آیا ریپل(XRP) وارد رالی قیمتی جدیدی می شود؟

  • 20:02 1403-02-05
  • زمان مطالعه: 3 دقیقه

ارز دیجیتال ریپل(XRP) می تواند وارد رالی صعودی جدیدی شود! آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ چرا تحلیلگران نسبت به آینده ریپل خوش بین هستند؟ ریپل با چه مقاومت ها و حمایت های مهمی روبرو است؟ آیا ریپل می تواند مقاومت فوری خودش را رد کند؟ ریپل تا چه سطحی می تواند به رشد خود ادامه دهد؟
بازار کریپتو یکی از پرنوسان ترین بازارهای مالی در دنیاست که ارزهای دیجیتال نوسانات زیادی دارند. شما می توانید با کمک سیگنال ارز دیجیتال از بالا و پایین شدن قیمت رمز ارزها سود به دست آورید. ریپل یکی از ارزهای رمزنگاری شده محبوب در دنیاست که قیمت آن به عوامل مختلفی بستگی دارد. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، وضعیت ارز دیجیتال ریپل(XRP) را تجزیه و تحلیل کنیم و به بررسی احتمال وارد شدن ریپل به رالی قیمتی جدید بپردازیم.

تجزیه و تحلیل ارز ریپل(XRP)

ریپل(XRP) یکی از ارزهای دیجیتال محبوب در بازار کریپتو است که اکنون در زمان نوشتن این مطلب با قیمت 0.68 دلار معامله می شود و تحلیلگران پیش بینی کردند که ریپل می تواند همچنان را روند صعودی خود ادامه دهد و به سطوح بالاتری برسد. اگر به چارت قیمت ریپل نگاه کنید، متوجه خواهید شد که ریپل با مقاومت ها و حمایت های مهمی روبرو است که اگر بتواند از مقاومت های خود عبور کند، می تواند به سطوح بالایی برسد. در غیر این صورت، یک اصلاح قیمتی را تجربه خواهد کرد و قیمت آن دوباره ریزش می کند. اگر قصد ترید ارزهای دیجیتال را دارید، ریپل می تواند گزینه مناسبی برای شما محسوب شود.
جالب است بدانید، حجم معاملات ارز ریپل(XRP) در 24 ساعت گذشته 298 درصد افزایش یافته که این افزایش فعالیت معاملاتی، گردش مالی مربوط به ریپل در بازار کریپتو را به رقم چشمگیر 8.75 میلیارد دلار رسانده است. این افزایش حجم معاملات آتی و مشتقه نیست. در بخش نقدی بازار کریپتو، ریپل حجم معاملات 7.66 میلیارد دلاری را به ثبت رسانده است. این دستاورد ریپل را به رتبه ششم در میان 100 دارایی بزرگ دیجیتال از نظر حجم معاملات اسپات می رساند. در نتیجه مجموع گردش مالی ریپل در هر دو بازار نقدی و آتی در حال حاضر بالغ بر 16.41 میلیارد دلار است. چنین افزایشی در فعالیت معاملاتی نشان دهنده افزایش علاقه و مشارکت فعالان بازار ریپل است.

آیا ریپل وارد رالی قیمتی جدید می شود؟

توجه داشته باشید که قیمت ریپل(XRP) یک رالی تازه را بالای مقاومت 0.64 دلار شروع کرد. گاوها اکنون بالای 0.68 دلار فعال هستند و ممکن است به سمت 0.80 دلار و یا حتی 0.85 دلار حرکت کنند. ریپل افزایش جدیدی را در بالای سطح مقاومت 0.647 دلار شروع کرد. قیمت ریپل اکنون بالای 0.67 دلار معامله می شود. یک خط روند صعودی مهم با حمایت نزدیک به 0.66 دلار در نمودار 4 ساعته ریپل در حال شکل گیری است. این ارز می تواند یک رالی جدیدی را شروع کند، در صورت بسته شدن بالای منطقه مقاومت 0.72 دلاری.
مقاومت مهم ریپل نزدیک به 0.80 دلار است. اگر گاوها بالاتر از سطح مقاومت 0.80 دلار در حرکت باقی بمانند، ممکن است به سمت مقاومت 0.85 دلار افزایش یابد. هرگونه افزایش قیمت بیشتر ممکن است قیمت را به سمت مقاومت 0.88 دلار سوق دهد. اگر ریپل نتواند منطقه مقاومت 0.72 دلاری را رد کند، ممکن است کاهش دیگری را شروع کند. حمایت اولیه در سمت نزولی نزدیک به منطقه 0.66 دلار و خط روند است. بیت کوین به عنوان سردسته ارزهای دیجیتال شناخته می شود، همچنان به رشد خود ادامه می دهد و انتظار می رود ریپل و سایر آلت کوین ها نیز به دنبال بیت کوین به افزایش قیمت خود ادامه دهند. آشنایی با انواع ترید در بازار ارزهای دیجیتال یکی از روش های موفقیت در بازار ارز دیجیتال میباشد. 

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، وضعیت ارز دیجیتال ریپل(XRP) را تجزیه و تحلیل کنیم و به بررسی احتمال وارد شدن ریپل به رالی قیمتی جدید بپردازیم. همانطور که گفته شد، ریپل یکی از ارزهای دیجیتال محبوب در دنیاست که اکنون در یک روند صعودی قرار دارد و تحلیلگران و کارشناسان بازار انتظار دارند که ریپل وارد یک رالی صعودی جدیدی می شود و در این رالی صعودی افزایش قیمت چشمگیری را تجربه خواهد کرد و از مقاومت های اصلی خود عبور می کند.
 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد آیا ریپل(XRP) وارد رالی قیمتی جدیدی می شود؟

در مورد آیا ریپل(XRP) وارد رالی قیمتی جدیدی می شود؟ نظر دهید
سوال امنیتی :3+49 = ?