معرفی 5 آلت کوین برتر برای سرمایه گذاری در سال 2024

  • 12:02 1403-02-19
  • زمان مطالعه: 4 دقیقه

تحلیلگر مشهور در بازار کریپتو، 5 آلت کوین را برای سرمایه گذاری در سال 2024 پیشنهاد کرده است. آیا می خواهید با این رمز ارزها آشنا شوید؟ به نظر شما کدام آلت کوین ها می توانند رشد قابل توجهی را تجربه کنند؟ آیا بازار کریپتو می تواند همچنان به روند صعودی خود ادامه دهد؟ آلت کوین های برتر برای سرمایه گذاری در سال 2024 کدامند؟ چگونه آلت کوین های مستعد رشد را شناسایی کنیم؟
بازار ارزهای دیجیتال چند سالی است که مورد توجه بسیاری از تریدرها و معامله گران قرار گرفته است. بازار کریپتو نوسانات زیادی دارد و شما می توانید برای کسب سود از این نوسانات، وضعیت رمز ارزهای مورد نظر خودتان را تجزیه و تحلیل کرده و یا از سیگنال ارز دیجیتال کمک بگیرید. همچنین باید بتوانید ارزهای دیجیتال مستعد رشد را پیدا کرده و روی آنها سرمایه گذاری کنید. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد روند کلی ارزهای دیجیتال برای شما ارائه کنیم و به معرفی 5 آلت کوین برتر برای سرمایه گذاری در سال 2024 بپردازیم.

روند کلی ارزهای دیجیتال چگونه است؟

سرمایه گذاری و ترید ارزهای دیجیتال در رمز ارزها یکی از بهترین روش های کسب سود در بازار است که امروزه افراد زیادی در بازار روی ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری می کنند تا از این طریق بتوانند درآمد بالایی به دست آورند. قبل از اینکه نسبت به سرمایه گذاری در بازار ارزهای دیجیتال اقدام کنید، باید بتوانید روند کلی رمز ارزها را تشخیص دهید و بهترین نقاط ورود و خروج معاملات را پیدا کنید تا بتوانید معاملات پرسودی انجام دهید. از آنجایی که قیمت بیشتر رمز ارزها در حال افزایش است، می توان گفت که روند کلی ارزهای دیجیتال صعودی است.
جالب است بدانید، ارز دیجیتال بیت کوین(BTC) که به عنوان پادشاه رمز ارزها شناخته می شود اکنون در زمان نوشتن این مطلب با قیمت 45200 دلار معامله می شود و انتظار می رود که بیت کوین بتواند همچنان به رشد قیمتی خود ادامه دهد و در سال 2024 سقف قیمتی جدیدی را ثبت کند. قیمت آلت کوین ها نیز به قیمت بیت کوین بستگی دارد. بنابراین، اگر قیمت بیت کوین در بازار بالا رود، آلت کوین ها نیز وارد روند صعودی می شوند و قیمت آنها نیز افزایش پیدا می کند.

معرفی 5 آلت کوین برتر برای سرمایه گذاری در سال 2024

توجه داشته باشید که Michael Van de Poppe که یکی از تحلیلگران مشهور بازار ارز دیجیتال است، 5 انتخاب برتر آلت کوین خودش را برای سال 2024 افشا کرد. این شخص گفت که بسیاری از آلت کوین ها مستعد رشد هستند و می توانند در سال 2024 رشد چشمگیری را تجربه کنند. در ادامه 5 ارز دیجیتالی را که این شخص برای سرمایه گذاری پیشنهاد کرده است را معرفی می کنیم:

•    اتریوم(ETH)

یکی از آلت کوین های مستعد رشد در بازار، ارز دیجیتال اتریوم یا ETH است. تحلیلگر مشهور بازار گفت که اتریوم در حال حاضر در برابر بیت کوین در حال کاهش است. همچنین این شخص فکر می کند که اتریوم در این مرحله کمتر از ارزش گذاری شده است، چون یک سیستم کاهش تورم درگیر است. اعتقاد او به اتریوم ناشی از رشد بنیادی آن و جنبه کاهش تورم مدل اقتصادی آن است.

•    ارز آربیتروم

یکی دیگر از 5 آلت کوین برتر برای سرمایه گذاری در 2024، ارز آربیتروم است. تحلیلگر مشهور بازار آربیتروم را به عنوان یک سرمایه گذاری جذاب برای ارزهای دیجیتال می بیند، به ویژه با توجه به مرحله فعلی و پتانسیل رشد آن. او با تاکید بر روند صعودی آن در برابر بیت کوین گفت که آربیتروم هنوز اقدام چندانی در مورد قیمت ندارد که مشکل است، ولی می تواند در آینده رشد چشمگیری را تجربه کند.

•    ارز Optimism

ارز دیجیتال Optimism نیز یکی دیگر از رمزارزهای مستعد رشدی که تحلیلگر مشهور بازار آن را برای سرمایه گذاری مناسب دانسته است. توجه داشته باشید که Van de Poppe یک استراتژی میانگین هزینه دلاری را برای ترید ارزهای دیجیتال یا خرید و فروش ارز آپتیمیسم توصیه می کند. شما می توانید با این استراتژی، سود زیادی از تغییرات قیمت این رمز ارز به دست آورید.

•    چین لینک(LINK)

یکی دیگر از آلت کوین های برتر برای سرمایه گذاری در سال 2024، ارز چین لینک است. چین لینک نشان می دهد که بازارها به دنبال پایین ترین قیمت جفت بیت کوین هستند. از آنجایی که چین لینک پتانسیل افزایش قیمت را دارد، برای سرمایه گذاری انتخاب خوبی است. شما می توانید با معامله ارز چین لینک، از نوسانات قیمت ارز چین لینک سود زیادی به دست آورید.

•    ارز دیجیتال SUI

ارز دیجیتال SUI آخرین انتخاب تحلیلگر مشهور بازار است. او در مورد سرمایه گذاری روی رقبای اتریوم توصیه می کند و تاکید کرده است که ارز SUI می تواند رشد قابل توجهی را تجربه کند. این تحلیلگر همچنین گفت که سرمایه گذاری روی ارز SUI می تواند بسیار سودآور باشد. در اینجا لازم به ذکر است که یکی از پیشنیازای ترید ارز دیجیتال پاسخ به سوال است که کدام ارزها را می توان ترید کرد؟ 

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد روند کلی ارزهای دیجیتال برای شما ارائه کنیم و به معرفی 5 آلت کوین برتر برای سرمایه گذاری در سال 2024 بپردازیم. همانطور که گفته شد، بازار کریپتو در یک روند صعودی قرار دارد و شما می توانید با شناسایی رمز ارزهای مستعد رشد، سود زیادی از معاملات خود به دست آورید. از جمله از آلت کوین های برتر برای سرمایه گذاری در 2024 می توان به اتریوم، ارز دیجیتال SUI، ارز چین لینک و.... اشاره کرد.
 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد معرفی 5 آلت کوین برتر برای سرمایه گذاری در سال 2024

در مورد معرفی 5 آلت کوین برتر برای سرمایه گذاری در سال 2024 نظر دهید
سوال امنیتی :1+88 = ?