چرا قیمت اتریوم افزایش یافت و به 4 هزار دلار رسید؟

  • 15:02 1403-02-09
  • زمان مطالعه: 3 دقیقه

قیمت ارز اتریوم(ETH) برای اولین بار در سال 2024 افزایش یافت و به سطح 4 هزار دلار رسید! آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ به نظر شما اتریوم می تواند رشد قیمت چشمگیری را تجربه کند؟ بهترین زمان برای خرید و فروش اتریوم چه زمانی است؟
امروزه ارزهای دیجیتال زیادی به وجود آمده اند که این رمز ارزها نوسانات قیمت زیادی دارند و شما می توانید با کمک سیگنال ارز دیجیتال از نوسانات قیمتی رمز ارزها سود زیادی به دست آورید. اخیرا قیمت اتریوم افزایش یافته و تحلیلگران انتظار دارند که این ارز همچنان می تواند به رشد قیمتی خود ادامه دهد. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد آینده ارز اتریوم(ETH) برای شما ارائه کنیم و به بررسی رسیدن قیمت اتریوم به 4 هزار دلار برای اولین بار در سال 2024 بپردازیم.

آینده ارز اتریوم(ETH) چگونه پیش بینی می شود؟

پیش بینی ارز اتریوم(ETH) و در کل ارزهای دیجیتال کار سخت و دشواری است. در عین حال پیش بینی می شود که شاخص این ارز دیجیتال یعنی اتریوم با نماد ETH در سال جاری عملکردی فوق العاده به عنوان یکی از رمز ارزهای پیشرو در بازار خواهد داشت. قیمت لحظه ای اتریوم در حال افزایش است و انتظار می رود اتریوم همچنان به رشد قیمتی خود ادامه دهد و به سطوح بالاتری برسد.
جالب است بدانید، پیش بینی قیمت اتریوم حالت قطعی ندارد. البته می توان گفت که کاربرد آن به عنوان یک شبکه نرم افزاری، نشان دهنده محبوبیت بسیار زیاد آن است. کارکردهای مختلف این ارز نوید این را می دهد که شاخص اتریوم امکان بالقوه یک حرکت صعودی در بلند مدت را داراست. برخی باور دارند که اتریوم پتانسیل رشد حتی به میزان 400 درصد را نیز دارد. نظرات کارشناسان و تحلیلگران نسبت به قیمت و آینده اتریوم بسیار متفاوت است. بهتر است قبل از سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال تحلیل تکنیکال و تحلیل فاندامنتال انجام داد و نظر بازار را مطالعه کرد. تریدینگ ویو که یکی از پلتفرم های تجزیه و تحلیل ارز دیجیتال است پیش بینی کرده که ارز اتریوم(ETH) می تواند تا پایان سال 2024 به 10 هزار دلار برسد. اگر به نمودار اتریوم نگاه کنید، می بینید که اتریوم با مقاومت ها و حمایت های مهمی روبرو است که اگر بتواند از مقاومت های خود عبور کند، می تواند رشد چشمگیری را تجربه کرده و به سطوح بالاتری برسد.

رسیدن قیمت اتریوم به 4 هزار دلار برای اولین بار در سال 2024

توجه داشته باشید که بر اساس داده های CoinMarketCap اتریوم از قیمت 3800 دلار در 8 مارس افزایش بیش از 4 درصدی را در 24 ساعت گذشته و 74 درصدی از سال گذشته، به قیمت 4 هزار دلار در صرافی بیت استمپ در 27 ماه گذشته رسیده است. به نظر می رسد عملکرد قیمت اتریوم با بروزرسانی آتی Dencun اتریوم و تایید احتمالی صندوق قابل معامله در بورس اتر توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده افزایش یافته است.
نکته قابل توجه این است که ارز دیجیتال اتریوم(ETH) روند صعودی خودش را در 8 مارس از سر گرفت، در حالی که سایر ارزهای دیجیتال با ارزش بالا به طمع و بیت کوین چشمک زدند. 68 هزار دلار توسط بیت کوین بازپس گرفته شد. در حالی که جامعه منتظر ارتقای Dencun شبکه اتریوم بود، اتر در مسیر باقی مانده است و به طور پیوسته به سمت سطح روانی 4 هزار دلاری پیش می رود. ارتقای Dencun مهم ترین پیشرفت شبکه اتریوم از زمان ادغام، با هدف اجرای تعدادی از پیشنهادات بهبود اتریوم انجام می شود.
با توجه به موفقیت ETF های بیت کوین لحظه ای از زمان عرضه در بازار در 11 ژانویه انتظار می رود یک محصول ETF نقطه ای اتریوم نیز به روشی مشابه عمل می کند و به سرمایه بیشتری اجازه می دهد تا با سرمایه گذاری بازار به دومین ارز دیجیتال بزرگ بازار وارد شود. یکی از مسائلی که در رابطه با بازار ارزهای دیجیتال باید در نظر گرفته شود این است که سرمایه گذاری صبورانه چیست؟

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد آینده ارز اتریوم(ETH) برای شما ارائه کنیم و به بررسی رسیدن قیمت اتریوم به 4 هزار دلار برای اولین بار در سال 2024 بپردازیم. همانطور که گفته شد، اتریوم یکی از ارزهای دیجیتال مشهور در بازار کریپتو است که قیمت آن برای اولین بار در سال 2024 افزایش چشمگیری را تجربه کرده و از مرز 4 هزار دلار عبور کرده است.
 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد چرا قیمت اتریوم افزایش یافت و به 4 هزار دلار رسید؟

در مورد چرا قیمت اتریوم افزایش یافت و به 4 هزار دلار رسید؟ نظر دهید
سوال امنیتی :3+82 = ?