بررسی نقاط بحرانی قیمت بیت کوین

  • 16:06 1403-06-25
  • زمان مطالعه: 2 دقیقه

ارز دیجیتال بیت کوین به زیر 65 هزار دلار سقوط کرد که این مسئله می تواند خطرناک باشد؛ با این حال معامله گران زیادی در این ناحیه نسبت به خرید بیت کوین اقدام می کنند! سیگنال ارز دیجیتال یکی از ابزارهای معاملاتی است که می توان با کمک آن بهترین نقاط خرید و فروش رمز ارزها را پیدا کرد.
تحلیل قیمت بیت کوین یکی از موارد مهم برای درک بازار رمز ارزهاست. تغییرات قیمت بیت کوین معمولا تاثیر زیادی بر بازار ارزهای دیجیتال می گذارد، چون تمام رمز ارزها در بلند مدت روند بیت کوین را دنبال می کنند. می توان با بررسی قیمت بیت کوین، بهترین فرصت های سرمایه گذاری را شناسایی کرد. در این مطلب، ارز بیت کوین(BTC) تجزیه و تحلیل شده و به بررسی آمدن بیت کوین به زیر 65 هزار دلار پرداخته شده است.

تجزیه و تحلیل بیت کوین(BTC)

ارز دیجیتال بیت کوین اکنون در زمان نوشتن این مطلب با قیمت 65150 دلار معامله می شود که نسبت به 24 ساعت گذشته بیش از 0.45 درصد کاهش یافته است. ارز بیت کوین(BTC) در یک روند نزولی قرار گرفته و تا رسیدن به ناحیه حمایتی سبز رنگ مشخص شده، می توان همین روند را برای بیت کوین متصور بود. البته نه اینکه این منطقه حداکثر ریزش قیمت بیت کوین باشد، ولی به هر حال رسیدن به این محدوده را برای آن محتمل می دانیم. تحلیل فاندامنتال در سیگنال ارزهای دیجیتال نقش مهمی دارد.
در روزهای آتی با بررسی شرایط ریزش قیمت بیت کوین(BTC) درباره آینده آن تحلیل های لازم را ارائه می دهیم. در صورت مساعد بودن شرایط، محدوده سبز رنگ حمایتی مشخص شده می تواند موقعیت ورود بسیاری خوبی برای شروع سرمایه گذاری باشد. اگر به نمودار BTC/USD در تایم فریم هفتگی نگاه کنید، متوجه می شوید که بیت کوین با مقاومت ها و حمایت های مهمی روبرو است. حمایت های بیت کوین خیلی خوب عمل می کنند و بیت کوین با برخورد به این نقاط به سمت بالا برمی گردد.

آیا بیت کوین زیر 65 هزار دلار خریدنی است؟

از آنجایی که بیت کوین زیر مرز 65 هزار دلار سقوط می کند و در حال حاضر با قیمت 64800 دلار معامله می شود، بازار ارزهای دیجیتال شاهد احساس فوریت شدید در میان معامله گران و تریدرهاست. این رکود اخیر نشان دهنده روند گسترده تری است که در هفته گذشته مشاهده شد و بیت کوین تقریبا 2.4 درصد از ارزش خودش را از دست داد. تنها در 24 ساعت گذشته شاهد کاهش بیشتر 1 درصدی بودیم که نشان دهنده نگرانی رو به رشد بازار بود.
پلتفرم Santiment فاز کاهش مداوم را به عنوان شدیدترین کاهش سه روزه کیف پول های بیت کوین فعال از زمان اوج در اوایل ماه مارس نشان می دهند که نشان دهنده تغییر چشمگیر در رفتار سرمایه گذاران و احساسات بازار است. افزایش کیف پول های اتریوم نشان دهنده چشم اندازی صعودی برای ETH با وجود فشار نزولی بر بیت کوین است. در همین حال، به گفته تحلیلگران Bitfinex فروش مداوم به طور قابل توجهی تحت تاثیر هولدرهای بلند مدت بیت کوین و نهنگ ها قرار گرفته است که دارایی های خود را در بحبوحه مرحله ادغام بازار تنظیم می کنند. سوالی که در اینجا در مورد بیت کوین مطرح است این است که آیا افزایش قیمت بیت کوین در راه است؟

جمع بندی و نتیجه:
در این مطلب، ارز بیت کوین(BTC) تجزیه و تحلیل شده و به بررسی آمدن بیت کوین به زیر 65 هزار دلار پرداخته شده است. همانطور که گفته شد، بیت کوین یکی از ارزهای محبوب در بازار کریپتو است که قیمت آن مدام بالا و پایین می شود. می توان با خرید و فروش بیت کوین سود زیادی کسب کرد. بیت کوین به زیر 65 هزار دلار رسید که این می تواند ترسناک باشد. با این حال، برخی از تریدرها همچنان بیت کوین های بیشتری در این ناحیه می خرند.

لینک مقاله: newsbtc

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد بررسی نقاط بحرانی قیمت بیت کوین

در مورد بررسی نقاط بحرانی قیمت بیت کوین نظر دهید
سوال امنیتی :2 + 62 = ?