بررسی می شوند. تغییرات قیمت در بازار بیت کوین می تواند خیلی سریع و غیرقابل پیش بینی باشد. بنابراین، داشتن استراتژی مبتنی بر داده های دقیق، برای کسب سود و محافظت از سرمایه مهم و ضروری است. تریدرها از استراتژی های موفق برای نوسانگیری در بازار ارز دیجیتال استفاده می کنند.

بازیابی سطوح از دست رفته بیت کوین

نکته قابل توجه این است که قیمت بیت کوین بالاتر از سطح 64 هزار دلار است. اگر بیت کوین بتواند منطقه مقاومت 65600 دلاری را بشکند، می تواند از اتریوم پیروی کرده و بهبود یابد. بیت کوین یک موج بهبود جزئی را در بالای سطح 65 هزار دلار شروع کرد. قیمت زیر 65500 دلار معامله می شود و یک مثلث انقباض کوتاه مدت با مقاومت 65400 دلار در نمودار ساعتی BTC/USD شکل می گیرد.
اگر سطح مقاومت 65400 دلار و 65600 دلاری را کاهش دهد، این جفت می تواند موج بهبودی را شروع کند. قیمت بیت کوین ضررهای خودش را افزایش داد و زیر سطح 65 هزار دلار معامله شد. بیت کوین حتی منطقه 64 هزار دلار را آزمایش کرد. قیمت پایین در 64 هزار دلار تشکیل شد و قیمت اکنون در حال اصلاح ضرر است. بهبود جزئی بالاتر از سطح 64500 دلار وجود داشت. قیمت به بالای سطح 23.6 درصد فیب اصلاحی افت اخیر از نوسان 67200 دلار به پایین 64 هزار دلار صعود کرد. با این حال، خرس ها هنوز در نزدیکی منطقه 65500 دلاری فعال هستند.
در روند صعودی، قیمت در نزدیکی سطح 65400 دلار و خط روند مثلثی با مقاومت روبرو است. اولین مقاومت اصلی می تواند 65600 دلار یا سطح اصلاح فیب 50 درصدی افت اخیر از نوسان 67200 دلار به پایین 64 هزار دلار باشد. مقاومت کلیدی بعدی می تواند 66 هزار دلار باشد. سوالی که اخیرا در مورد بیت کوین مطرح است این است که آیا بیت کوین به روند نزولی خود ادامه می دهد؟

جمع بندی و نتیجه:
در این مطلب قیمت بیت کوین(BTC) پیش بینی شه و به بررسی بازیابی سطوح از دست رفته بیت کوین پرداخته شده است. همانطور که گفته شد، بیت کوین یکی از ارزهای مشهور در بازار کریپتو است که نوسانات شدیدی دارد. می توان با خرید و فروش بیت کوین سود زیادی به دست آورد. بیت کوین تلاش می کند تا سطح از دست رفته خودش را بازیابی کرده و به روند صعودی خود ادامه دهد.

لینک مقاله: https://coincodex.com/crypto/bitcoin/price-prediction/
 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد آیا بیت کوین می تواند سطوح از دست رفته را بازیابی کند؟

در مورد آیا بیت کوین می تواند سطوح از دست رفته را بازیابی کند؟ نظر دهید
سوال امنیتی :6 + 38 = ?