چرا خروج بایننس از نیجریه باعث ترس کاربران بازار کریپتو شده است؟

  • 15:02 1403-02-10
  • زمان مطالعه: 3 دقیقه

خروج صرافی بایننس(Binance) از نیجریه باعث ایجاد ترس در کاربران بازار ارز دیجیتال شده است! آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ چرا بایننس فعالیت خود در نیجریه را متوقف کرده است؟ چرا این مسئله باعث ایجاد ترس در جامعه کریپتو در نیجریه شده است؟
اگر آموزش ارز دیجیتال را فرا گرفته باشید، بدون شک می دانید که بازار کریپتو یکی از بازارهای سرمایه گذاری بزرگ در دنیاست که شما می توانید با سرمایه گذاری در این بازار سود زیادی به دست آورید. برای این کار باید به یک صرافی رمزارز معتبر مراجعه کنید تا بتوانید ارزهای مختلفی را خرید و فروش کنید. اخیرا بایننس از نیجریه خارج شده است. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد وضعیت فعلی صرافی بایننس(Binance) برای شما ارائه کنیم و به بررسی خروج بایننس از نیجریه و ایجاد ترس در جامعه کریپتو بپردازیم.

وضعیت فعلی صرافی بایننس(Binance)

با توجه به تجربیات به دست آمده، هر چیزی ممکن است در بازار کریپتو رخ بدهد. در حال حاضر بایننس صرافی ارز دیجیتال در یک شرایط خیلی مهمی قرار دارد. کناره گیری اخیر بنیانگذار و مدیر عامل آن چانگ پنگ ژائو، اتفاقی ناگهانی و بسیار مهم است. ریچارد تنگ با سابقه قوی در امور مالی برای مدیریت صرافی ارز دیجیتال بایننس و عبور دادن آن از چالش ها و مشکلات فعلی به عنوان مدیر عامل جدید انتخاب شده است. کارشناسان ارز دیجیتال به طور کامل این روند اتفاقات در بایننس را تحلیل و بررسی کرده اند.
جالب است بدانید، صرافی بایننس یک پلتفرم معاملاتی ارز دیجیتال محبوب در دنیاست که برای سرمایه گذاران و تریدرهای باتجربه ارز دیجیتال طراحی و راه اندازی شده است. این صرافی کارمزدهای معاملاتی نسبتا پایین و انتخاب گسترده ای از ارزهای دیجیتال را برای معامله گر در سطح دنیا ارائه می دهد. بایننس بزرگ ترین صرافی ارز دیجیتال در دنیا است و از آنجایی که این صرافی مجموعه ای قوی از گزینه ها و ویژگی های معاملاتی را ارائه می دهد، ممکن است بسیار کاربرپسند نباشد و سرمایه گذاران و تریدرها در بازار ممکن است با توجه به تجربه و دانش خود کار با آن را تجربه کنند. صرافی بایننس از طریق نسخه های دسکتاپ یا تلفن همراه خود تعداد زیادی از ویژگی های معاملاتی را ارائه می دهد.

خروج بایننس از نیجریه و ایجاد ترس در جامعه کریپتو

توجه داشته باشید که خروج بایننس(Binance) از نجیریه باعث ایجاد ترس و فرصت در جامعه ارزهای دیجیتال نیجریه می شود. به گفته ناتانیل لوز، سهامدار کریپتوی محلی اکوسیستم کریپتو نیجریه شاهد ظهور صرافی های ارز دیجیتال جدید خواهد بود که خلاء ایجاد شده با خروج بایننس را پر می کند. ذینفعان ارزهای دیجیتال محلی از ممنوعیت فعلی عملیات بایننس نایرا در نیجریه ابراز تاسف کردند و اظهار داشتند که این امر بر معیشت بسیاری از مردم نیجریه تاثیر می گذارد و می تواند بیکاری جوانان را در این کشور افزایش دهد.
نکته قابل توجه این است که در مصاحبه های جداگانه با کوین تلگراف، ذینفعان کریپتو محلی گفتند که حذف سرویس های مرتبط با نایرا نیجریه از فهرست بایننس باعث ظهور صرافی های جدید ارز دیجیتال می شود که خلاء ایجاد شده در نتیجه خروج بایننس را با رعایت مقررات محلی پر می کند. همچنین ناتانیل مدیر عامل Flincap یک پلتفرم نقدینگی برای مبادلات ارزهای دیجیتال گفت که چندین تریدر نیجریه ای که از تجارت همتا به همتا در بایننس امرار معاش می کنند، اکنون تحت تاثیر قرار گرفته اند. با این حال، لوز گفت که برخی از آنها در گروه های واتساپ و تلگرام معامله انجام می دهند. به گفته اولادتون ویلفرد آکانگبه، مدیر ارشد بازاریابی Flincap ادامه عدم اطمینان در مورد مقررات ارزهای دیجیتال در نیجریه و تصمیم برای توقف عملیات بایننس می تواند اعتماد بسیاری از افراد را در این فضا تضعیف کند. یکی از پیشنیازهای شروع به فعالیت در بازار ارز دیجیتال معیارهای انتخاب بهترین صرافی در بازار ارز دیجیتال میباشد.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد وضعیت فعلی صرافی بایننس(Binance) برای شما ارائه کنیم و به بررسی خروج بایننس از نیجریه و ایجاد ترس در جامعه کریپتو بپردازیم. همانطور که گفته شد، صرافی ارز دیجیتال بایننس از نیجریه خارج شد و این مسئله باعث ایجاد ترس در بین کاربران بازار کریپتو شده است. کاربرانی که از صرافی بایننس استفاده می کردند، اکنون برای انجام معاملات خود به واتساپ و تلگرام مراجعه می کنند.
 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد چرا خروج بایننس از نیجریه باعث ترس کاربران بازار کریپتو شده است؟

در مورد چرا خروج بایننس از نیجریه باعث ترس کاربران بازار کریپتو شده است؟ نظر دهید
سوال امنیتی :4+79 = ?