چرا شاخص های آنچین ریسک بالای بیت کوین را نشان می دهند؟

  • 22:02 1403-02-09
  • زمان مطالعه: 3 دقیقه

داده های آنچین نشان می دهند که بازار بیت کوین ریسک و خطرات زیادی دارد! آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ به نظر شما چرا بازار بیت کوین ریسک بالایی دارد؟ معامله گران و تریدرها چگونه در بازار بیت کوین فعالیت می کنند؟ چگونه می توان با خرید و فروش بیت کوین سود به دست آورد؟
بیت کوین یکی از ارزهای محبوب در بازار کریپتو است که شما می توانید با خرید و فروش این ارز سود زیادی به دست بیاورید. برای این کار باید وضعیت این ارز را تجزیه و تحلیل کرده و داده های آنچین را زیر نظر بگیرید تا بهترین موقعیت های ورود و خروج به معاملات بیت کوین را تشخیص دهید تا سود زیادی از معاملات خود به دست آورید. اخیرا داده های آنچین نشان می دهند که بازار بیت کوین ریسک بالایی دارد. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد نوسانات اخیر قیمت بیت کوین برای شما ارائه کنیم و به بررسی ریسک بالای بیت کوین طبق شاخص های آن چین بپردازیم.

نوسانات اخیر قیمت بیت کوین(BTC)

بیت کوین یکی از رمز ارزهای پرطرفدار در بازار کریپتو است که اکنون در زمان نوشتن این مطلب، با قیمت 48140 دلار خرید و فروش می شود و نسبت به 24 ساعته گذشته بیش از 0.30 درصد کاهش یافته است. به نظر می رسد بیت کوین مقاومت فعلی خودش را به سمت بالا می شکند و به رشد خود ادامه می دهد. در غیر این صورت وارد یک روند اصلاح قیمتی می شود و به سطوح پایینی می رسد. بیت کوین در هفت روز گذشته بیش از 12 درصد افزایش یافته است که این عدد قابل توجهی است.
اگر به چارت هفتگی بیت کوین(BTC) نگاه کنید، متوجه می شوید که بیت کوین با مقاومت ها و حمایت های مهمی روبرو است. شما باید سطوح مهم بیت کوین را زیر نظر بگیرید تا بتوانید از نوسانات پیش آمده در ارز بیت کوین سود به دست آورید و معاملات پرسودی انجام دهید. دلیل نوسانات اخیر قیمت بیت کوین، پذیرش ETFهای بیت کوین است. سرمایه گذاران و افراد زیادی از ETF بیت کوین استقبال کرده اند و به جای خرید بیت کوین، روی سهام ETF بیت کوین سرمایه گذاری کرده اند.

ریسک بالای بیت کوین طبق شاخص های آن چین

توجه داشته باشید که پلتفرم تجزیه و تحلیل ارز دیجیتال Glassnode می گوید که شاخص های آنچین که قیمت بیت کوین را ارزیابی می کنند، وارد یک منطقه پرخطر شده اند و می توانند به این معنی باشند که ارز دیجیتال در مراحل اولیه یک بازار صعودی است. در پستی در 10 فوریه، گلس نود گفت که شاخصی برای شناسایی ارزش گذاری بلند مدت بیت کوین در مقایسه با ارزش بازار آن، به بالای منطقه متوسط ریسک رفته است و کاملا در باند ریسک بالا قرار دارد. گلس نود در گزارش قبلی در 8 فوریه اشارهکرد که سطح ریسک بالا معمولا در مراحل اولیه بازار صعودی بیت کوین مشاهده می شود، چون نشان می دهد سرمایه گذاران بلند مدت به سطح معنی دار سودآوری برگشته اند.
گلس نود اشاره کرده که تقاضا برای بلاک فضای بیت کوین و کسب سود کوتاه مدت توسط سرمایه گذاران جدید به طور قطعی در دسته های کم ریسک قرار دارد و اضافی کرد که فرش بعد از تاییدیه های صندوق قابل معامله در بورس بیت کوین در ایالات متحده کاهش یافته است. قیمت بیت کوین در هفته گذشته به طور پیوسته افزایش یافته است و اکنون با قیمت 48140 دلار معامله می شود که انتظار می رود به رشد خود ادامه دهد. سوالی که در اینجا پیش می آید این است که آیا افزایش قیمت بیت کوین در راه است؟

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد نوسانات اخیر قیمت بیت کوین برای شما ارائه کنیم و به بررسی ریسک بالای بیت کوین طبق شاخص های آن چین بپردازیم. همانطور که گفته شد، بیت کوین یکی از رمز ارزهای محبوب در بازار کریپتو است که نوسانات زیادی دارد. شاخص های آنچین اکنون در منطقه خطرناکی قرار دارند و احتمال ریزش قیمت بیت کوین را نشان می دهند.
 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد چرا شاخص های آنچین ریسک بالای بیت کوین را نشان می دهند؟

در مورد چرا شاخص های آنچین ریسک بالای بیت کوین را نشان می دهند؟ نظر دهید
سوال امنیتی :3+54 = ?